muita äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä miehellä ollut alusta asti se vauvakuume.Noh enään en halua vaikka mies haluaakin mutta on hyväksynyt tilanteen ja salassa ei tartte ehkäisyä hoitaa vaan kumilla mennään.Ja sanon miehelle aina että vahingoillehan ei voi mitää että jos kumi hajoaa tms.tapahtuu.Hän sitten sen voimalla jaksaa mennä ja aika ajoin kun enemmän on lasten kanssa huomaa itsekin miksi en jaksa enempää lapsia.vaikka ne ihania ja suloisia onkin.

Mä en kahden lapsen jälkeen halunnut enää lapsia. Mies halusi, ja sitä jaksoi aina puhua, et eikö meillekin vielä pikkuinen tulisi.... Olin jyrkästi vastaan, kunnes sitten tein positiivisen testin pillereiden syönnistä huolimatta. Mies oli ihan onnessaan, ja pian se onnellisuus tarttui muhunkin! :D Ja tulipa meille sitten vielä nelonenkin ihan yllättäen, kun raskauduin melkeen heti synnytyksen jälkeen, ja raskaus selvisikin vasta puolessa välissä. Ja mies oli ihan innoissaan! Mutta sitten tehtiin ihan yhteinen päätös että mulle tehtiin sterilisaatio nelosen synnytyksen yhteydessä, joten meidän lapsiluku on nyt täynnä, ja molemmat ollaan varsin tyytyväisiä!

Yhteistyössä