mua jännittää..en tajuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
meillä on huomenna se sairaalareissu (putkitus) ja jännittää miten menee....jännittää saanko olla nukutuksen laiton ajan tytön kanssa..ja mua ahistaa kun en saa antaa mitään syömistä lapselle aamulla..se varmaa ihmettelee et äiti on seonnu ..toinen tyhjävatsasena joutuu aamusta heti lekuriin :(

Saat olla tytön luona, kun nukutusaine laitetaan. Tai no ainaskin mä sain pojan pitää sylissä, kun ne sen laittoi, sitten nostivat siitä leikkauspöydälle ja mun piti lähteä. Lupaa jotain kivaa tytölle, niin varmaan unohtaa syömisen. Niin mä tein, puhuin mitä tehdään, kun tullaan lääkäristä. Sitten siinä samalla puettiin ja sitten jo lähdettiin. Hyvin se menee! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Saat olla tytön luona, kun nukutusaine laitetaan. Tai no ainaskin mä sain pojan pitää sylissä, kun ne sen laittoi, sitten nostivat siitä leikkauspöydälle ja mun piti lähteä. Lupaa jotain kivaa tytölle, niin varmaan unohtaa syömisen. Niin mä tein, puhuin mitä tehdään, kun tullaan lääkäristä. Sitten siinä samalla puettiin ja sitten jo lähdettiin. Hyvin se menee! :hug:

oon sanonutkin mutta taitaa likka olla sen verran pieni ettei niin hokaa :|

no mä sain,PHKS,ainakin olla viime syksynä.Leikkaussali ei oikeestaan ollu sali vaan pikkunen huone ja nukahtamiseen asti silittelin pojua..ja heti ku heräs pääsin luokse.tosin oltii viimiset jotka lähti kotii ku poika ei ois halunnu herätä.sekava pikkunen on tosin vähän pelottava mut kyl ne tokenee.hyvin se menee.palkinto pitäis olla ilahduttamassa pientä potilasta.hyväähän ne putket tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
no mä sain,PHKS,ainakin olla viime syksynä.Leikkaussali ei oikeestaan ollu sali vaan pikkunen huone ja nukahtamiseen asti silittelin pojua..ja heti ku heräs pääsin luokse.tosin oltii viimiset jotka lähti kotii ku poika ei ois halunnu herätä.sekava pikkunen on tosin vähän pelottava mut kyl ne tokenee.hyvin se menee.palkinto pitäis olla ilahduttamassa pientä potilasta.hyväähän ne putket tekee.

juu hyvä tietää..sillä phks:ään ollaan juuri menossa..mua vaan jännitää niin paljon että kohta oksennan..minulla on lapselle palkinto kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

juu hyvä tietää..sillä phks:ään ollaan juuri menossa..mua vaan jännitää niin paljon että kohta oksennan..minulla on lapselle palkinto kyllä..

ota ihan iisisti vaan..minkä ikäinen lapsi*?muistaakseni meil on aika samanikäiset?

ota ihan iisisti vaan..minkä ikäinen lapsi*?muistaakseni meil on aika samanikäiset?

1v3kk.. :| yritän ottaa..mutta hitto..ihan kauhee olo..vaikka iedän että se ei ole kun se aamu..

JOs on pelkkä putkitus niin toimenpide on ohi kolmessa minuutissa. Jos tehdään risaoperaatio niin noin 20 minuuttia.
Putkituksen jälkeen lapsi herää todella nopeasti. Pojalle on tehty x 4 toi putkitus ja tunnin päästä operaatiosta ollaan lähdetty jo kotiin.. Yksityispuolella.

Meidän esikko kun putkitettiin 1,5v:nä, rauhootavan jälkeen veivät sitten leikkuriin, ni se sai hullun hepulin:"ette vie mun saappaita!!"
Ja niin neiti vietiin leikkuriin saappaat jalassa ja tuli heräämöön saappaat sängyn päässä =)
Herättyyään piti laittaa heti saappaat :D

En minäkään oo saanu nukutukseen mennä mukaa kolme kertaa on tuubit laitettu (eri lapsille), mut kaikki on ollu jo esilääkityksestä lähes unessa ettei oo mitään huutoja tullut, lekurin ovelle olen saattanut ja sitten ootellu, mut se on onneksi niin lyhyt aika

?

1v3kk.. :| yritän ottaa..mutta hitto..ihan kauhee olo..vaikka iedän että se ei ole kun se aamu..

Syömisestä sen verran et mulla on molemmat tuubitettu noin 1v4kk ja vaikka se oli ainoa mitä "pelkäsin" niin meni tosi kivuttomasti, uusi ympäristö ja uusia leluja tutkittavaksi sairaalassa kun saivat niin ei ollu nälkä ei

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mä en saanut olla paikalla kun lapsi nukutettiin.sylistä vietiin huutavana leikkuriin :(

Samoin meillä. Vietiin ykskaks leikkien kesken lapsi pois leikkihuoneesta. Ei päästetty vanhempia mukaan. Oli kamala jäädä tytön nukke kädessä leikkihuoneeseen kun tyttö meni lääkärin sylissä leikkaussaliin tai jonnekin ja huusi
"äitiiii, auta". Enkä voinut etukäteen "varoittaa" tyttöä kun oli etukäteen meille sanottu et pääsemme mukaan. Kaikki meni niin nopeasti ettei miehen kanssa edes tajuttu et tyttö vietiin nyt.
Yks hoitaja sanoi et kaikki on hyvin siellä ja me voimme mennä kahville rauhassa. Joo-o, tosiaan mentiin ihan rauhallisin mielin kahvittelemaan.

Ei otettu putkia tytölle, vaikka 2v kesti kierre. Välillä jatkuva lääkitys, välillä parin kolmen kk taukoja. Yks lastenlääkärikin sano meille, että ei oo mitään takuita, että ne toimis. Ykskin tuttu laitatti putket lapsensa korviin korvakierteen takia ja ne tuli parin viikon päästä pois tulehduksen takia korvamömmön kanssa. Monta sataa euroo kankkulan kaivoon ja lapsi yhtä kipeä.

Joo aiheen vierestä, sori.

Yhteistyössä