Muita A(H1N1) virukseen sairastuneita? Lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laurelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Saraldo, etkö kuitenkin tarkoita kokeilussa olevaa sikainfluessarokotetta? Eikai pneumokokkirokote voi tohon auttaa, kun ensinnäkin penumokokki on bakteeri ja tää toinen virus..?

Mäkin nyt tarttuisin tähän. Pneumokokkirokotteella voisi kai yrittää torjua joitain jälkitauteja. Mutta ei se itse influenssaa torju eikä muita jälkitautien aiheuttajia..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Saraldo, etkö kuitenkin tarkoita kokeilussa olevaa sikainfluessarokotetta? Eikai pneumokokkirokote voi tohon auttaa, kun ensinnäkin penumokokki on bakteeri ja tää toinen virus..?

Mäkin nyt tarttuisin tähän. Pneumokokkirokotteella voisi kai yrittää torjua joitain jälkitauteja. Mutta ei se itse influenssaa torju eikä muita jälkitautien aiheuttajia..

Jos mä oikein ymmärsin, niin tuo pneumokokin konjugaattirokote auttaa nimenomaan niihin jälkitauteihin ja ennen kaikkea keuhkokuumeeseen, joka on influenssan pahimpia jäkitauteja. Ei kukaan siihen itse virukseen tietääkseni kuole, vaan se aiheuttamiin jälkitauteihin.

Eli puhe ei siis ollut kokeilussa olevasta sikainfluenssarokotteesta, vaan nimenomaan pneumokokkirokotteesta.

Kuumimmat

Yhteistyössä