mulla on epäseksuaalinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BuuBaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BuuBaa

Vieras
Ei halua seksiä kuin ehkä kerran kuussa. Silloinkin ottaa aloitteen todella laiskasti. Ei tajua mitään seksuaalista flirttiä tai ehdotuksia. Erektio on heikko, eikä sitä saa millään esiin. Vaikka yöllä hilautuisin alasti kylkeen ja hinkuttaisin miten, niin alapäässä ei miehellä tapahdu mitään.
Ainoat hetket kun meillä harrastataan seksiä on kun mies silloin tällöin herää yöllä ja sillä seisoo (unien ansiosta kai) ja sitten se olettaakin että mun pitää olla heti valmiina.

Ja joo ei sillä oo ketään toista. Siitä oon varma, koska se ei koskaan käy missään.

Oon aivan kypsänä. Tekis mieli hommata rakastaja!

jos lohduttaa niin mulla on myös tuollainen mies.paitsi ei ongelmia vehkeen kanssa.
sitä vain ei ilmeisesti kiinosta kuin kerran kuussa jos sitäkään.muuten kiva mutta olen aktiivisen puoleinen itse ja ei meinaa jaksaa:(tsemppiä ja suosittelen ongelman johdosta menemään lääkäriin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 15:52 BuuBaa kirjoitti:
Ei halua seksiä kuin ehkä kerran kuussa. Silloinkin ottaa aloitteen todella laiskasti. Ei tajua mitään seksuaalista flirttiä tai ehdotuksia. Erektio on heikko, eikä sitä saa millään esiin. Vaikka yöllä hilautuisin alasti kylkeen ja hinkuttaisin miten, niin alapäässä ei miehellä tapahdu mitään.
Ainoat hetket kun meillä harrastataan seksiä on kun mies silloin tällöin herää yöllä ja sillä seisoo (unien ansiosta kai) ja sitten se olettaakin että mun pitää olla heti valmiina.

Ja joo ei sillä oo ketään toista. Siitä oon varma, koska se ei koskaan käy missään.

Oon aivan kypsänä. Tekis mieli hommata rakastaja!

Meillä ihan sama tilanne... Mutta nainen käyttäytyy noin. Minulla taas tekisi aina mieli.

Eli rakastaja ilmoittautuu "palvelukseen" :)