Siis tämä on ihan kauheeta ton kanssa, jokakerta kun lähetään lenkille se yrittää/vääntää paskat rappukäytävään. Se tietää hyvin,ettei sinne paskota, mutta silti! Niin kova hätä sillä ei voi olla, kun viedään 4 tunnin välein ulos(2*päivässä saa ruuan). Eläinlääkärillä käytettiin koira sen hotkimisongelman takia- mitään ei löytyny, on täysin terve. Missään vaiheessa ei olla päästetty hyppimään silmille, vaan aina on ollu selkeetä kuka on lauman alin ja kuka johtaja. Mistä tää voi oikeesti johtua, kun mulla on hermot jo niin lopussa,etten jaksa!