Mulla lähti taas hampaasta pala!

Hmm, olin lukevinani, että "Sädehoidon ja/tai kortisoonin takia mulla meni reisiluun pää kuolioon ja siitä piti poistaa 25%.", mutta nyt siinä lukeekin "Sytostaattien". Olet tosin muokannut viestiä sittemmin.

Joo ja muokkasin tuota toistakin viestiä, että huomasin kirjoittaneeni väärin. Sori.

Hellou scarlet. Pitkästä aikaa. Olen itse ollut pois sivuilta yli vuoden. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mut asiaan, ei sua vaikea olisi jäljitää. Tiedetään kaupunki ja koulu ja sun kuvas on täällä nähty. Eli sinne vaan koulun nurkille pällistelemään.!!!!!!!!!!!!!

Hellou scarlet. Pitkästä aikaa. Olen itse ollut pois sivuilta yli vuoden. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mut asiaan, ei sua vaikea olisi jäljitää. Tiedetään kaupunki ja koulu ja sun kuvas on täällä nähty. Eli sinne vaan koulun nurkille pällistelemään.!!!!!!!!!!!!!

Asunko mä kaupungissa? :O

[QUOTE="vieras";22539950]Joo, mutta kannattaa varootella tulevaasuuressa nätimmin. Kukaan sun portillekkaan oo tulos kyttäämähä.[/QUOTE]

Miten sitä nätimmin voi varootella kun suoraan puhumalla. Sehän on etelä-pohjanmaalla tapana. Ja piste mun puolesta.!!!! Laittakaa vaan lisää kuvia ittestänne tai lapsistanne.!!!!!!!!!!!!!!! Voi Voi!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä