Mulla on niin "valaistunut" olo!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis kuka on mennyt keksimään niin kätevät johdottomat valokatkaisimet |O
Kiva tässä nyt sit aikoa nukkumaan, kun valo paistaa suoraan silmiin... se katkaisija meinaan on nyt sit hukassa.

Mee nyt tuolta jotain loisteputkea nyhtämään irti, että sais valot pois päältä... :snotty:
 
höh :( mua kiinnostais teidän arkiset asiat että jos saisin kysyä, ihan vaan itse oppiakseni :) et kuis pyykin pesu esim. pesetkö joka päivä pyykkiä vai esim yhtenä päivänä aamusta iltaan? ja muutenkin siivoatko joka päivä vai onks teil ihan esim. yks tietty siivouspäivä? Siis mua vaan kiinnostaa et miten suurperheelliset jaksaa arkea.
 
Pesen pyykkiä, tai sanotaanko että pyrin pesemään pyykkiä päivittäin sen 2-3 koneellista ja sit ulkovaatteet + liinavaatepyykit aina lisäksi silloin kun niitä tulee pyykkiin.

Joka päivä siivoan / siivotaan sellaista "ylläpitosiivoa", siis esim. päivittäin imuroidaan alakerta, osa alakerrasta joskus useampaankin kertaan.
Keittiön ja ruokahuoneen lattiaa pyyhitään tarvittaessa viikollakin.
Vessa pestään päivittäin.
Kerran viikkoon sit silleen isommin siivotaan, siis pestään kaikki lattiat ja pyyhitään pölyt jne.
 
On mies töissä.
Siis eihän tuossa pyykinpesussa oo ongelmia - konehan ne pesee ja kuivaakin (paitsi kesällä, jos saa ulos kuivumaan), senkun latoo koneeseen ja viikkaa sit kun ehtii... usein kyllä tulee viikatua saman tien ne pois.
Lapset rakastaa imurin perässä keikkumista ja jopa imuroivatkin välillä apuna, lattianpesun ajaksi lapset pääsevät "laiva- tai junamatkalle" esim. sänkyyn.
Ja isot siivot tehdään vaikka viikonloppuna, kun mieskin on kotona.

Eihän tässä oo aamupäivisin kun 4 lasta kotona, isot on eskarissa ja koulussa. :)
 
jotkut vaan on luonnostaan noin uskomattomia ihmisia, siis VAU! ite on aina tosi väsynyt kaikkeen vaikka on itellä vaan kolme lasta.tuntuu et niiden kanssa ei saa mitään tehtyä. sä voisit kyl alkaa kirjottaa jotain blogia. tosi mielellään lukisi teidän elämästä enemmänkin.
 
Se aikaansaaminen ja tekeminen on mullekin aina joskus vaikeeta, mutta kun pääsee alkuun, niin sit se sujuu.
Ja kun on saanut hommat jotenkin mallilleen, niin on aina niin hyvä olo, vaikka se järjestys ym. ei koskaan kovin kauaa kestäkkään.

Mie en tiiä noista blogeista mitään - onks ne siis niinku päiväkirja-tyyppisiä kirjoitelmia, vai mitä? Ja missä niitä voi tehdä? Siis jollain sivustolla...ko? :ashamed:
Mie tuun kattoo aamusella, jos sie tai joku osaa noista blogeista kertoa... mie tykkään kirjoitella kyllä, mutta nyt mie meen maate peiton alle. Siellä tuo valo ei loimota silmiin.

 
http://www.iltalehti.fi/ilona/200709266329779_in.shtml käy kattoo toi juttu ja googlesta saa lisää tietoa. se on siis vähän niinkuin päiväkirja, sinne voi kirjoitella mitä haluaa.jotkut jakaa leipomuksiaan, jotkut esittelee ostamiansa tai tekemiänsä vaatteita, tai sitten kirjoittelee ihan perus arjesta... tosi paljon kaikenlaisia on. käy ensin tutustumassa joihinkin blogeihin ja sit vaan oma pystyyn.
 

Yhteistyössä