Ku en tiiä mikä mua vaivaa, menkkaoireita ollu jo viikon, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu...Raskautta toivon kovasti, onhan sitä jo kolme vuotta yritettykin.
Mutta...ennenkin on ollut tällaista että oireita on vaikka millä mitalla, ja sitten kuitenkin ne menkat on alkanu! Testiä en uskalla vielä ostaa, ettei tuu pettymyksiä....
Jos nyt vielä listais nuita oireita....
-nenä tukossa (voi olla kyllä allergiastakin johtuvaa, koivun siitepöly)
-alavatsaan sattuu välillä "menkkamaisesti"
-jos liikahdan jotenkin nopeasti, viiltävä tunne tuntuu alavatsassa.
-väsyttää enemmän kuin normaalisti
-vuoroin on hikikuuma ja välillä viluttaa
-päätä särkee välillä
-selkään sattuu välillä (keskiselkään)
ja sit on outoa vuotoa, tuntuu että ois pikkarit koko ajan märät :O ällöä joo...mietin että onko joku pH-tasapaino-ongelma sillä saralla vai liittyykö jotenkin näihin menkkaoireisiin...
Pitäskö mun kuitenki ostaa se testi vai odotella...mitä mieltä? onkohan nää nyt menkkaoireita vai ei...ite epäilen että en oo raskaana ku en oo ennenkää ollu
Mutta...ennenkin on ollut tällaista että oireita on vaikka millä mitalla, ja sitten kuitenkin ne menkat on alkanu! Testiä en uskalla vielä ostaa, ettei tuu pettymyksiä....
-nenä tukossa (voi olla kyllä allergiastakin johtuvaa, koivun siitepöly)
-alavatsaan sattuu välillä "menkkamaisesti"
-jos liikahdan jotenkin nopeasti, viiltävä tunne tuntuu alavatsassa.
-väsyttää enemmän kuin normaalisti
-vuoroin on hikikuuma ja välillä viluttaa
-päätä särkee välillä
-selkään sattuu välillä (keskiselkään)
ja sit on outoa vuotoa, tuntuu että ois pikkarit koko ajan märät :O ällöä joo...mietin että onko joku pH-tasapaino-ongelma sillä saralla vai liittyykö jotenkin näihin menkkaoireisiin...
Pitäskö mun kuitenki ostaa se testi vai odotella...mitä mieltä? onkohan nää nyt menkkaoireita vai ei...ite epäilen että en oo raskaana ku en oo ennenkää ollu