Mulkkis-Ällö

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
mää en tod. oo ihan varma tuon mieheni älynlahjoista, vaikka älykkyys on joissain jutuissa se hänen valttinsa :heart: ...ei hää kyll´oo mitään asiasta enää puhunut...kävi just´äsken tökkimässä olkavarteen, joka alkaa olla aika arka tökkimisestä ja kysäisi oonko hengissä :D...joku lapsista oli käynyt kuuklettamassa ja löytänyt tiedon, että täräyksen saaneelta pitää tarkistaa "emäläminen" säännöllisesti...tuleepa kiva yö, jos kerrankin muuten saisi nukuttua :D :laugh:

:D toinen kantaa huolta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
mää paljastan taas jotain itsestäni ;)...minulla on tapana ollessa palstalla kaksinkertaistaa laadukkaampaakin laadukkaampi oma aikani eli samaan aikaan, kun kirjoittelen teidän kanssanne minulla soi kuulokkeista musiikki :saint: ...mukavinta tässä on se, että viime aikoina olen huomannut soittavani vain yhtä ainoata kipaletta session aikana, mutta ko. kipale on aina eri...tänään minulla on soinut jo 6 kertaa http://www.youtube.com/watch?v=JnIv50OIr-A :heart:
Mullei kuulu mitään kun kajareissa on kosketushäiriötä. :kieh:

mää voin hyräillä
:saint:

mää paljastan taas jotain itsestäni ;)...minulla on tapana ollessa palstalla kaksinkertaistaa laadukkaampaakin laadukkaampi oma aikani eli samaan aikaan, kun kirjoittelen teidän kanssanne minulla soi kuulokkeista musiikki :saint: ...mukavinta tässä on se, että viime aikoina olen huomannut soittavani vain yhtä ainoata kipaletta session aikana, mutta ko. kipale on aina eri...tänään minulla on soinut jo 6 kertaa http://www.youtube.com/watch?v=JnIv50OIr-A :heart:

mää voin hyräillä
Ihkuu! :heart: :D

mää en tod. oo ihan varma tuon mieheni älynlahjoista, vaikka älykkyys on joissain jutuissa se hänen valttinsa :heart: ...ei hää kyll´oo mitään asiasta enää puhunut...kävi just´äsken tökkimässä olkavarteen, joka alkaa olla aika arka tökkimisestä ja kysäisi oonko hengissä :D...joku lapsista oli käynyt kuuklettamassa ja löytänyt tiedon, että täräyksen saaneelta pitää tarkistaa "emäläminen" säännöllisesti...tuleepa kiva yö, jos kerrankin muuten saisi nukuttua :D :laugh:
:laugh: Voi jestas. :D :laugh:

mää voin hyräillä
Ihkuu! :heart: :D

jep, koska oikeasti aloin hyräileen äsken viestisi luettua ja heti syöksyi pari "huolestunutta" kysymään oonko kunnossa :D ...määkö en muka oo Jonin veroinen :saint:

:laugh: Voi jestas. :D :laugh:

:heart: :hug: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Määkin voi paljastaa... Meillä on liput Iron Maidenin ja Deep Purplen keikoille :p

aikasta mielenkiintoista :saint: kai sää oot vielä miun kamu, vaikkeivat he miua sytytä ihan lippuja ostamaan :ashamed:

Tottakai mussukkani :heart: :wave: ei sun tarvi heitä kuunnella ;)

kyll mie silleen pikkasen kuuntelen, silleen kui katotaan vilkuillen :saint: ...mutta ihanaa, ettei tämä tuo säröjän suhteeseemme :hug:

nyt kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan, lisää paljastuksia...mie oon herättänyt lähipiirissä jonkin verran hämminkiä hurahtamalla tuijottamaan idolsia ameriikan malliin ja ihan vaan sen Simonin takia... :saint:

nyt kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan, lisää paljastuksia...mie oon herättänyt lähipiirissä jonkin verran hämminkiä hurahtamalla tuijottamaan idolsia ameriikan malliin ja ihan vaan sen Simonin takia... :saint:

Johan sulla on ihmeellisiä sukulaisia ja/tai tuttavia :D
Mä välillä häpeen niiden esiintyjien puolesta :ashamed:

Johan sulla on ihmeellisiä sukulaisia ja/tai tuttavia :D
Mä välillä häpeen niiden esiintyjien puolesta :ashamed:

mää osaan tod. taidokkaasti sulkea silmäni ja korvani kaikelta muulta kuin Simonilta :saint: ...mies meinasi jo viime keväänä laittaa minua jonnekin aa-kerhoon, mutta ei löytynyt mistään SimonAddiktien ryhmää :xmas:...niin ja joo oon kyllä itekin sitä mieltä, että noiden muiden asenteissa on parantamisen varaa, minähän olen täydellinen :saint:

mää osaan tod. taidokkaasti sulkea silmäni ja korvani kaikelta muulta kuin Simonilta :saint: ...mies meinasi jo viime keväänä laittaa minua jonnekin aa-kerhoon, mutta ei löytynyt mistään SimonAddiktien ryhmää :xmas:

Ei oo muuten tullut koskaan seurattua Simonia sillä silmällä :whistle:

Mun täytyy pissattaa pikaisesti tuo koiruus...kaikki muut näkyy oleen liian laiskoja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Määkin voi paljastaa... Meillä on liput Iron Maidenin ja Deep Purplen keikoille :p

Meilläkin on liput Maidenin keikalle!!! :wave:

Ihquu :heart: meillä lähtee nuo isommat poikaset meidän mukaan...ollaan saatu siirrettyä niihin meidän hyvä musiikkimaku :D

Meidän jätkät on autuaasti aivan liian pieniä vielä tuommoiseen...

mää osaan tod. taidokkaasti sulkea silmäni ja korvani kaikelta muulta kuin Simonilta :saint: ...mies meinasi jo viime keväänä laittaa minua jonnekin aa-kerhoon, mutta ei löytynyt mistään SimonAddiktien ryhmää :xmas:

Ei oo muuten tullut koskaan seurattua Simonia sillä silmällä :whistle:

Mun täytyy pissattaa pikaisesti tuo koiruus...kaikki muut näkyy oleen liian laiskoja :whistle:

ei miua haitanne, vaikkei Simon saa kaikkia katselemaan sillä silmällä ;) ...vastasin sinulle ja samalla minut heitettiin pihalle :D..luultavasti merkki jostain... ei maar kai se on lähdettävä kuulostelemaan ukkokullan päivän tapahtumia, kun näytti aikasta reppanalta äsken tullessaan tarkastamaan hengissä oloni...kiitoksia seurasta teille kaikille tasapuolisesti & viilmiitögen :heart: :hug: :wave:

Yhteistyössä