Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Pantteri-on mun kuntosali ohjaaja nykyään =)
Aha, n tuskin se sit se oli![]()
Toivottavasti ainakaan en lähiaikoina löydy kilon palasina mistään roskiksesta...heh..no hyi :x :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Pantteri-on mun kuntosali ohjaaja nykyään =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Pantteri-on mun kuntosali ohjaaja nykyään =)
Toivottavasti ainakaan en lähiaikoina löydy kilon palasina mistään roskiksesta...heh..no hyi :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Juu. Mulla oli joskus samanlaiset hiukset kun ebelingillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Smiigeli:Virpi "tampereen paloittelu-surmaaja-teurastaja" Butt oli yksi niistä. Siis se mamma joka keitti miehen päätä kattilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Pantteri-on mun kuntosali ohjaaja nykyään =)
JooSoriii :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Alkuperäinen kirjoittaja Smiigeli:Virpi "tampereen paloittelu-surmaaja-teurastaja" Butt oli yksi niistä. Siis se mamma joka keitti miehen päätä kattilassa.
Siis keitti siinä ohjelmassa vai keitti irl??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Alkuperäinen kirjoittaja Smiigeli:Virpi "tampereen paloittelu-surmaaja-teurastaja" Butt oli yksi niistä. Siis se mamma joka keitti miehen päätä kattilassa.
irl
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Alkuperäinen kirjoittaja Smiigeli:Virpi "tampereen paloittelu-surmaaja-teurastaja" Butt oli yksi niistä. Siis se mamma joka keitti miehen päätä kattilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Alkuperäinen kirjoittaja Smiigeli:Virpi "tampereen paloittelu-surmaaja-teurastaja" Butt oli yksi niistä. Siis se mamma joka keitti miehen päätä kattilassa.
irl
Täh? Olenko mä pudonnut jostain puusta vai täh? Ai joku hullumurhaajako. hui![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Oliko Barbi se tosi miehekäs nainen jolla oli isot hauikset ja möreä ääni?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Oliko Barbi se tosi miehekäs nainen jolla oli isot hauikset ja möreä ääni?
vai cobra? barbilla oli se vaalee kihara pehko. muistaakseni
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Oliko Barbi se tosi miehekäs nainen jolla oli isot hauikset ja möreä ääni?