Muita minirintaisia? AA-A:t, kokoontukaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 65AA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23699664]Ette halunneet kilpailutilannetta ja silti kommentoit näin? :D Ei kukaan kommentoi tuolla tavalla jos on oikeasti tyytyväinen itseensä. ;) Minä en ole ketään haukkunut, en tunne ketään rinnatonta joten kysyin ja ihmettelin että eikö AA-kuppi ole jo rinnaton. Ihan silkasta mielenkiinnosta. Mutta täällä olikin niin itseensä tyytyväisiä ihmisiä että piti alkaa haukkumaan muita :D[/QUOTE]

Jos sä oisit tyytyväinen, niin et kai sä tulis tähän "ihmettelemään" ja laudaksi nimittämään?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23699686:
Käy kokeilemassa Lindexiltä niit semmosia kaarituettomia pehmeitä liivejä. Mulle käy ne, kun mulla on kaaritukien kanssa ihan sama ongelma. Kun rinnat on liian lähellä rintakehää.

Ite haluaisin vähän topattuja liivejä, kun useimmissa paidoissa on sellainen leikkaus, että vaatii jonkinlaista rintaa, että näyttää hyvältä. :( Että on vähän haaste löytää ekanakin niitä liivejä ja sit vielä istuvia paitoja (ja jotkut takitkin istuu huonosti ilman rintavarustusta)!

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23699698:
Jos sä oisit tyytyväinen, niin et kai sä tulis tähän "ihmettelemään" ja laudaksi nimittämään?

Siis mikä tässä kaihertaa teitä näin älyttömästi? Ensin kehutte olevanne tyytyväisiä ja rakastavanne rintoja ja kun kysyn että onko AA-koon tisseissä muuta kuin törröttävät nännit vedetään hillittömät herneet nenään vaikka ensin oltiin niin tyytyväisiä. Minä en ollut se, joka lähti haukkumalinjalle ;)

JA tunnen itseni samalla tavalla vammaiseksi ja vialliseksi kuin ehkä joku joka on syntynyt ilman käsiä tai jalkoja, mulla ei ole tissejä.

EI se teorissa huonommaksi tee, mutta vituttaa silti. Käytännössä taas olen huonompi kuin isorintaiset saa enemmän huomiota.

En ymmärrä ajattelutapaasi. Minä en ainakaan edes haluaisi huomiota rintojeni takia.

Olen seurannut vierestä jo 25 vuotta hyvän ystäväni kärsimyksiä isoista rinnoistaan. Ymmärrän kyllä, että ne ihan oikeasti rasittavat tukirankaa, roikkuvat vanhemmiten ja alentavat hänen pätevyyttään työelämässä (muutamien typerien miesten takia), mutta muuten ne eivät mielestäni ole niin kamalat kuin hän itse kuvittelee.

Mielestäni jokaisen naisen tulisi kantaa rintansa ylpeydellä olivatpa ne isot tai pienet. Ok, jos on täysin rinnaton, niin silloin tilanne on vaikeampi.

Ite haluaisin vähän topattuja liivejä, kun useimmissa paidoissa on sellainen leikkaus, että vaatii jonkinlaista rintaa, että näyttää hyvältä. :( Että on vähän haaste löytää ekanakin niitä liivejä ja sit vielä istuvia paitoja (ja jotkut takitkin istuu huonosti ilman rintavarustusta)!

Mä yritin joskus ostaa push-up-liivejä, mutta luovuin ajatuksesta, koska ei ne ikinä istuneet päälle. Ne oli aina semmoisia, että ne ei nostaneet rintaa ollenkaan, johtuen, ettei mun rinnat roiku ollenkaan. Ne on sen verran kiinteät, että niihin pitäisi kohdistua ihan hirveä puristus, että ne saisi semmoiseksi, että tulee semmonen hikivako siihen keskelle. Olen siis jättänyt toppaukset kaupan hyllylle.

