Mun masuni <3 <3 Ketä nyt kiinnostaa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan ensiksi: ihana masu :heart: olen ikävöinyt tuota olotilaa muutaman kuukauden, vaikkei ole mitään järkeä enää lisääntyä.. :whistle: Viime raskaudessa jo asennoiduin, että tämä voi olla viimeinen: nauti, vaikka ahdistaakin..

Toisekseen: Ootko se sinä tuo pinkkipäinen tyttö? Minä olen jotenkin olettanut sinut(kin) vähän päälle 3-kymppiseksi uraohjukseksi äitiyslomalla! :whistle: :laugh: Nätti oot. Vähän yhden minun ystävän näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Argh, mä vaan innolla ootan maaliskuuta :ashamed:
Tää on yhtä vaivaa ollut koko ajan..Pahoinvoinnit kesti melkein viikolle 20, nyt sattuu selkään ja kylkiin ja väsyttää ja paineet koholla ja hemppa matala ja paino ei nouse vaikka syön ja voi voi voi..
Tukka likanen AINA vaikka kävis suihkussa kolmesti päivässä ja näppylät ja muut*varsinainen seksipommi olo*
Mä en koskaan ole hehkunu mitenkään raskausaikana eikä tää poikkea siitä yhtään :ashamed:

Ei millää pahalla, mut ootteko eronneet, vai miksi puhuit huoltajuuskiistoista? Anteeksi jos utelen, mutta kun galleriassa näkyi olevan miehestäsi kuvia, niin tuli vaan tuo mieleen.... Ihana massu sulla :)

Olen mä eronnut aiempien lapsien isästä kyllä, en tästä tulevan isästä, meillä on nyt 2 vuotis päiväkin :heart:
Nykyinen ei siis ole näiden aiempien isä, vain tämän masukaisen :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
:D ihana, mut itsellä ei tod oo ikävä tuota aikaa...

Heh, joo mä en todellakaan usko et mulla tulee ikävä tätä aikaa yhtään!
oon miehelle nyt sanonutkin et JOS mulle vielä JOSKUS vauvakuume iskee, niin lupaa muistuttaa mua miten mä olen valittanut kaikista kivuista ja kaikesta mahdollisesta koko ajan :whistle:
En kuulu minäkään näihin odotusajan hehkuttajiin, ihanaa saada se pikkuinen kun niin kauan yrittikin mut en mä tästä raskauajasta rehellisesti kauheesti ole nauttinut!

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Ihan ensiksi: ihana masu :heart: olen ikävöinyt tuota olotilaa muutaman kuukauden, vaikkei ole mitään järkeä enää lisääntyä.. :whistle: Viime raskaudessa jo asennoiduin, että tämä voi olla viimeinen: nauti, vaikka ahdistaakin..

Toisekseen: Ootko se sinä tuo pinkkipäinen tyttö? Minä olen jotenkin olettanut sinut(kin) vähän päälle 3-kymppiseksi uraohjukseksi äitiyslomalla! :whistle: :laugh: Nätti oot. Vähän yhden minun ystävän näköinen.

Olen joo :D
Kauhistus, tollasen kuvanko mä olen itsestäni antanut :D
Hih, juu olen ihan vaan tämmöinen, ei ihan kolmikymppinen uraohjus kuitenkaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Sipuli, minkäs ikäinen muuten oot?? Ihan uteliaisuuttani kyselen, ku kuvista ei osannu yhtää päätellä :)

Joo saat kysyä, saa udella =)
Olen 24, kauheen vanhus jo :D
Mut sellainen ikinuori!
Siis no joo ok, en mä nyt niin vanha ole, välillä vaan tuntuu et kauhee, kohta jo 25v!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mistä mä tunnen sut??? ootko kuopiosta?? hassua näytät toooosi tutulta...

Sit mä vaan näytän..=)
Koska en ole kuopiosta, kerran vissiin käynyt..
Savossa kyllä hela suku mut nekin tossa Mikkelistä 40km sinnepäin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja ellivaara:
Ehän mä ees tienny et oot raskaana :D Tarttis ehkä useammin käydä koneella. Onnea ihanasta masusta

Mökin oon tooosi vähän koneella nykysin, sen verran et täällä kurkin et onko mitään oleellista tapahtunut..
Mut muuten jossain muualla lentelen, ei kärsi istua :D
Kiitoksia kovasti, masu on ihana..Vuosien päästä kun katselee noita kuvia, sitten se vasta ihana onkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
:D ihana, mut itsellä ei tod oo ikävä tuota aikaa...

Heh, joo mä en todellakaan usko et mulla tulee ikävä tätä aikaa yhtään!
oon miehelle nyt sanonutkin et JOS mulle vielä JOSKUS vauvakuume iskee, niin lupaa muistuttaa mua miten mä olen valittanut kaikista kivuista ja kaikesta mahdollisesta koko ajan :whistle:
En kuulu minäkään näihin odotusajan hehkuttajiin, ihanaa saada se pikkuinen kun niin kauan yrittikin mut en mä tästä raskauajasta rehellisesti kauheesti ole nauttinut!

mulla on sama fiilis, siis että ei ikinä enää raskaaksi, kiitosta vaan :whistle: ja varppina pimahdan sitten kun lähipiiriin syntyy vauvoja, kunhan ensin tämän kannan kunnialla loppuun.

ja ihana masu sulle :heart: perässä tullaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Maha on nätti kuin sika pienenä :D Tuollainen mullakin oli... Ai että, sitä massua odotellessa (nyt rv 10+3)

Oih, onnea matkaan :D
Mä muistan vielä kun oli viikkoja just reilu 9 kasassa ja kuului sydänäänet, oi mahdoton et vaikeaa yhä uskoa todeksi että kahden keskenmenon jälkeen jo näin pitkällä mennään ja vauva on niin kamalan vilkas ja kova potkimaan*huoh* :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mettäpöyröö:
Micci vai Maicci?

Jaa-a, eippä ole tietoa!
Oisin kyllä halunnu tietää, mut tää meiän lilla kunta tarjoaa vain np ultran ja siinä kun ei mitään vielä näy..
Ja nyt kun ollaan näin pitkällä ni kai sitä malttaa ootella sinne maaliskuulle.. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Ihana massu! :heart: Onnea loppu raskauteen :heart:

Kiitoksia kovasti :heart:
Kunhan vaan jaksaisi pikkuinen olla siellä mahdollisimman pitkään kun on toi ennenaikaisen synnytyksen mahdollisuus...
Onneksi jokainen päivä on aina askel sinne parempaan :heart:

Yhteistyössä