A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Voi olla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:voi voi.....eihän tuttipullo olekaan pelkästään vauvoja varten.esim.vaikeasti vammaiset lapsetkin juo tuttipullosta jos ei muuten onnistu....ja siis paljon isommat kuin 2v.
Olipas tyhmä juttu. He ovat tietenkin asia erikseen. Urpo.
anteeksi mikä???? |O
Toistat tyhmyytesi, luetun ymmärtäminen ei kuulu myöskään vahvuuksiisi.
Selvennetään: SINUN KIRJOITTAMA LAUSEESI OLI IHAN TYHMÄ, EIKÄ LIITTYNYT ALOITTAMAANI JUTTUUN.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tästä ja samankaltaisista aloituksista muuten tosissaan näkee sen, että nyky-Suomessa on asiat ihan liian hyvin. Ei joskus pula-aikana tai sotien aikaan ollut aikaa miettiä syökö naapurin lapsi tuttia vielä yli kaksivuotiaana tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ihmeen tarve nykyvanhemmilla on tehdä pikkulapsista aikuisia? Miksei saa olla lapsia ihan rauhassa ja kasvaa omaan tahtiin?
No ei tarvi 2 vuotiasta pitää vauvaikäsenä kuitenkaan.
Eli tutti = vauvaikäisenä pitäminen?
Just. :headwall:
Ei sitä isommat TARVITSE.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ihmeen tarve nykyvanhemmilla on tehdä pikkulapsista aikuisia? Miksei saa olla lapsia ihan rauhassa ja kasvaa omaan tahtiin?
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:No on sulla murheet! Meidän maaliskuussa 3-vuotias jätti justiin vasta yötutin pois. Ja syynä täysin mun jaksamattomuus tuohon prosessiin! Eikös olekkin kauheaa!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:voi voi.....eihän tuttipullo olekaan pelkästään vauvoja varten.esim.vaikeasti vammaiset lapsetkin juo tuttipullosta jos ei muuten onnistu....ja siis paljon isommat kuin 2v.
anteeksi mikä???? |O
Selvennetään: SINUN KIRJOITTAMA LAUSEESI OLI IHAN TYHMÄ, EIKÄ LIITTYNYT ALOITTAMAANI JUTTUUN.
joo mut älä sä tuu mua urpoks haukkumaan....ja kunhan kommentoin kun tuntuu että oli asia niin tai näin niin aina on jonkun mielestä vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Pakko peesailla ap:tä... ymmärrän tutin ja pullon käytön sellaisilla, jotka niitä tarvitsee vielä (vauvat vammaiset ym.), mutta normaali 2-vuotias - enpä usko. Jotenkin se ei vaan sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja bella:näin tänään 5-vuotiaan joka imi tuttia kaupassa..
Alkuperäinen kirjoittaja hei:oletko monetkin yöunet menettänyt miettien tätä asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ihmeen tarve nykyvanhemmilla on tehdä pikkulapsista aikuisia? Miksei saa olla lapsia ihan rauhassa ja kasvaa omaan tahtiin?
Juu, eivät tarvitse ei. Eivätkä aikuiset tarvitse alkoholia, tupakkaa, huumeita, muodikkaita vaatteita, ulkomaan matkoja ja monia muitakaan asioita. Mut se mitä useimmat tarvitsisivat lisää on tervettä järkeä ja suvaitsevaisuutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kuule, pistä simmut kii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:voi voi.....eihän tuttipullo olekaan pelkästään vauvoja varten.esim.vaikeasti vammaiset lapsetkin juo tuttipullosta jos ei muuten onnistu....ja siis paljon isommat kuin 2v.
anteeksi mikä???? |O
joo mut älä sä tuu mua urpoks haukkumaan....ja kunhan kommentoin kun tuntuu että oli asia niin tai näin niin aina on jonkun mielestä vikaa.
Olit mielestäni urpo, kun kehtasit vammaiset ottaa tähän aloitukseen mukaan. Heille suotakoon tarvitsemansa apuvälineet, ikään katsomatta!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:No on sulla murheet! Meidän maaliskuussa 3-vuotias jätti justiin vasta yötutin pois. Ja syynä täysin mun jaksamattomuus tuohon prosessiin! Eikös olekkin kauheaa!?![]()
On. Just se, että äiti on jaksamaton. Onko sulla masennusta? Tekemisenpuutetta, kuten mulla näköjään?
Alkuperäinen kirjoittaja ä:Eiks se ole ihan sama kuka syö tuttia ja kuinka kauan???? Mun mielestä sellanen asia joka ei kuulu kenellekään. Kaikki tekee tyylillään piste
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:voi voi.....eihän tuttipullo olekaan pelkästään vauvoja varten.esim.vaikeasti vammaiset lapsetkin juo tuttipullosta jos ei muuten onnistu....ja siis paljon isommat kuin 2v.
anteeksi mikä???? |O
Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä:Kun 2-vuotias, saatikaan yhtään vanhempi SYÖ TUTTIA, hyi hemmetti!! Todella ällöttävää jopa. Samoin, kuin tuttipullosta juominen tämänikäisenä. Eihän se oo enää mikään vauva siinä iässä, mutta vauvaksi ja sen tasoiseksi se mun silmissä tekee, kun semmosta nään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä:Kun 2-vuotias, saatikaan yhtään vanhempi SYÖ TUTTIA, hyi hemmetti!! Todella ällöttävää jopa. Samoin, kuin tuttipullosta juominen tämänikäisenä. Eihän se oo enää mikään vauva siinä iässä, mutta vauvaksi ja sen tasoiseksi se mun silmissä tekee, kun semmosta nään.
Olen samaa mieltä musta on tosi outoa ja kyllä siinä saa vanhemmat katsoa peiliin jos 2v. syö tuttia ja juo tuttipullosta. Meillä molemmat jäi kun lapsi oli 6kk!