Aina välillä sitä erehtyy sovittamaan liivejä ja ne on kaikki ihan hirveitä (jos nyt edes koko löytyy), paitsi tuolta Lindexistä käyn aina kattoon, onks tullut uusia sitä mallia, mitä käytän. Ne sopii aina, ei tarvii enää sovitella, valkkaa vaan kivoimmat. Mä käytän niitä tytöille tarkoitettuja.:xmas:

[QUOTE="vieras";23699761]Siis mikä tässä kaihertaa teitä näin älyttömästi? Ensin kehutte olevanne tyytyväisiä ja rakastavanne rintoja ja kun kysyn että onko AA-koon tisseissä muuta kuin törröttävät nännit vedetään hillittömät herneet nenään vaikka ensin oltiin niin tyytyväisiä. Minä en ollut se, joka lähti haukkumalinjalle ;)[/QUOTE]

kyllähän olit, kun aloit laudaksi kutsua. Jos jollain on pienet rinnat tai vaikka vaan pelkät nännit, niin ei silloin kuulu kutsua silti laudaksi, koska se on haukkumasana. Pysy poissa, jos sulla ei kerran ole pienet rinnat. Ei tää oo sun keskustelu.

Minullakin pienet rinnat 70A. Poikaystävä sanoo, että on harhaluulo että pitäisi olla isot rinnat, että pienet on (hänen mielestään) paremmat, etenkin jos hyvä muoto.
Tärkeämpää kuin se että hän tykkää on että itse tykkään, en osaa nähdä itseäni isompirintaisena, ei kävisi minun kroppaani. Lisäksi urheillessa ei ole tiellä. Eikä muutenkaan :) Jossain vaiheessa toivon omaavani isommat rinnat, mutta iän myötä itsetunto parantunut.
En koe itseäni vähemmän naiselliseksi sen vuoksi että olen pienirintainen. Asenne se on mikä ratkaisee! Hyvin muodokkaalle naiselle isommat rinnat kyllä käy.

JA tunnen itseni samalla tavalla vammaiseksi ja vialliseksi kuin ehkä joku joka on syntynyt ilman käsiä tai jalkoja, mulla ei ole tissejä.

EI se teorissa huonommaksi tee, mutta vituttaa silti. Käytännössä taas olen huonompi kuin isorintaiset saa enemmän huomiota.

Harmi jos koet asian noin.
Mulla on pienet rinnat myös, mutta en todellakaan koe, ettei mulla olisi rintoja ollenkaan. Ne on vaan pienet ja sirot niinkuin mun kropassa kaikki muukin. Musta ne ovat kyllä kauniit eikä miehetkään ole valittaneet. Mulle sopii tää näin päin, en ehkä jaksaisi jos miehet vaan aina tuijottais mun rintoja... (se on sitä huomiota mitä ne isorintaiset saa...)

Niin ja mun oma koko oli siis 70AA tai 65A. Ite en Lindexin rintsikoista tykkää, ne on musta ympärysmitaltaan löysiä eikä pieniä tunnu oikein olevan muuta kuin jonain muumikuvioisina... Mut Change on mahtava ;)

:D kuka hullu vertaa tissejä käsiin ja jalkoihin?! mieti mihin rintojas tarviat, lapsen sain minäkin imetettyä vaikka 70A mihin muuhun? miesten kopeloitavaksi? pienet rinnat on hyvin herkät, kyllä niissä tuntoa on...älä mollaa itseäsi, sulla on vääristynyt, sairas käsitys omasta kehostasi. sun puute ei ole rinnat vaan itsetunto. jos niitä miesten katseita haluat tisseillä saada niin, hohhoijaa..ehkä ne ei katso sua kun kävelet kumarassa ja susta paistaa kauas että vihaat itseäsi?

Kyllä ne miehet lopulta katsoo sitä naista silmiin ja vielä syvemmälle, se on sun persoonasi mihin rakastutaan, ihan sama mikä kuppikoko sulla on. Nyt nainen lopeta ja ryhdistäydy!!! Mahdat olla vielä todella nuori.

[QUOTE="vieras";23699444]Pakko ihmetellä että jos koko on AA niin silloinhann tyypillä on korkeintaan törröttävät nännit, vai?[/QUOTE]

mulle riitäis sormustimet naruilla :(

[QUOTE="milli";23699993]Niin ja mun oma koko oli siis 70AA tai 65A. Ite en Lindexin rintsikoista tykkää, ne on musta ympärysmitaltaan löysiä eikä pieniä tunnu oikein olevan muuta kuin jonain muumikuvioisina... Mut Change on mahtava ;)[/QUOTE]

Mä en tykkää taas niistä, niissä se kaarituki on väärän kokoinen, kun mun tissit alkaa keskeltä ja menee kainaloihin asti.

Mulla oli ennen AA, siis ei rintaa lähes ollenkaan. Olen ollut tyytyväinen jo vuosia implantteihin. Jos nyt pitäisi päättää, niin ehkä en enää ottaisi vaan käyttäisin juuri jotain push uppeja. Mutta itse sen tietää kuinka paljon asia häiritsee. Ja vanhempana hyväksyy itsensä paremmin.

Kanna itsesi iloisesti hyvällä ryhdillä..kyllä kauneus on ihan muualla kuin pelkissä tisseissä! Hah! Voihan olla pari räkälän isoista tisseistä pitävää ukkoa taikka jopa akkaa, mutta muut tavalliset arvostavat naisessa muunlaista kauneutta! Minusta suuret rinnat eivät ole mitenkään se vetoava juttu.

[QUOTE="vieras";23699664]... ja ihmettelin että eikö AA-kuppi ole jo rinnaton. Ihan silkasta mielenkiinnosta. [/QUOTE]

Tähän vielä pakko vastata, ei mun AA-kupit ole sama kuin rinnaton. Oon siis n. kokoa 70AA, 65A ja kyllä mulla ainakin on ihan selvät rinnat. Niitä voi liikutella ja puristella ja kyllä ne ainakin mun omat käteni täyttää. Eli ei, AA-kupin rinnat ei tosiaankaan ole sama kuin rinnaton!

Täytyy toki muistaa, että samaa rintaliivikokoa käyttävät voi kumminkin olla eri muotoisia. Puhun siis omasta puolestani.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23700046:
Mä en tykkää taas niistä, niissä se kaarituki on väärän kokoinen, kun mun tissit alkaa keskeltä ja menee kainaloihin asti.

Mulle ne tuntuu olevan just oikeanmallisia. Tästä tän näkee, "samalla koolla" varustettuja on monen mallisia.

[QUOTE="milli";23700091]Mulle ne tuntuu olevan just oikeanmallisia. Tästä tän näkee, "samalla koolla" varustettuja on monen mallisia.[/QUOTE]

Joo totta. mulla on kai jotkut omituiset, kun monet liivit sattuu. Luulin nuorena, että mullekin tulee semmoset rinnat, joita pystyy nostaa ja ja laittamaan kaarituellisiin liiveihin, mutta ei ne vaan sovi.

AA/A 75, ja olen aivan tyytyväinen omiini. Miksen olisi??? ;)
Tunnustan: Nuorena tyttönä olisin ehkä harkinnut leikkausta, jos olisi ollut yhtä yleistä kuin nykyään. Mutta 3 lasta imettäneenä rintani eivät edelleenkään roiku. Enkä voisi kuvitellakkaan ottavani "silikonipalloja" riesoikseni.

Sovitaanko, että kaikki tissit on hyviä tissejä ja toivotaan ettei kukaan saa rintasyöpää? Minä en ainakaan ala siihen: pienet on parhaat ja isot ällöt lollot,
olipa ne tissit millaset hyvänsä, roikku, törrötti, täynnä raskausarpia, isoilla tai pienillä nänneillä, ne on IHAN HYVÄT kantajalleen! Käykö?

Sovitaanko, että kaikki tissit on hyviä tissejä ja toivotaan ettei kukaan saa rintasyöpää? Minä en ainakaan ala siihen: pienet on parhaat ja isot ällöt lollot,
olipa ne tissit millaset hyvänsä, roikku, törrötti, täynnä raskausarpia, isoilla tai pienillä nänneillä, ne on IHAN HYVÄT kantajalleen! Käykö?

Amen :)

Mulla on sellaiset ''ällöttävät'' roikkurinnat kuppikoossa D, ja vaikkei ne maailman kauneimmat ehkä olekaan, niin ne on loppujen lopuksi vain yksi osa mua, eikä lähelläkään tärkein.

mulle rinnat on vain riesa. tosin ei näitä voi ees rinnoiksi kutsu. näillä ei voinu ees lasta ruokkia joten miksi minun pitäis hyväksyä ne? leikkauttaisin pois jos siihen joku alkais. lapsia ei tule enempää ja kehesti toettu että nälkään kuolisivat ellei korviketta ois.

Yhteistyössä