K
Kippuravarvas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ja mikäs toi sitten on? Mulla ei oo toi vorssan murre hallussa...
Säästöpörssi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ja mikäs toi sitten on? Mulla ei oo toi vorssan murre hallussa...
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:kiitos kysymästäsairaslomailu oikein mallikkaasti eli hiihtolomakin, joka alkoi tänään tulee näillä näkymin sujumaan joko seuraten osan väen toipumista tai jos vaikka ite nyt vuorostaan saisi tuon malarian sukulaiskuumetaudin...
asiasta kolmanteen: yksi tyttäristämme sai tänää Risto Räppääjän kaverikirjan, jossa oli tietovisa lapsia sivistääkseen. Arvatkaa oliko ensimmäinen kysymys "mikä on vatkuli?"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ja mikäs toi sitten on? Mulla ei oo toi vorssan murre hallussa...
Säästöpörssi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
Hävis kuin pieru saharaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
:hug:
Mihis Kärsis katos?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:mää paljastan taas jotain itsestäni...minulla on tapana ollessa palstalla kaksinkertaistaa laadukkaampaakin laadukkaampi oma aikani eli samaan aikaan, kun kirjoittelen teidän kanssanne minulla soi kuulokkeista musiikki :saint: ...mukavinta tässä on se, että viime aikoina olen huomannut soittavani vain yhtä ainoata kipaletta session aikana, mutta ko. kipale on aina eri...tänään minulla on soinut jo 6 kertaa http://www.youtube.com/watch?v=JnIv50OIr-A :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
Mihis Kärsis katos?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hävis kuin pieru saharaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
Mihis Kärsis katos?![]()
Jos tuo on vaikka tarttuvaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
En mäkään... ja mulla on liian monta asiaa menossa samaan aikaan.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:kiitos kysymästäsairaslomailu oikein mallikkaasti eli hiihtolomakin, joka alkoi tänään tulee näillä näkymin sujumaan joko seuraten osan väen toipumista tai jos vaikka ite nyt vuorostaan saisi tuon malarian sukulaiskuumetaudin...
asiasta kolmanteen: yksi tyttäristämme sai tänää Risto Räppääjän kaverikirjan, jossa oli tietovisa lapsia sivistääkseen. Arvatkaa oliko ensimmäinen kysymys "mikä on vatkuli?"![]()
Aika hyvä![]()
Tunnollinen sairastaa aina lomallaMeillä kans vähän flunssa sotki lomakuvioita. Miehet kun sairastaa, niin ne on järkyn kipeitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
Voi sua :hug: Mulla oli toissapäivänä ihan h....tin huono päivä :kieh: kaikki itketti ja suututti, mutta kyläily on pian ohi ja maailma kirkastuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
En mäkään... ja mulla on liian monta asiaa menossa samaan aikaan.... :ashamed:
Häviää se, isot tytöt ovat kertoneet. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hävis kuin pieru saharaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää en oo ollenkaan vedossa, argh. :snotty: :ashamed:
Mihis Kärsis katos?![]()
Häviäkö pieru saharaan? Mä lähetän miehen sinne pieremään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:taivahan tosi...meikäläinen meni eilen illalla saunaan rentoutumaan, kun muksutkin olivat nukahtaneet ilman kummempia korahteluja lääketokkuraisina...mies taaplaa lauteille ilmoittaen sairastavansa sydänlihastulehdusta, oli ihan ite diagnostisoinut...hyvä, etten lauteilta pudonnut, kun en tiennyt itkeäkö vai nauraa :'(
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:mää paljastan taas jotain itsestäni...minulla on tapana ollessa palstalla kaksinkertaistaa laadukkaampaakin laadukkaampi oma aikani eli samaan aikaan, kun kirjoittelen teidän kanssanne minulla soi kuulokkeista musiikki :saint: ...mukavinta tässä on se, että viime aikoina olen huomannut soittavani vain yhtä ainoata kipaletta session aikana, mutta ko. kipale on aina eri...tänään minulla on soinut jo 6 kertaa http://www.youtube.com/watch?v=JnIv50OIr-A :heart:
Hyvä biisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:taivahan tosi...meikäläinen meni eilen illalla saunaan rentoutumaan, kun muksutkin olivat nukahtaneet ilman kummempia korahteluja lääketokkuraisina...mies taaplaa lauteille ilmoittaen sairastavansa sydänlihastulehdusta, oli ihan ite diagnostisoinut...hyvä, etten lauteilta pudonnut, kun en tiennyt itkeäkö vai nauraa :'(
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:kiitos kysymästäsairaslomailu oikein mallikkaasti eli hiihtolomakin, joka alkoi tänään tulee näillä näkymin sujumaan joko seuraten osan väen toipumista tai jos vaikka ite nyt vuorostaan saisi tuon malarian sukulaiskuumetaudin...
Aika hyvä![]()
Tunnollinen sairastaa aina lomallaMeillä kans vähän flunssa sotki lomakuvioita. Miehet kun sairastaa, niin ne on järkyn kipeitä
![]()
taivahan tosi...meikäläinen meni eilen illalla saunaan rentoutumaan, kun muksutkin olivat nukahtaneet ilman kummempia korahteluja lääketokkuraisina...mies taaplaa lauteille ilmoittaen sairastavansa sydänlihastulehdusta, oli ihan ite diagnostisoinut...hyvä, etten lauteilta pudonnut, kun en tiennyt itkeäkö vai nauraa :'(
![]()
Mullei kuulu mitään kun kajareissa on kosketushäiriötä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:mää paljastan taas jotain itsestäni...minulla on tapana ollessa palstalla kaksinkertaistaa laadukkaampaakin laadukkaampi oma aikani eli samaan aikaan, kun kirjoittelen teidän kanssanne minulla soi kuulokkeista musiikki :saint: ...mukavinta tässä on se, että viime aikoina olen huomannut soittavani vain yhtä ainoata kipaletta session aikana, mutta ko. kipale on aina eri...tänään minulla on soinut jo 6 kertaa http://www.youtube.com/watch?v=JnIv50OIr-A :heart: