Mulla on tosi paha mieli mun pikkupoikani takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Hän on vajaa kolmivuotias tarhalainen ja on yhtäkkiä alkanut tosi paljon vastustaa tarhaan menoa. Tähän asti kaikki on mennyt hienosti. Aamullakin anellen pyyteli, että "äiti, älä mee tänään töihin, en halua mennä tarhaan". Miltä sitten tuntuu jättää pieni päiväkotiin! Tänään oli ollut koko päivän aika itkuinen. Aivan poikkeuksellista sekin. :/

Tosi paljon ahdistaa, kun en tiedä, mitä voin tehdä. Tarha ja tarhantädit ovat tosi ihania, tuskin syy on ainakaan heissä.

Kuuluu ikään.

Meillä oli tuollainen vaihe lapsella, että itkutti aamulla ja sanoi, että tulee ikävä.
Sitä ennen tarhaan meno oli sujunut hyvin.
Sitten se vaihe lakkasi ja nyt on 4v. reipas tarhailija, joka tykkää siellä olla ja leikkiä

Älä sure! Muistan itse hyvin kuinka paljon inhosin mennä tarhaan joskus 4v kieppeillä. Keksin aina tekosyitä että olen kipeä jne. jottei sinne olisi tarttenut mennä. Olisihan ollut paljon mukavampaa leikkiä sekkujen kanssa ja viettää ainaista viikonloppua, mutta se nyt ei tietty vaan ole mahdollista.

Ei siellä tarhassa ollut tosiaan mitään kamalaa mutta olisin mielummin ollut äidin kanssa kotona:) Vähän sama kuin töissä käynti on välillä tervanjuontia...

[QUOTE="essi";23382027]Onko kauankin ollut hoidossa?
Luultavasti jokin vaihe. Lapsi kenties kaipaa tavallista enemmän läheisyyttä ja hellyyttä.[/QUOTE]

Vuoden ollut jo samassa tarhassa. Yritän nyt viikonloppuna antaa pojalle erityisen paljon läheisyyttä ja syliä, toivottavasti se auttaa edes vähän.

Minäkin olen sitä mieltä, että se on vain sellainen vaihe, ja sille ei mahda oikein mitään. Mutta hyvä tietysti, jos viikonloppuna voitte olla mahdollisimman paljon yhdessä. Toivottavasti poika alkaa taas kohta innostua tarhaan menosta!

Yhteistyössä