Muillakin vaikeuksia palautua yövuoron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinjuska

Jäsen
18.01.2008
80
0
6

Itse olin 2 edellistä yötä töissä ja vaikka päivällä olen saanut nukuttua monta tuntia niin olo ei helpota yhtään :| ..ja huominen on vaan vapaa ja perjantaina taas aamuun.Eikä siinä vielä mitään että vuoro loppuisi klo 7 mutta tuolla pitää 8 tai 9 asti kun aamuvuiro tulee vasta silloin..ja ensi viikolla on jo toiset 2 yötä peräkkäin.Kyseessä siis hoitoala.

Mulle ei yövuorot sopineet ollenkaan. Nukuin kyllä hyvin, mutta heräämisen jälkeen alkoi oksentelu ja pahoinvointi. :/ Heikko olo oli sitten lopun päivää ja yötä. Onneksi ei enää tartte yövuoroja tehdä.

Mulla on kans vaikeuksia palautua aina yövuoron jälkeen, tosin mulla on aina viis yötä peräkkäin ja kaks vapaata sit on taas viis iltaa ja kaks vapaata ja sit on viis aamua ja kaks vapaata mutta ei tuossa yövuoren jälkeen jaksa oikein tehä juuri mitään kun olen tosi huono nukkujakin laitan aamulla kasin aikaan nukkumaan ja olen jo ennen puolta päivää hereillä vaikka väsyttäis kuinka, oisin iki onnellinen ku pääsisin yövuoroista pois, no sitä saa tyhmästä päästä kärsiä kun ei aikoinaan lukenu parempaa ammattia itelle.

Kyllä mä sen seuraavan päivän oon aina ihan sekasin (viimeisen yön jälkeisen päivän). Vähän helpottaa se, että nukkuu vaan n. 5h ja repii itsensä sängystä ylös. Tulee illalla uni sitten helpommin. Mulla osa öistä 21.30-7-30 ja osa 19.30-08

Joo, ei ne yövuorot mukavia oo, meillon 3 yötä aina putkeen ja mun rytmi ehtii aina hyvin sekoittua, sitten ei meinaa millään saada käännettyä, kukut yöllä kun ei uni tuu ja sit vielä saattaa olla se yks vapaa öitten jälkeen ja pitäis vaan saada taas rytmistä kii et jaksaa....

Yhteistyössä