Mua vaivaa :((

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Ku en tiiä mikä mua vaivaa, menkkaoireita ollu jo viikon, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu...Raskautta toivon kovasti, onhan sitä jo kolme vuotta yritettykin.
Mutta...ennenkin on ollut tällaista että oireita on vaikka millä mitalla, ja sitten kuitenkin ne menkat on alkanu! Testiä en uskalla vielä ostaa, ettei tuu pettymyksiä.... :( Jos nyt vielä listais nuita oireita....
-nenä tukossa (voi olla kyllä allergiastakin johtuvaa, koivun siitepöly)
-alavatsaan sattuu välillä "menkkamaisesti"
-jos liikahdan jotenkin nopeasti, viiltävä tunne tuntuu alavatsassa.
-väsyttää enemmän kuin normaalisti
-vuoroin on hikikuuma ja välillä viluttaa
-päätä särkee välillä
-selkään sattuu välillä (keskiselkään)

ja sit on outoa vuotoa, tuntuu että ois pikkarit koko ajan märät :O ällöä joo...mietin että onko joku pH-tasapaino-ongelma sillä saralla vai liittyykö jotenkin näihin menkkaoireisiin...

Pitäskö mun kuitenki ostaa se testi vai odotella...mitä mieltä? onkohan nää nyt menkkaoireita vai ei...ite epäilen että en oo raskaana ku en oo ennenkää ollu :(

Mulla on epäsäännölliset menkat, joskus on hieman lyhyempi kierto, joskus hieman pitempi...joten näinä päivinä pitäisi alkaa tai sitten on jo pari päivää myöhässä, ei pysty olemaan varma :/

Niin, no jos et halua testata niin sittenhän vain odotat - mutta jos haluat rauhan niin sitten testaat ja jos neg.ni saat oottaa rauhassa viipyviä menkkoja ja jos posit. ni saat tilata neuvola-ajan.

Mä pari kuukautta sitten pelkäsin olevani raskaana, ja mulla oli käytännössä noi kaikki samat oireet.. Itseasiassa lisäksi vielä "varmat" oireet, joita mm. pahoinvoniti, erään tietyn ruoka-aineen inhotus (aiemmissa raskauksissa ollut oire, ja vain ja ainoastaan silloin). En ollut raskaana.

Äääh, ei ollut apteekki enää auki, eikä mistään sitte löytyny niitä testejä...sit tuli kauhee itkukohtaus ku autoon istuin, ja kohta olin raivona näille pyhäpäiville...mielialanvaihteluita siis näköjään, taitaa olla valitettavasti merkkinä menkkojen alkamisesta :(

Yhteistyössä