Mua niin ärsyttää!!!!!Kirpputorista

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Tulin sinne tänään ja kaikki oli niin sekaisin :kieh: vaatet melkein lattialla yks valkoinen paita liikainen,olisi pitänyt ota mukaan :kieh: kaikki lelut jossain missä on astiat ja 3-4 pientä lattialla,eli olisi pitänyt siivota sielä,harmi kun ei ollut vielä silitysrauta mukaana :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Samaa oon kironnu tän neljä viikkoo ku tavarat ollu kirpparil. Aivan järkyttävä siivo jollei päivittäin käy siivoamassa. Onneks anopil vieres paikka ja käydään vuorotellen.

niin,mun nyt sielä pitäis käydä joka päivä siivoamassa ja vauva on kipeä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Saako täällä ruikuttaa kaksplussan kirpparista?
Miksi myyjät eivät laita paikkakuntaa esille?

tai miks yleensä ostajat ei vastaa jos ei kiinnosta..

savanna :hug: kokemusta on. ite oon kiltti kirppis asiakas ja viikkaan aina nätisti takasin.

Sehän se on noissa itsepalvelukirppareissa, ihmiset tonkii pöydät sekaisiksi.
Tuo missä mä myyn on siitä kyllä kiva että se omistaja siivoaa päivän päätteksi kaikki pöydät, viikkaa vaatteet ja järjestelee tavarat.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Saako täällä ruikuttaa kaksplussan kirpparista?
Miksi myyjät eivät laita paikkakuntaa esille?

tai miks yleensä ostajat ei vastaa jos ei kiinnosta..

savanna :hug: kokemusta on. ite oon kiltti kirppis asiakas ja viikkaan aina nätisti takasin.
niin mäkin kun etsisin pari kerta sieltä iittala tai arabia :D laitoin kaikki nätisti takaisin

Kun myyn kirppiksellä, yritän päivittäin käydä järjestelemässä. Kun ihmiset kääntää ja vääntää tavaroita, ne on jo parissa tunnissa ihan sekaisin ja lattialla. Sellainen sekainen pöytä ei sitten houkuttele muita asiakkaita enää. :(

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Sehän se on noissa itsepalvelukirppareissa, ihmiset tonkii pöydät sekaisiksi.
Tuo missä mä myyn on siitä kyllä kiva että se omistaja siivoaa päivän päätteksi kaikki pöydät, viikkaa vaatteet ja järjestelee tavarat.

se on kyllä kiva =) mutta meillä näköjään menee enemmän bensaan :/ mutta tänään onneks saimme 50,en tie kuinka paljon eilen,paitsi käteisellä sain 15 eilen kun pari ihmistä ostivat heti kun pääsin autosta ulos :D

En koskaan tykännyt tuosta kirppistouhusta, vaikka pakkohan sinne oli joskus jotain viedä. Unohdin koko "mahdollisuuden" kun löysin Huutiksen, en todellakaan enää veis mitään sinne varastettavaks tai sotkettavaks, kaikki pitäis muka saada kahdella eurolla korkeintaan ja siitä pitää sitten vielä maksaa pöytävuokra... Mutta siis sympatiat on täysin ap.n puolella. Tosi kiva kun joku myllää tavarat hetkessä...

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
En koskaan tykännyt tuosta kirppistouhusta, vaikka pakkohan sinne oli joskus jotain viedä. Unohdin koko "mahdollisuuden" kun löysin Huutiksen, en todellakaan enää veis mitään sinne varastettavaks tai sotkettavaks, kaikki pitäis muka saada kahdella eurolla korkeintaan ja siitä pitää sitten vielä maksaa pöytävuokra... Mutta siis sympatiat on täysin ap.n puolella. Tosi kiva kun joku myllää tavarat hetkessä...

mäkin ens kerralla laitan mielummin huutikseen kun nyt riitä,tänään hermot meni kun tunti siivosin sielä ryppyiset vaatet ja liikaiset lelut :kieh: :/

Kiitos että joku muukin kiroilee ;) Itse kironnut joka kerta ääneen ja yks pvä noitusin äidille joka antoi leikkiä kaikilla leluilla, nosti jopa rakkalle pikkumussukalleen leluja ylä hyllyltä-jonne ilkeä myyjä oli ne laittanut, turvaan rähmäisiltä pikkukätösiltä. Yritti kakaran pentele repiä ja rikkoa vaan kaikki mitä käsiinsä sai. Tiesin kenen tavaroita ne oli ja otti kaaliin moinen käytös. Ja KOKKOLASSA oli ko paikka.Että terveisiä vaan sinne äiti mussukalle jos tätä luet-kasvata lapsesi paremmin!
Kuuli kyllä kaikki paikalla olijatkin kun suivaannuin... :)

Yhteistyössä