L
"letku"
Vieras
Eipä ole vielä tullut vastaan yhtään naista joka ei haluaisi ottaa suikkiin. Kaikki tosin eivät halua ottaa lastia suuhun tai niellä sitä, mutta kyllä kaikki ovat letkua imutelleet ja suurella innolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietysti! Rakastan sitä kun nainen nauttii piiitkään... Pidän enemmän siitä, että saan antaa naiselle suuseksiä, kuin siitä, että minulta otetaan suihin.
Siinä tulee kaikenlaisia ajatuksia; kuten että eikö nainen rakasta kun ei koskaan halua miellyttää. Tai onko minussa joku vika kun nainen ei halua suuseksiä.
Siinä tulee kaikenlaisia ajatuksia; kuten että eikö nainen rakasta kun ei koskaan halua miellyttää. Tai onko minussa joku vika kun nainen ei halua suuseksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23723010:meillä ei mies halua, kun mulla on todella terävät ja pitkät kulmahampaat :vampire: muutamat kerrat sillä on ollu kunnon haavat kalussa- ei ihme, ettei halua enää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23723010:meillä ei mies halua, kun mulla on todella terävät ja pitkät kulmahampaat :vampire: muutamat kerrat sillä on ollu kunnon haavat kalussa- ei ihme, ettei halua enää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23723068:jä sähän sen tiedät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23723090:edelleen mulla on sellaset kunnon vampyyrihampaat, ei mitkään lyhkäset kulmahampaat- vähänkin kun niihin koskee tulee haava, ne on nimittäin ihan oikeasti terävät.
On se monelle naisellekin tärkeä osa seksielämää. Usein nainenkin kärsii siitä, ettei hänen miehensä halua antaa suuseksiä. Naiselle se on vielä tärkeämpi asia, koska nainen saa usein sillä tavoin helposti orgasmin.