I
isomaha
Vieras
Siinäpä se, eli mulla nyt rv38+3 ja vatsa on toooodella iso. Kuulen vatsani koosta jatkuvasti kommentteja ja joitakin se jopa etoo
No anyway, mä oon tottunut siihen ja meillä on suvussa aina kaikilla odottajilla ollu iso maha eli en oo sillain mikään poikkeus 
Edellistä lastani kun odotin niin vatsai oli iso ja siitä kommentoitiin, mutta tässä odotuksessa on vatsa vielä isompi ja vauvasta on tulossa reilusti isompikin.
Hankalaa ei oo tähän asti ollut, mutta nyt alkaa väsyttämään fyysisesti ja sitämyöten sitten henkisestikin
Lapsi on perätilassa joten ilmeisesti sekin pahentaa oloani. Viimeyön nukuin puoli-istuvassa asennossa että voin kunnolla hengittää. Lihakset mulla on aina olleet huonot ja selkävaivoja on ilman raskauttakin, mutta nyt maha painaa jo niin että päivässä pitää montakertaa pysähtyä istumaan kun tuntuu ettei jalat kanna
Oodtin että olisin jo edellisellä äitipolikäynnillä saanut ajan sektioon, mutta ei. Onko muita joilla sama tilanne tai samoja tuntemuksia. Huomenna mulla neuvola ja mun on pakko jo vähän "valittaa" kun iltaisin pää kipeä, huimaa ja vatsanahka on niin pinkeällä että käy kipeää. Luulis että vois saada ajan sektioon
Edellistä lastani kun odotin niin vatsai oli iso ja siitä kommentoitiin, mutta tässä odotuksessa on vatsa vielä isompi ja vauvasta on tulossa reilusti isompikin.
Hankalaa ei oo tähän asti ollut, mutta nyt alkaa väsyttämään fyysisesti ja sitämyöten sitten henkisestikin
Oodtin että olisin jo edellisellä äitipolikäynnillä saanut ajan sektioon, mutta ei. Onko muita joilla sama tilanne tai samoja tuntemuksia. Huomenna mulla neuvola ja mun on pakko jo vähän "valittaa" kun iltaisin pää kipeä, huimaa ja vatsanahka on niin pinkeällä että käy kipeää. Luulis että vois saada ajan sektioon