tätä työ enää,en jaksa sen tehdä niin pienellä palkalla |O mä meen ulos ja jatkan VIIMEINEN kerta huomenna ja he voivat jopa sakota mua |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:jos tää on sitä lehden jako hommaa, nii ota hatkat vaanii minäki teksin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:jos tää on sitä lehden jako hommaa, nii ota hatkat vaanii minäki teksin
![]()
HYJ HELVETTI,mikä homma ,mä olen ihan IDIOTTI,MIKS SINNE MENIN YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:jos tää on sitä lehden jako hommaa, nii ota hatkat vaanii minäki teksin
![]()
HYJ HELVETTI,mikä homma ,mä olen ihan IDIOTTI,MIKS SINNE MENIN YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK |O :xmas:
mä tiedän... kaveri kokeili sitä hommaa kans viikon ja ihan sairasta puuhaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palkka:Pääsin noin 2,5 euron tuntipalkalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:MÄ SOITAN HUOMENNA JA SANON ETTEN JAKSANUT LOPPUN ASTI |O |O onneks mies taas nyt jaaka mä pyysin että hän vie yhdeen taloon mistä on tullut valituksia vaikka kuinka etten mä osaa heitä niitä mainoksia |O :kieh: :kieh: :kieh: ÄÄÄÄRSYYTTTTÄÄÄÄÄÄ :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:MÄ SOITAN HUOMENNA JA SANON ETTEN JAKSANUT LOPPUN ASTI |O |O onneks mies taas nyt jaaka mä pyysin että hän vie yhdeen taloon mistä on tullut valituksia vaikka kuinka etten mä osaa heitä niitä mainoksia |O :kieh: :kieh: :kieh: ÄÄÄÄRSYYTTTTÄÄÄÄÄÄ :kieh:
Hankkiudu sairaaksi. Sano että nilkka muljahti.
Toinen vaihtoehto: hitaudesta työsuhteista työntekijää ei voi rankaista. Ilmoita, että et ehtinyt jakaa, kun oli liian vähän aikaa ja liikaa töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Mitäs hommaa jaksat sitten tehdä kauemmin?
Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Mitäs hommaa jaksat sitten tehdä kauemmin?
Jos et ole kokeillut niin pidä tästä asiasta pääsi kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:MÄ SOITAN HUOMENNA JA SANON ETTEN JAKSANUT LOPPUN ASTI |O |O onneks mies taas nyt jaaka mä pyysin että hän vie yhdeen taloon mistä on tullut valituksia vaikka kuinka etten mä osaa heitä niitä mainoksia |O :kieh: :kieh: :kieh: ÄÄÄÄRSYYTTTTÄÄÄÄÄÄ :kieh:
Hankkiudu sairaaksi. Sano että nilkka muljahti.
Toinen vaihtoehto: hitaudesta työsuhteista työntekijää ei voi rankaista. Ilmoita, että et ehtinyt jakaa, kun oli liian vähän aikaa ja liikaa töitä.
Juu mutta pitäisi sairaus todistuskin lähetä heille ja valehdella en halua kenelle,mä vaan sanon suoraan etten jaksanut liian raskas työ,mä aloitin jo aamulla ja vieläkin 7 iso taloa pitäis hoita |O ei ei ei
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ja ne valitettavasti taas harmaat muistaa sen kielenkäytön :kieh:
vaikka ei toisesta tykkää niin ei tarvii ruveta haukkumaan ollenkaan :kieh: