Mulle on jäänyt10raskauskiloa hiukset on välillä rasvaiset enkä jaksa meikata..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti86

Vieras
No toki mä pynttäydyn jos tulee vieraita mut arki menee ihan näin naturana. Koen itseni naiseksi ja kauniiksikin vaikka raskaus ja äidiksi tulo näkyy mussa. Mahassa on ylimääräistä ja puisoon vedän vaan verkkarit aamulla jalkaan ja tukan ponnarille. Oon silti tyytyväinen enkä katso kieroon muita. Musta on kaunista jos puistossa tulee hyvännäköisiä laittautuneita äitejä vastaan.
Mä olen itsekin hyväntuulinen enkä nyrpeä vaikken aina oo hehkeimmilläni.

Mua ei myöskään häiritse jos on mustat silmänaluset ja mun mies kehuu mua niistä huolimatta. En myöskään häpeä myöntää että omaa aikaa ei ole paljon ja oon jättänyt omia harrastuksia pois koska en jaksa kaikkea kerralla. Ne on vaihtuneet vaan uusiin, sellaisiin missä on lapsi mukana.

Mä en oo ihanneäiti varsinkaan palstan kriteerein. Mulla ei toteudu lautasmallit enkä osaa tehdä ihania kakkuja. Mä oon tyytyväinen tälläisenä. Nurorena äitinä, vähän enemmän kuluneena kuin lapsettomat rakkaat sinkkuystäväni, mutta omalla tavallani tunnen olevani silti kokonaisempi kuin koskaan.

No mä en jaksa aina aamulla ensimmäisenä pestä tukkaa vaan ensin ulos ja sitten suihkuun jossain vaiheessa. Tavallisena päivänä se ei häiritse mua ollenkaan. Toki mä meen suihkuun heti aamulla jos joku on meille tulossa tai on sovittu menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti86:
No toki mä pynttäydyn jos tulee vieraita mut arki menee ihan näin naturana. Koen itseni naiseksi ja kauniiksikin vaikka raskaus ja äidiksi tulo näkyy mussa. Mahassa on ylimääräistä ja puisoon vedän vaan verkkarit aamulla jalkaan ja tukan ponnarille. Oon silti tyytyväinen enkä katso kieroon muita. Musta on kaunista jos puistossa tulee hyvännäköisiä laittautuneita äitejä vastaan.
Mä olen itsekin hyväntuulinen enkä nyrpeä vaikken aina oo hehkeimmilläni.

Mua ei myöskään häiritse jos on mustat silmänaluset ja mun mies kehuu mua niistä huolimatta. En myöskään häpeä myöntää että omaa aikaa ei ole paljon ja oon jättänyt omia harrastuksia pois koska en jaksa kaikkea kerralla. Ne on vaihtuneet vaan uusiin, sellaisiin missä on lapsi mukana.

Mä en oo ihanneäiti varsinkaan palstan kriteerein. Mulla ei toteudu lautasmallit enkä osaa tehdä ihania kakkuja. Mä oon tyytyväinen tälläisenä. Nurorena äitinä, vähän enemmän kuluneena kuin lapsettomat rakkaat sinkkuystäväni, mutta omalla tavallani tunnen olevani silti kokonaisempi kuin koskaan.

Ihanasti kirjoitettu ja kuulostaa kyllä kivalle... Olet tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet ja sehän on tärkeintä! :)

Miks mä haluaisin olla joku muu? En oo kateellinen kenellekään vaan on ihan ok jos joku on paremman näköinen. Oon mäkin sitten hyvännäköinen jonain toisena päivänä jos en just silloin. ja mun mies ei oo koskaan haukkunut mua.

mua rupes jo vähän hymyilyttään. -mulla ihan sama meininki :) tosin painoa on nyt viimeviikoilla tullut jopa vähän lisää.. vanhat housut ei enään mene jalkaan, niin aamulla heitän verkkarit jalkaan. aurinko paistaa niin ihanasti, että voi peittää tummat silmanaluset aurinkolasien taakse.......

meillä on muutenkin kylpyhuone remontti kesken niin tulee vaan vihaiseksi heti aamusta jos menee heti raivaamaan tietä suihkuun. ensin vähän d-vitamiinia ulkona ja sitten vasta taistelemaan tien suihkuun.

en oo kuitenkaan vaarallisen ylipainoinen niin ne kilot saa lähteä omalla painollaan jos on lähteäkseen. jos ei niin kaupasta löytyy kyllä vielä kokoja. Eri asia olis jos se häiritsisi arkea ja tekisi itsestä tyytymättömän niin silloin saisi raskauskilot kyytiä mut tällä hetkellä oon ihan sinut itseni ja kilojeni kanssa.

Niin,, oon 23v ja mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi. En tunne itseäni ainakaan kovin vanhaksi äitiksi varsinkaan kun samanikäisillä kavereillani ei vielä oo lapsia. Kaikki mun "äitikaverit" on mua 7-9vuotta vanhempia. Tiedän kyllä et monet saa paljon nuorempana lapsia mutta mun tuttavapiirissä ei niin oo.

mä jotenkin ymmärrän et voi iskeä sellanen itseinho päälle jos ympärillä ihmiset suorittaa ja tekee kaiken enemmän ja paremmin ja hienommin ja sitten jo alkaa nähdä kaiken niin et on aina huonompi ku muut. Mut jokaisella on erilaiset voimavarat eikä kannata aina vertailla muihin. Sellanen vertailu jarruttaa vaan sitä omaa elämästä nauttimista. Ottaa kaiken irti just niillä resursseilla mitä on itselle annettu. jos ei pääse jostain jutusta yli niin sit sille on tehtävä varmaan jotain.