Miesystävän exän toiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24665123]No hyvä jos sain jonkun iltaa piristettyä :) (ette usko tätä keksittymisen määrää nyt kun kirjotan :D)

...hyvä hämmentynyt, jatkakaa aiheesta :)[/QUOTE]

No voi sun helvetti. Mä lähden nyt nukkumaan...

:)

[QUOTE="hämmentynyt";24665097]No mitä sinä sitten tekisit vastaavassa tilanteessa? :)[/QUOTE]

Voisi liittyä jotenkin pakkailuun ja osoitteenvaihdokseen, on aika selkeä osoitus kieroutuneista arvoista jos pitää leikkiä perhettä eron jälkeen exän kanssa kun uusi puoliso on kotona. Jollain tasolla jopa isompi asia kuin pelkkä pano exän kanssa, se että pitää esittää tuommoista pelle showta ja loukata uutta puolisoaan.

Toki tuokin menee siihen jossain vaiheessa kun sinun jaksamisesi loppuu ja napsahdat niin mies alkaa "en minä tiennyt että loukkaan sinua niin pahasti, en minä ajatellut että..." jne jne. Ymmärtämättömyyshän on aina hirmu hyvä tekosyy sille että voi leikkiä toisten tunteilla.

Miks ihmeessä sun miehes suostuu tollaseen? Vai mahtaako miestäs vanha suola janottaa? Ootteko näistä yhessä keskustellu? Sanot suoraan miltä susta tuntuu. Onko miehes koskaan sanonu, että häntä jotenkin ärsyttäis hänen exänsä?

Jaa en tiedä miksi suostuu. En tiedä janottaako vanha suola. Ainakin hän sanoo ettei janota. Ollaan keskusteltu ja uskon kyllä hyvin selkeästi tuoneeni esiin ärtymykseni. :D Kyllä mies siitä puhuu ja vaikuttaa ärtyneeltäkin mutta ei ehkä osaa tai halua jostain syystä tehdä asialle stoppia.

Naisen käytös lienee ihan tavallista mustasukkaisen ja exänsä takaisin haluavan käytöstä, ja kummallista on se, miksi mies ei laita sille loppua. Musta on hienoa, että mies antaa vielä lapsille aikaa "perheen" kesken, lapsille on varmasti tärkeää kun saa olla sekä äidin että isän kanssa yhdessä, mutta raja pitäisi vetää siihen, että hän on vielä lasten isä, mutta ei enää exänsä puoliso. Hän on parisuhteessa sinun kanssasi, eikä useimmiten parisuhteessa vietetä öitä muiden kanssa tai katsella muiden kuin sen oman, senhetkisen kumppanin alusvaate-esittelyjä.

Viisas exä toki tajuaisi olla yrittämättä mitään, mutta on silti miehesi vastuulla päättää, millaista käytöstä ja millaisia vaatimuksia exältään sietää.

Ehkäpä se eukko haluaa erottaa teidän, että sä suutut miehellesi mustasukkaisuus puuskassa ja jätät hänet, no miehesi luulee sen jälkeen, että saisi eksänsä takaisin, jolloin eksäkin sanoo, että EI kiitos, joten jokainen jäisi yksikseen oleskelemaan... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24665232:
Ehkäpä se eukko haluaa erottaa teidän, että sä suutut miehellesi mustasukkaisuus puuskassa ja jätät hänet, no miehesi luulee sen jälkeen, että saisi eksänsä takaisin, jolloin eksäkin sanoo, että EI kiitos, joten jokainen jäisi yksikseen oleskelemaan... ;)

Niin... vaihtoehto se on tuokin. :) Kannattaa tuotakin varmaan pohtia. :)

Oletko sanonut miehellesi, että tuo ei ole hyväksyttävää ja onko mies sanonut exälleen, että ei kiitos kiinnosta?
Kuulostaa aika kieroutuneelta että mies sulle niitä kertoilee ja homma vaan jatkuu..kenties hän salaa nauttii sun kärsimyksestä.

Itseasiassa, aikoinaan asumuserossa exän kanssa meillä oli samanlaista toimintaa ja totuushan oli se että seksiä meillä riitti erosta huolimatta. Exä muisti kyllä kertoa senkin uudelle naiselleen kun pakkaili kamojaan muuttaakseen takaisin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24665436:
Itseasiassa, aikoinaan asumuserossa exän kanssa meillä oli samanlaista toimintaa ja totuushan oli se että seksiä meillä riitti erosta huolimatta. Exä muisti kyllä kertoa senkin uudelle naiselleen kun pakkaili kamojaan muuttaakseen takaisin kotiin.
Aika kieroutunut mies sulla...

