mulle tulee äitipuoli :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onnea vaan isälles! :D varmaan niillä menee loistavasti makkarin puolella, tuskinpa muuten ois romanssi syttynyt kerta ei yhteistä kietäkään, isäs on ihan pil*un pauloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
varo vaan ,ettei perinö mee sille muijalle.... noi nyhtää kaiken ja kun on kukkaro ja tili tyhjä,nii seuraavan uhrin kainaloon...

tuliko nyt vähän liioiteltua? Sama homma on jos menee suomalaisen kanssa naimisiin. Jos avioehtoa ei ole niin puolet menee, ja lopusta perintöosuus heidän lapsilleen.

kyllä heillä kuulemma on avioehto ja en mä nyt minkään perinnön takia tässä mesoo ja tuskimpa mitään perintöä niin hirveesti on edes..

mun isää mä mietin tässä,toivottavasti ei kadu jälkeenpäin..

Jos perintöasiat kunnossa niin en todella tajua mikä sinua ketuttaa? Isäsi naisasiat ei todella kuulu sinulle. Mustasukkaisuusko vaivaa? Ja kyllä se isäsi mahdollisen pettymyksensä kestää. Voi apua. :D

Mulla on äitipuoli. Isä oli äitin kanssa naimisissa 22 vuotta, mutta ei ollu koskaan unohtanu nuoruuden rakkauttaan. Isän rakkaus oli monta vuotta ulkomailla opiskelemassa ja kun palas takas Suomeen ei senkään tunteet isää kohtaaan ollu kuollu. Niin rakastu uudestaan. Ne sai ekan lapsen, menivät kihloihin heti kun ero oli selvä, menivät melko pian siitä naimisiin ja nyt niillä on toinen tyttöki. Mun rakkaat pikku pikku siskot, 2v ja 3kk :heart: . Niistä tulee tätejä maaliskuun lopulla :D . Mut mun äitipuoli on todella ihana ihminen, en tunne ketään yhtä sydämellistä ja ihanaa ihmistä. Sen kanssa on niin ihana keskustella kaikesta, on todella sympaattinen ja ymmärtäväinen. Vaikka oma äiti se kaikkein läheisin onkin.