Mua pidetään ihan hulluna :((( turhaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mun vanhemmat, mummot, anoppi ja muut pitää mua ihan kahelina kun mä herään joka aamu 5.30 , juon kahvin ja painun salille, tulen salilta siivoon kämpän ja leivon yms... :o Kaikki sanoo mulle että ootko ihan kaheli emmää kyllä heräis ja sit ne kyselee nooo vieläkös oot salilla käyny ja vielä virnuilee ihan ku musta ei siihen olis pitkä aikasesti!!
Olen ennen ollu juu semmonen että puolen päivän aikaa ylös kolme ekaa tuntia koneella tietty lapset hoidan mutta että kone kuitenki koko ajan auki ja välillä istun siinä. Kämppä tiptop siisti (ennen ei ollut) Olen siis tehnyt täys käännöksen elämässäni ja olen mielestäni nyt hyvä äiti ja puoliso ja itsestäni ylpeä.
JA SILTI mulle nauretaan tyyliin että ei susta patalaiskasta läskistä ole siihen! Olen kuukauden käynyt salilla eikä juuri kukaan ole sanonut (paitsi mies tietysti) et kyl sä pystyt siihen. Ei tää meinaan aina helppoa ole kun kerran laiskottelemaan olen tottunut. :ashamed:

Ei mua pitäis tippaakaan kiinnostaa mutta kun joka päivä kuulee jotain morkkaamista ni kyllä siinä tulee semmonen olo että olkoon koko pas*a, en tee sit mitää. :ashamed:

Jotkut ihmiset vaan on sellasia. Ehkä ne ei itse jaksa niin yrittää lannistaa sutkin niin ei vituta itteään kun ei nää muita tekemässä sitä mitä ite pitäis. (ajatuksenvirtaa tuo lause.)

Mitäs tuosta. hyvä tilanne sulla kun voit päivät käyttää siivoamiseen ja leipomiseen ja kunnon ylläpitoon. ei ole ksoaan olluttuota mahdollisuutta. aina on ollut palkkatyö tai sitten kotona lapset hoidettavana.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Mitäs tuosta. hyvä tilanne sulla kun voit päivät käyttää siivoamiseen ja leipomiseen ja kunnon ylläpitoon. ei ole ksoaan olluttuota mahdollisuutta. aina on ollut palkkatyö tai sitten kotona lapset hoidettavana.

Kyllä mullakin on lapset kotona :O Menen salille ennen kun lapset herää mies jää kotiin ja lähtee vasta 8 töihin. Ja lapset auttaa siivouksessa ja leipomisessa. Tyttö 2.5v siis imuroi omalla imurillaan että liekö siitä oikeasti apua mutta mutta... :) Sali kun on tossa 100m päässä...

Ja joku kysyi että olenko joku musta palstalainen niin en ole rekkautunut tänne joten en ole :)

Et ole kaheli. Jos ei ole tyytyväinen johonkin elämänsä osa-alueeseen, sitä kannattaa muuttaa. Surullista on, että ympäristö ei aina positiivista muutosta tue.
Ehkäpä se on pelkoa, tai sitten arvostelijoiden oman saamattomuuden räikeää näkymistä ( verrattuna sinuun) :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamuma:
Mutta muistathan myös levätä. Et kai käy joka päivä salilla?

No niin... kyllä siellä tulee joka arki aamu käytyä enemmän tai vähemmän mutta tiedän ettei se kannata... Siellä vaan pääsee hyvin purkamaan kaikki kertyneet paineet ja kiukut jos niitä on.

Ehkä niitä sitten harmittaa kun eivät "ehdi" (kyllä osalla olisi rutkasti aikaa ja aina kyllä puhuu että pitäis käydä, niin mäkin ennen, mut mä tein sen)
Onneksi on ihana mies joka tätä toimintaa tukee täysillä eikä naura. <3

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
päätät että sä näytät niille, ja kysyt sitte että KUKA NYT NAURAA?
TSEMPPIÄ!

Mitä ap:n niille pitäisi näyttää? Ainakin mun mielestä hulluksi kutsuminen ap:n kuvailemissa olosuhteissa on yksinomaan kohteliaisuus! :saint:

Niin olishan se kohteliaisuus muuten mutta jos näkisitte sen ilmeen joka niiden naamalla on. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TSEMPPIÄ!

Mitä ap:n niille pitäisi näyttää? Ainakin mun mielestä hulluksi kutsuminen ap:n kuvailemissa olosuhteissa on yksinomaan kohteliaisuus! :saint:

Niin olishan se kohteliaisuus muuten mutta jos näkisitte sen ilmeen joka niiden naamalla on. :/

Ok. :/ Sellainen naama virneessä lausuttu "sä oot ihan hullu" on yleensä pilailua hyvässä mielessä, mutta toisenlaisella naamanilmeellä ei ehkä tosiaankaan! :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TSEMPPIÄ!

Ok. :/ Sellainen naama virneessä lausuttu "sä oot ihan hullu" on yleensä pilailua hyvässä mielessä, mutta toisenlaisella naamanilmeellä ei ehkä tosiaankaan! :|

Joo kyllä se on ihan aitoa vinksahtaneeksi luulemista minkä siitä naamalta voi lukee...

Yhteistyössä