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24665436:
Oletko sanonut miehellesi, että tuo ei ole hyväksyttävää ja onko mies sanonut exälleen, että ei kiitos kiinnosta?
Kuulostaa aika kieroutuneelta että mies sulle niitä kertoilee ja homma vaan jatkuu..kenties hän salaa nauttii sun kärsimyksestä.

Olen kertonut miehelle juu, ettei ole hyväksyttävää.. Sitä en tietenkään tiedä mitä mies on sanonut exälleen, mutta ainakin minulle sanoo, että ei ole kiinnostunut ja on sen sanonut exälleenkin kuulemma. Ehkäpä pitää tätätkin näkökulmaa harkita. Eikö sinua sitten häiritse, että miehesi on kohdellut nöin sydämettömästi toista naista? Tai sinua?

[QUOTE="hämmentynyt";24665472]Sanoo, että ei ole kiinnostunut ja on sen sanonut exälleenkin kuulemma.[/QUOTE]

Mitä siitä sanomisesta on apua, jos antaa toisen kuitenkin tehdä kaikkea epämääräistä, mikä ei exien välille kuulu? Mä sanoisin miehelle, että loppuu tuollainen pelleily jos haluaa vielä kanssani olla. Oma juttunsa on sekin, voiko sitten luottaa siihen, ettei mitään tapahdu, vaikka mies sanoisi lopettavansa muut kuin puhtaasti lapsiin liittyvät vierailut exänsä luona...

[QUOTE="hämmentynyt";24665472]Olen kertonut miehelle juu, ettei ole hyväksyttävää.. Sitä en tietenkään tiedä mitä mies on sanonut exälleen, mutta ainakin minulle sanoo, että ei ole kiinnostunut ja on sen sanonut exälleenkin kuulemma. Ehkäpä pitää tätätkin näkökulmaa harkita. Eikö sinua sitten häiritse, että miehesi on kohdellut nöin sydämettömästi toista naista? Tai sinua?[/QUOTE]

Mua ylipäätään ihmetytti tuo otsikko "miesystävän exän toiminta", kun se miehesi exähän tässä on sinkku (?) ja vapaa vokottelemaan ketä huvittaa, toisin kuin miehesi joka sietää (tai haluaa sietää) tuollaista toimintaa.

Se että mun ex-mies kohteli tuota naista niin kylmästi, ei välttämättä mua hetkautua. Kyseessä oli nainen joka oli juuri ennen eroamme abortoinut kaksoset, joiden kummeiksi oli pyytänyt minua ja exää, itse olin myös raskaana.
Se että exä kohteli mua tuolla tavoin, oli sitten loppujen lopuksi vielä aika kevyttä toimintaa verrattuna kaikkeen siihen mitä tulevaisuudessa odotti. Tuo sun tarinasi vaan muistutti mua tuosta ajasta.

Itselläni on läheiset välit exääni, mutta en kyllä esittelis alusvaatteitani exälleni ja toivon ettei hänkään koskaan koe tarvetta esitellä omiaan minulle. Se on kyllä mielestäni jo tosi outoa, ellei eron syynä ole toisen homoseksuaalisuus ja toisen heterous...silloinhan siinä ei ole sitä seksuaalista kontekstia (jätetään BI-seksuaalit nyt ulkopuolelle)

Itselläni on läheiset välit exääni, mutta en kyllä esittelis alusvaatteitani exälleni ja toivon ettei hänkään koskaan koe tarvetta esitellä omiaan minulle. Se on kyllä mielestäni jo tosi outoa, ellei eron syynä ole toisen homoseksuaalisuus ja toisen heterous...silloinhan siinä ei ole sitä seksuaalista kontekstia (jätetään BI-seksuaalit nyt ulkopuolelle)

No tätä mieltä itsekin olen.. siis onhan mullakin exiä, mutta jos se alkais alusvaatteitaan esittelemään niin mä sanoisin, että nyt on aika kasvaa aikuiseksi ja pukeutua :D Mutta siis uskon ainakin, ettei heidän suhteessaan homoseksuaalisuus ollut eron syy. :D

Yhteistyössä