Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mullakin on, exää, ajalta jolloin se rupes vetään kamaa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mullakin on, exää, ajalta jolloin se rupes vetään kamaa.
Joo no, kaikki on aluksi hauskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mullakin on, exää, ajalta jolloin se rupes vetään kamaa.
Joo no, kaikki on aluksi hauskaa![]()
Mä en aluksi edes tajunnut, että se käytti... Oon usein miettinu, että jos se ei olis käytäny mitään, koskaan, olisko meidän helpompi nyt sopia kaikesta?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mulla on ikävä yhtä joka kuoli kamoihinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:miullaki on ikävä.. typerää eksää joka vaihto minut ja lapsen viinaan ja muihin päihteisiin.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:miullaki on ikävä.. typerää eksää joka vaihto minut ja lapsen viinaan ja muihin päihteisiin.. :ashamed:
Just, mikä idiootti. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:miullaki on ikävä.. typerää eksää joka vaihto minut ja lapsen viinaan ja muihin päihteisiin.. :ashamed:
Just, mikä idiootti. :hug:
kiitti. kylläpä se tästä ajan kanssa..