mulla ei oo mitään elämää:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no life

Vieras
Arkipäivät menee siinä et käyn töissä,töiden jalkeen käyn kaupassa ja/tai asioilla esim.pankissa sit tuun kotia käyn suihkussa syön ja sit onkin jo ilta.Viikonloppusin pyörin kaupungilla kaupoissa tai käyn veljen luona tai vanhempien.Joskus tosi harvoin käyn baarissa.Ei oo miestä enää,ei lapsia,kavereita on muutama mut niillä niin omat jutut ettei aina voi niitäkään pyydellä.Voin mä yksin mennä kahvilaa,kauppoihin,leffaan ym mut ei se aina ole kivaa yksin.Tosi säälittävää!ja surullista!

Järjestä sitä elämää ja toimintaa, ihan itsestä se on kiinni ja ihan hyvällä tämän sanon. Sinähän voit vaikka juuri nyt alkaa etsiä netistä mukavaa samanhenkistä seuraa. Sovit vaan sitten treffit jonnekin sopivaan paikkaan ja siitä se lähtee. Ja jos ei ekan kans natsaa niin seuraava kierrokseen. Saat mukavaa vipinää ja jännitystä elämään ja koskaan ei tiedä milloin se kolahtaa kunnolla. Tsemppiä :)

tiedän et pitäs vaan mennä ja järjestää tekemistä ja kokeilla kaikkea uutta et jos joku juttu iskee mutta kun mua pitäs olla kokoajan potkimassa perseelle.Kaverit on kans aika rajottuneita niin ei niistäkään oo mun perseelle potkijoiksi.Ja kun ei oo aikaa kun viinloppusin,arkena kun työpäivän pituudeksi matkoineen tulee n.10h.

Sama juttu täällä. Surullista, mutta totta. Kukaan ei varmasti uskoisi, miten yksinäinen oikeasti olen :/ Ulkoiset puitteet ovat kyllä kunnossa, mutta ystäviä ei ole.

Yhteistyössä