Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipparallaa! Täällä on kans yksi ihan alussa oleva odottelija. :) vasta neljännellä viikolla oon, mutta raskaudesta on ollu merkit jo hedelmöittymisestä asti. Esikoinen on tulossa ja kovasti jännittää :)
 
Mä kanssa plussannut kolme päivää sitten. Viikkoja varmaan jotain 5-6.
Ensimmäinen olis täällä myös:) Mulla myöskin illalla turvottaa todi paljon. töissä piti vaihtaa väljempään paitaan :D
Millasia elämäntilanteita muilla odottajilla?

Mulla on vähän hasssusti, etten seurustele, mutta isä-ehdokkaan kanssa seurusteltu noin 8 vuotta sitten viimeksi. No, olihan toi ilonen kun kerroin plussatesteistä. Nyt hän on ulkomailla, ja oli jo kuulemma lentokoneessa krjottanut kirjettä tulevalle lapselleen , jos ei palaakkaan enää suomeen! :D

No, kyllähän tässä muutama viikko takaperin on itsekukin jotain aavistellut :)
 

Yhteistyössä