Mulla on pienen pieni ikävä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mullakin on, exää, ajalta jolloin se rupes vetään kamaa.

Joo no, kaikki on aluksi hauskaa :D

Mä en aluksi edes tajunnut, että se käytti... Oon usein miettinu, että jos se ei olis käytäny mitään, koskaan, olisko meidän helpompi nyt sopia kaikesta?

Joskaan tää nykyinen räkänide ei oo mun eksä ja mä tiesin alusta asti, että se veti, niin.. vastaus kysymykseen todennäköisesti ei. En mä tiedä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
miullaki on ikävä.. typerää eksää joka vaihto minut ja lapsen viinaan ja muihin päihteisiin.. :ashamed:

Just, mikä idiootti. :hug:

kiitti :) . kylläpä se tästä ajan kanssa..

Kyllä se. Sellasen idiootin ei kannata antaa päätään vaivata, nähty mikä sellasille merkitsee |O
 

Similar threads

Yhteistyössä