Muistaisko joku tätä Janne Hurmeen biisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli sanat menee lopussa näi: "tuska repii rinnan auki, jääkylmä käsi koskee sydämeen ja mä yksin jään..." Yrittäny miettiä tuota laulua, mut en saa päähän ja en sitä mistään netistäkään löydä. :)

Onko mitään vaikka sanaparia tai useampaa minkä muistaisit tai tietaisit varmuudella biisissä olevan? Kun jos sattuis olemaan täsmälliset sanat jotka tulee peräkkäin, sillä voisi rajata hakua. Pari kolme sanaa melkeen riittäis.

Parhain vaihtoehto mitä löysin o tämä, mutta ei tuokaan ole se mitä etsit. Ehkei netistä löydy (tai ainakin minun taidot loppuu tähän paikkaan).
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:MFzMb5gc1swJ:www.rakkausrunot.com/runoilija.php%3Frunid%3D34257+%22hymy+kuvasi+heijastuu+taas%22&cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi

Toivottavasti jostain löytyy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Milla: löysin tuon saman ja se ei ole kuitenkaan suoraan tuo. En minäkään sitä mistään löydä. Sain vain siskolta sanoja ja sillä on se myös levyllä :)

Eli sitten jossain vaiheessa sen pitäisi selvitä, ja vielä parempi jos löytyy levyltä, ettei tarvitse alkaa metsästämään sitä :)

Hymy kuvaas heijastuu taas.Alla taivaan kuljemme vaan.Olen siellä missä sinäkiin...........
Aalto itkee rantaan kyyneleen.

Usein tunnen tuskan kuuman.Tuuli vilvoittaa se huuman...
Niin monta kuvaa muistoissaan....taas sinuun rakastua saan.Taas sinun rakastua saan.Tuska repii rinnan auki jne...
:D mä ny tässä sivussa mietin itsekkin ja laitan ylös mitä muistan :laugh:

Yhteistyössä