Mua v*tuttaa ihan suunnattomasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joojoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Joojoo"

Vieras
Se, että kaikki muut menee naimisiin ja kihloihin ja parisuhteeseen. Mä puolestani olen sinkku koko loppuelämäni. Kukaan ei kiinnostu musta, kukaan ei ihastu muhun, kukaan ei flirttaa mun kanssa, kukaan ei edes huomaa mua.

Ihan helvetin hieno elämä.

[QUOTE="vieras";24111678]No rahaa sul varmaan on?[/QUOTE]

Riippuu miten sen ottaa.
On sen verran, ettei tartte miettiä kaupassa ostosten hintaa. Mutta ei oo niin paljon, että voisin ostaa Monacosta huvilan.

Ei kukaan ihastu suhun ellet ensin ala rakastamaan itseäsi! Arvosta itseäsi ja ole onnellinen itsesi kanssa, vasta sitten voit olla onnellinen jonkun toisen kanssa...

Plaaplaaplaaplaaplaa.
Mä oon rakastanut itseäni jo vuosia, olen onnellinen itseni kanssa ja pärjään itsekseni. Mä myös arvostan itseäni enkä halua olla kenen tahansa kanssa vain siksi, että olis "joku".
Mutta ei kuule vaikuta asiaan.
Ja samaa plaaplaata on myös se, että "kun lakkaa etsimästä, niin se oikea tulee vastaan". P*skan marjat. Eikä tule.
Eikä tule myöskään etsimällä. Ihan sama lopputulos tässä näyttää olevan, teki kummin vaan. Ja mulla on todellakin ollut aikaa tutustua molempiin typeriin sanontoihin.

[QUOTE="Joojoo";24111762]Plaaplaaplaaplaaplaa.
Mä oon rakastanut itseäni jo vuosia, olen onnellinen itseni kanssa ja pärjään itsekseni. Mä myös arvostan itseäni enkä halua olla kenen tahansa kanssa vain siksi, että olis "joku".
Mutta ei kuule vaikuta asiaan.
Ja samaa plaaplaata on myös se, että "kun lakkaa etsimästä, niin se oikea tulee vastaan". P*skan marjat. Eikä tule.
Eikä tule myöskään etsimällä. Ihan sama lopputulos tässä näyttää olevan, teki kummin vaan. Ja mulla on todellakin ollut aikaa tutustua molempiin typeriin sanontoihin.[/QUOTE]

No ei sun aloitus järin paljon hehkuttanut itsearvostusta. Mutta hyvä jos arvostat itseäsi etkä etsi vain suhdetta että olisi JOKU. Enpä tiiä mistä se hyvä mies sit löytyisi, mistäs olet etsinyt? Pitäisikö vaihtaa välillä maisemaa?

No ei sun aloitus järin paljon hehkuttanut itsearvostusta. Mutta hyvä jos arvostat itseäsi etkä etsi vain suhdetta että olisi JOKU. Enpä tiiä mistä se hyvä mies sit löytyisi, mistäs olet etsinyt? Pitäisikö vaihtaa välillä maisemaa?

Tjaah. Johtuu varmaan siitä, että tällä hetkellä ottaa suunnattomasti päähän kaikki muut. Siis pariutuvat ja naimisiin menevät ja salasuhteillaan hehkuttavat kun näitä kaikki on mun facebook pullollaan. Argh.
Mä oon ollut avoin suhteelle jo pitkään. Työelämässä, vapaa-ajalla, harrastuksissa, baareissa silloin harvoin kun niissä käyn, jopa netin deittipalstoilla. Mut kun ei niin ei.

[QUOTE="Joojoo";24111805]Tjaah. Johtuu varmaan siitä, että tällä hetkellä ottaa suunnattomasti päähän kaikki muut. Siis pariutuvat ja naimisiin menevät ja salasuhteillaan hehkuttavat kun näitä kaikki on mun facebook pullollaan. Argh.
Mä oon ollut avoin suhteelle jo pitkään. Työelämässä, vapaa-ajalla, harrastuksissa, baareissa silloin harvoin kun niissä käyn, jopa netin deittipalstoilla. Mut kun ei niin ei.[/QUOTE]

Ihminen viestittää huomaamattaan aika paljon. Ei muiden onni ole sinulta pois. Iloitse muiden onnesta niin saatat saada sellaista hehkua että sutkin huomataan. Kesähääthän ovat mitä mainioin paikka tavata kivoja, uusia ihmisiä. Voit vaikka kaverillesi vihjata että järkkää sut jonkun sulhasen sinkkukaverin pöytään. Sen sijaan jos mökötät häissä katkerana, et varmasti saa kovin ihailevia katseita.

Yhteistyössä