V
Väsynyt
Vieras
Olen ollut mieheni kanssa 10-vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta.
Olen usein pysähtynyt(lasten syntymien jälkeen)miettimään omaa osaani tässä kuviossa:
-Mies nukkuu joka viikonloppu pitkään(eli kuunnes herätän jos silloinkaan)
Eilen heräsi klo.16.30 en herätellyt.
Herätellessä saattaa kuulua"miks heräisin?","ei mun oo pakko"
-Pelaa paljon mm.viime yönä klo.5 asti wowia(olen ketjun "wow riippuvuus"aloittaja)Myös ps3 peluuttaa paljon.
-Juo kaljaa joka viikonloppu,myös eilen.
Kuli varmaan n.15tölkkiä.
-Lasten kanssa touhuaminen/hoitaminen/ulkoilu on nihkeää,pyynnöstä jos silloinkin pitkin hampain
-Hoidan 1-vuotiastamme kotona ja olen saanut kuulla miten en tuo leipää pöytään.
Maksan kuitenkin vuokran tuloillani.
Itse en saa koskaan nukkua aamulla pitkään(en viimeiseen 8-vuoteen) ja olisin sen tarpeessa ollut muutaman kerran,kuopus ollut huono nukkuja aina ja sairastellut myös paljon.
Miehen mielestä se riittää ,että voin nukkua kun kuopus on päiväunilla ja omaa aikaa minulla on kun lapset menee nukkumaan.
Olen ehdottanut hänelle seuraavia asioita:
-Saisin 1 kuussa nukkua viikonloppu aamuna pidempään
-Ei alkoholia joka viikonloppu
-Pelaamisen vähentäminen
Mm.
Hänen mielestään haluan tehdä hänestä absolutistin.
En salli mitään omaa(pelaaminen)
Hän herää jo 5 aamuna aikaisin töihin se riittää.
Olen vuosien varrella monesti yrittänyt ratkoa tätä tilannetta ja tehdä kompromisseja yhteiselämän jatkumiseksi.
Mutta miten tuntuu,että mä en saa mitää muuta kun katkeruuden ja väsymyksen..
Olen usein pysähtynyt(lasten syntymien jälkeen)miettimään omaa osaani tässä kuviossa:
-Mies nukkuu joka viikonloppu pitkään(eli kuunnes herätän jos silloinkaan)
Eilen heräsi klo.16.30 en herätellyt.
Herätellessä saattaa kuulua"miks heräisin?","ei mun oo pakko"
-Pelaa paljon mm.viime yönä klo.5 asti wowia(olen ketjun "wow riippuvuus"aloittaja)Myös ps3 peluuttaa paljon.
-Juo kaljaa joka viikonloppu,myös eilen.
Kuli varmaan n.15tölkkiä.
-Lasten kanssa touhuaminen/hoitaminen/ulkoilu on nihkeää,pyynnöstä jos silloinkin pitkin hampain
-Hoidan 1-vuotiastamme kotona ja olen saanut kuulla miten en tuo leipää pöytään.
Maksan kuitenkin vuokran tuloillani.
Itse en saa koskaan nukkua aamulla pitkään(en viimeiseen 8-vuoteen) ja olisin sen tarpeessa ollut muutaman kerran,kuopus ollut huono nukkuja aina ja sairastellut myös paljon.
Miehen mielestä se riittää ,että voin nukkua kun kuopus on päiväunilla ja omaa aikaa minulla on kun lapset menee nukkumaan.
Olen ehdottanut hänelle seuraavia asioita:
-Saisin 1 kuussa nukkua viikonloppu aamuna pidempään
-Ei alkoholia joka viikonloppu
-Pelaamisen vähentäminen
Mm.
Hänen mielestään haluan tehdä hänestä absolutistin.
En salli mitään omaa(pelaaminen)
Hän herää jo 5 aamuna aikaisin töihin se riittää.
Olen vuosien varrella monesti yrittänyt ratkoa tätä tilannetta ja tehdä kompromisseja yhteiselämän jatkumiseksi.
Mutta miten tuntuu,että mä en saa mitää muuta kun katkeruuden ja väsymyksen..