mulla huono omatunto..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jybis harmaana

Vieras
Alotin työt viimeviikolla,rahapula yht'äkkinen kun edessä asunnonvaihto,pikkusen lainaa jne. jotka ajattelin hoitaa pois päiväjärjestyksestä
Päiväkotipaikkaa en tietty saa mistään repästyy niin poika meni mummonsa luokse.
Ei siinä mitää,kh-tuki menee sitten mummolle vaikkei mitään rahaa haluakkaan..MUTTA näillä mun työvuoroilla joita sain (ja oma syyhän se oli kun pyysin ylitöitä) niin poika joutuu olemaan ma-pe välillä myös yöt mummolla.

pojan mummo asuu toisella puolella stadia ja mulla alkaa duuni 07 johon joudun lähtemään tuntia aikasemmin.
mun ei olis mitään järkeä lähteä hakemaan poikaa kotiin viiden-kuuden aikaan iltapäivällä ja nostaa 04aikaan sängystä ja lähteä viemään hoitoon.

Olen ratkassu tän sillä että jokapäivä töiden jälkeen menen hakemaan pojan "ulos leikkimään" ja sitten lähden kotiin syömään ja nukkumaan.

vaikka käynkin jokapäivä,ja pe-su poika on kotona niin silti tulee huono fiilis.
Ihan kun jättäisin pojan sinne vaan..nyt on vaan pakko.
Tätä ei kestä kun maksimissaan marraskuun alkuun,mutta jotenkin tuntuu PAHALTA.

no etkö vois olla lapsen kanssa koko illan, ihan siihen asti kun lapsi menee nukkumaan? ja sitten vasta lähteä kotiin... tai niin mä varmaan tekisin jos olisin tossa tilanteessa. mutta tsemppausta, kyllä mitä vaan kestää vähän aikaa.

mä oon ihan tappiin asti,poika menee nukkumaan kasin aikoihin,huoh..vielä 3viikkoa
jotenkin yritän puolustella itteeni sillä että nyt jos teen edes kuukauden paljon töitä niin meillä jää pojan kanssa kuussa sit 120e enemmän rahaa ruokaan yms. kun saan yhden käyttölainan maksettua :|
ja tottahan se on,elämä helpottuu eikä tarvii venyttää pennosta.

oli hyvä purkaa tänne tää höyry

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mä oon ihan tappiin asti,poika menee nukkumaan kasin aikoihin,huoh..vielä 3viikkoa
jotenkin yritän puolustella itteeni sillä että nyt jos teen edes kuukauden paljon töitä niin meillä jää pojan kanssa kuussa sit 120e enemmän rahaa ruokaan yms. kun saan yhden käyttölainan maksettua :|

ok, mä vaan ymmärsin että käyt vaan lapsen kanssa ulkona leikkimässä. No mutta jos tilanne on tuo, niin eihän sille mitään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:

ok, mä vaan ymmärsin että käyt vaan lapsen kanssa ulkona leikkimässä. No mutta jos tilanne on tuo, niin eihän sille mitään voi.

kirjotin vähän huonosti.no nyt ei oo ollu mitkään parhaimmat ilmat mutta pihalla ollaan oltu ja harjotettu sitä meidän "normaalia" elämää.
Illat menee mummolassa ja sitten äkkiä kotiin kun toisen silmät menee kiinni.
mitään ongelmaa ei tässäkään olis jos ei tarvis julkisilla mennä ja työajat olis toiset.
autolla sutasis vaikka minne nopeesti ja veis pojanki aina aamulla vasta hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
mitä jos mummi tulisikin teille?

:whistle:
miksi mä en heti keksiny tota |O |O olisit kertonu aikasemmin,mä oon koko viikon kieriskelly tuskissani kun mietin poikaa kokoajan enkä kertaakaan edes ajatellu tota vaihtoehtoa :laugh:

pitää nostaa huoemenna asia esiin,KIITOS :hug:

*välillä oon joo vähän yksinkertanen,tai kun ei ajatus toimi*

hiphei,lähdenki tästä nyt onnesta soikeena nukkumaan ja soitan mummelille huomenna.vähänkö tunnen itteni idiootiks :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
mitä jos mummi tulisikin teille?

:whistle:
miksi mä en heti keksiny tota |O |O olisit kertonu aikasemmin,mä oon koko viikon kieriskelly tuskissani kun mietin poikaa kokoajan enkä kertaakaan edes ajatellu tota vaihtoehtoa :laugh:

pitää nostaa huoemenna asia esiin,KIITOS :hug:

*välillä oon joo vähän yksinkertanen,tai kun ei ajatus toimi*

hiphei,lähdenki tästä nyt onnesta soikeena nukkumaan ja soitan mummelille huomenna.vähänkö tunnen itteni idiootiks :ashamed:

Kiva jos olin avuksi =) Meillä useinkin isäni tulee meille lasten kanssa, kun täällä kaikki tarvittava lähellä.

Yhteistyössä