Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Argh, mä vaan innolla ootan maaliskuuta :ashamed:
Tää on yhtä vaivaa ollut koko ajan..Pahoinvoinnit kesti melkein viikolle 20, nyt sattuu selkään ja kylkiin ja väsyttää ja paineet koholla ja hemppa matala ja paino ei nouse vaikka syön ja voi voi voi..
Tukka likanen AINA vaikka kävis suihkussa kolmesti päivässä ja näppylät ja muut*varsinainen seksipommi olo*
Mä en koskaan ole hehkunu mitenkään raskausaikana eikä tää poikkea siitä yhtään :ashamed:
Ei millää pahalla, mut ootteko eronneet, vai miksi puhuit huoltajuuskiistoista? Anteeksi jos utelen, mutta kun galleriassa näkyi olevan miehestäsi kuvia, niin tuli vaan tuo mieleen.... Ihana massu sulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ihana, mut itsellä ei tod oo ikävä tuota aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Ihan ensiksi: ihana masu :heart: olen ikävöinyt tuota olotilaa muutaman kuukauden, vaikkei ole mitään järkeä enää lisääntyä..Viime raskaudessa jo asennoiduin, että tämä voi olla viimeinen: nauti, vaikka ahdistaakin..
Toisekseen: Ootko se sinä tuo pinkkipäinen tyttö? Minä olen jotenkin olettanut sinut(kin) vähän päälle 3-kymppiseksi uraohjukseksi äitiyslomalla!![]()
Nätti oot. Vähän yhden minun ystävän näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ihana massu :flower: pakko vain todeta että onneksi ei enää itsellä koskaan. B)
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Sipuli, minkäs ikäinen muuten oot?? Ihan uteliaisuuttani kyselen, ku kuvista ei osannu yhtää päätellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mistä mä tunnen sut??? ootko kuopiosta?? hassua näytät toooosi tutulta...
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ihana :heart: kateeks käy :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ellivaara:Ehän mä ees tienny et oot raskaanaTarttis ehkä useammin käydä koneella. Onnea ihanasta masusta
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ihana, mut itsellä ei tod oo ikävä tuota aikaa...
Heh, joo mä en todellakaan usko et mulla tulee ikävä tätä aikaa yhtään!
oon miehelle nyt sanonutkin et JOS mulle vielä JOSKUS vauvakuume iskee, niin lupaa muistuttaa mua miten mä olen valittanut kaikista kivuista ja kaikesta mahdollisesta koko ajan![]()
En kuulu minäkään näihin odotusajan hehkuttajiin, ihanaa saada se pikkuinen kun niin kauan yrittikin mut en mä tästä raskauajasta rehellisesti kauheesti ole nauttinut!
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Maha on nätti kuin sika pienenäTuollainen mullakin oli... Ai että, sitä massua odotellessa (nyt rv 10+3)
Alkuperäinen kirjoittaja mettäpöyröö:Micci vai Maicci?
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Ihana massu! :heart: Onnea loppu raskauteen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska:oih =0) Mulla kohta jo samanmoinen <3
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:onhan tuossa kokoa..![]()