Muita jotka ei ota mieheltään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä ole vielä tullut vastaan yhtään naista joka ei haluaisi ottaa suikkiin. Kaikki tosin eivät halua ottaa lastia suuhun tai niellä sitä, mutta kyllä kaikki ovat letkua imutelleet ja suurella innolla.:p

Siinä tulee kaikenlaisia ajatuksia; kuten että eikö nainen rakasta kun ei koskaan halua miellyttää. Tai onko minussa joku vika kun nainen ei halua suuseksiä.

Ei koskaan? Kyllä minä ainakin teen miehen mieliksi paljon muita asioita. Ja miehen kanssa ollaan asiasta puhuttu ja olen sanonut ettei hänessä ole vikaa, eli ei ole tarvis sellaisille ajatuksille.

Taidat olla trolli tai sitten sun elämäsi pohja on suuseksi. Onneksi kaikilla ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23723010:
meillä ei mies halua, kun mulla on todella terävät ja pitkät kulmahampaat :vampire: muutamat kerrat sillä on ollu kunnon haavat kalussa- ei ihme, ettei halua enää :D

Riittää hyvin jos nuolee ja suukottelee sitä... Välillä voi varovasti ottaa suuhun ja varoa hampaita. Se on herkkä peli.

[QUOTE="aloittaja";23723011]Ei koskaan? Kyllä minä ainakin teen miehen mieliksi paljon muita asioita. Ja miehen kanssa ollaan asiasta puhuttu ja olen sanonut ettei hänessä ole vikaa, eli ei ole tarvis sellaisille ajatuksille.

Taidat olla trolli tai sitten sun elämäsi pohja on suuseksi. Onneksi kaikilla ei ole.[/QUOTE]

On se monelle naisellekin tärkeä osa seksielämää. Usein nainenkin kärsii siitä, ettei hänen miehensä halua antaa suuseksiä. Naiselle se on vielä tärkeämpi asia, koska nainen saa usein sillä tavoin helposti orgasmin.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23723010:
meillä ei mies halua, kun mulla on todella terävät ja pitkät kulmahampaat :vampire: muutamat kerrat sillä on ollu kunnon haavat kalussa- ei ihme, ettei halua enää :D

tai sitten sä et vaan osaa...

[QUOTE="letku";23723073]Jos sä aiheutat haavoja miehen kaluun, kuten itse sanoit, niin sitten sä et osaa ottaa suihin.[/QUOTE]
edelleen mulla on sellaset kunnon vampyyrihampaat, ei mitkään lyhkäset kulmahampaat- vähänkin kun niihin koskee tulee haava, ne on nimittäin ihan oikeasti terävät.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23723090:
edelleen mulla on sellaset kunnon vampyyrihampaat, ei mitkään lyhkäset kulmahampaat- vähänkin kun niihin koskee tulee haava, ne on nimittäin ihan oikeasti terävät.

Aijjaa, mullakin on tositerävät ja isot kulmahampaat, sukuvika. En silti ole koskaan onnistunut satuttamaan, ainoastaan tuottamaan nautintoa =)

[QUOTE="vieras";23722815]Ihan samaa mieltä. Sitä paitsi kuulin, että se voi aiheuttaa kurkkusyöpää, joten ei kiinnosta todellakaan.[/QUOTE]

Ja vihreä Orbit purkka poskisyöpää, onneks ei oo enää myynnissä o_O

Ihan samaa mieltä. Sitä paitsi kuulin, että se voi aiheuttaa kurkkusyöpää, joten ei kiinnosta todellakaan.

Ja vihreä Orbit purkka poskisyöpää, onneks ei oo enää myynnissä o_O

- ja höpö höpö. Ette voi olla näin tyhmiä.

[QUOTE="Nainen";23723296]Onko aloittaja jotenkin tosi vajaa kokemuksiltaan? Koska tämä on usein ihan totta. Terveisin, ihan nainen itse[/QUOTE]

Ehkäpä, meinaan en ymmärrä mitä tarkoitat.

Terveisin, nainen myös, ihan itse.

Kyllä suuseksistä voi tulla syöpää. Tutkimuksia tehty. Sama virus joka aiheuttaa kohdunkaulan syöpää, voi aiheuttaa nielusyöpää. Suuseksin yleistyttyä nielusyöpä lisääntynyt. Googlettakaa papilloomavirus suusyöpä jos ette usko.

jotka ei vaan halua. mies ottaa useasti ja nuolee pitkään ja hartaasi , mutta minä en koskaan halua/jaksa. En vaan pysty siihen, jo ajatuskin kuvottaa ja etoo minua. joskus kumin päältä olen ottanut, ja mies kyllä nautti siitä, ja joskus leikitty kermavaahdolla ja kinuskikastikkeella, se vie pippelin maun ja auttaa asiassa.

[QUOTE="aloittaja";23723238]*tyrsk*[/QUOTE]

Mitä siinä naurat. Kyllä suuseksi on monelle miehella ja naiselle todella tärkeä osa seksielämää. :O

Hyvä sinun kannaltasi, että miehesi pystyy olemaan ilmankin. Moni ei halua olla ilman.

[QUOTE="mii";23724174]Mitä siinä naurat. Kyllä suuseksi on monelle miehella ja naiselle todella tärkeä osa seksielämää. :O

Hyvä sinun kannaltasi, että miehesi pystyy olemaan ilmankin. Moni ei halua olla ilman.[/QUOTE]

en vaan jaksanut vastata enään muuta kun vastapuoli arvotti kaiken suuseksin pohjalta, perusonnellisuudesta lähtien.

Yhtä ainoaa kertaa en ole mieheni kanssa seksiä harrastanut niin, etten olisi ollenkaan suihin ottanut! :D

Siis ymmärsinkö oikein, ap, sä et ole koskaan edes kokeillut suihinottoa??

Yhteistyössä