Mun mies ei halua mua pikkujouluihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä ei ole mitään järkeä mennä toisen työpaikan pikkujouluihin, eihän siellä tunnekaan niitä ihmisiä ja takuulla mulla että mun miehellä on paljon hauskempaa ihan omassa pikkujoulussa kuin se että menisin mukaan.

Olen kyllä ollut miehen mukana, mutta monta vuotta on käynyt ihan omin nokkinensa.

Siis miksi ei olisi järkeä mennä? Meillä mies varmasti tuntis itsensä todella yksinäiseksi kun muilla on vaimot/tyttöystävät mukana ja mies istuis yksin pöydässä ja söis.Kuten jo sanoin AINA ovat avec juhlat.

Juu ainapa ne silläkin on avec juhlat, mutta siellä on se oma piirinsä jonka akat ei piittaa lähtee sinne nätisti haukottelemaan ja ihmettelemään, sanon että niillä on siellä paljon hauskempaa ilman akkojansa. Ei se ole pakollista laisinkaan. Minä ainakin kyllästyin aikoinaan siihen että ukko oli välillä missä sattui, ja ite siellä tuntemattomien kanssa, ei kiitos.

Meillä kyllä menee ihan jokaisen "akka" pikkujouluihin mukaan, miehen työpaikassa on hurjat 14henkilöä, joten ihan sen vuoksi pikkujouluja pidetään että opitaan tuntemaan työntekijöiden perhettäkin.Toisekseen miehen pikkujoulut eivät ole ns. teinipippalot baariin vaan, vaa ihan ravintolassa käydään syömässä ja kotiin.

No tuolla on toistasataa, ja kyllä siellä syödään ja juodaan ihan pikkujoulujen tapaan, kukin tyylillään, mies kun on myyntijohtaja niin ei voi känniin itteensä kiskoa alaisten nähden, joten menee yleensä autolla ja ilta kuluukin mukavasti työkavereiden kanssa jutellessa. Ja kun myyntimies on niin on tottunut siihen että omat rajat tosiaan tarvii tuntea, ei voi ollaa humalassa tuolla ulkomaillakaan myymässä ja edustamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Kyllä pahasti kuulostaa siltä, että miehesi ei halua sinua mukaan juuri tuon naisen takia :( minä sinuna ottaisin miehen "erikoistarkkailuun", eli vähän salapoliisina toimisin ja selvittelisin asioita. Olisiko työpaikalla joku sellainen henkilö, jonka voisit vaikka luottamuksellisesti värvätä avuksesi?

ei oo enää..
se joka viimeksi sen lipsautti niin sen määrä aikaista sopimusta ei jatkettu ( vaikka hänelle oli lupailtu jo vakituista paikkaa )..
koska saunaillassa tapahtunut ei saa vuotaa rakennuksen ulkopuolelle ja hän sit sen mulle kerto ja sen sai sit muutama tietää että mä tiedän...

tietääkö miehesi että sinä tiedät tuosta saunajutusta? jotain häikkää on kun ei sinua huoli.No taitaa tää sinkkunainen viedä voiton.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Kyllä pahasti kuulostaa siltä, että miehesi ei halua sinua mukaan juuri tuon naisen takia :( minä sinuna ottaisin miehen "erikoistarkkailuun", eli vähän salapoliisina toimisin ja selvittelisin asioita. Olisiko työpaikalla joku sellainen henkilö, jonka voisit vaikka luottamuksellisesti värvätä avuksesi?

ei oo enää..
se joka viimeksi sen lipsautti niin sen määrä aikaista sopimusta ei jatkettu ( vaikka hänelle oli lupailtu jo vakituista paikkaa )..
koska saunaillassa tapahtunut ei saa vuotaa rakennuksen ulkopuolelle ja hän sit sen mulle kerto ja sen sai sit muutama tietää että mä tiedän...

tietääkö miehesi että sinä tiedät tuosta saunajutusta? jotain häikkää on kun ei sinua huoli.No taitaa tää sinkkunainen viedä voiton.

tietää..
siitä on keskustelu paljon ja kauan

eiköhän tuo käytös jo osoita, et mitä suunniltelmia miehelläsi on sen naisen suhteen.. niin ikävää ku se onki. En tarkoita pahalla vaan on kokemusta vähän samantyylisestä jutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
meillä ei kyl äijä lähtis itekseenkään jos tolleen tekis... Se meinaa ottaa ilon irti siel pirskeis sen muijan kans!

Niinnoh, kuinkas sinä aikuista ihmistä kiellät?
Mut on kyllä aikalailla hanurista ap:n ukon toiminta. :hug:

Siis minkä takia sinun pakko punkea sinne mukaan? Tuleeko mies väkisin sinun pikkujouluihisi?

Miksi aikuisten ihmisten on pakko olla toistensa pikkujouluissa? Miten joku aiempi saunareissu korjautuu sillä että menet vängällä pikkujouluihin?

T. Nimim. En ymmärrä ja silti yli 20 vuotta yhdessä ilman yhtään yhteistä firman pikkujoulua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rehellisesti sanottuna:
loukkaantuisin tuollaisista selityksistä. VAatisin rehellistä syytä, miksi ei halua minua juhlinn.

Selitykseksi hyväksyisin, että näkee minun naamaa kotona tarpeeksi, ja haluaa viettää aikaa myös muiden ihmisten kanssa (saisi sitten kyllä olla aloitteellinen ja varata lastenhoitajan, jotta näemme mekin muuallakin kuin kotona. Mutta tuollaisia juttuja maksusta ja syömisistä ja lihomisista en hyväksyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja rehellisesti sanottuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rehellisesti sanottuna:
loukkaantuisin tuollaisista selityksistä. VAatisin rehellistä syytä, miksi ei halua minua juhlinn.

Selitykseksi hyväksyisin, että näkee minun naamaa kotona tarpeeksi, ja haluaa viettää aikaa myös muiden ihmisten kanssa (saisi sitten kyllä olla aloitteellinen ja varata lastenhoitajan, jotta näemme mekin muuallakin kuin kotona. Mutta tuollaisia juttuja maksusta ja syömisistä ja lihomisista en hyväksyisi.

Mutta hyvä luoja sentään, jos mies tarjoaa tuollaisia naurettavia selityksiä, niin MIKSI PUNKEA JUHLIIN VÄKISIN?! Kyllä silloin on jotain todella hemmetin pahasti vialla jo muutenkin, ei siinä mistään pikkujouluista ole todellakaan kyse.

Minä en elämän ikänä nöyryyttäisi itseäni tunkemalla vängällä itseäni juhliin, joihin minua ei kaivata.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt järkytyin:
:o

KAUHEE ÄIJÄ!!! |O EI HELVATA!!!
Ja entä se firman hutsu sitten?!!! |O Hoh hoijaa, ängetä nyt ukko-miehen kanssa saunaan!!! |O

Onko tällaisen äijän kanssa väkisin pikkujouluihin tunkeva vaimo jotenkin erityisen fiksu sitten? *Yritän tässä hahmottaa asiaa...*

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt järkytyin:
:o

KAUHEE ÄIJÄ!!! |O EI HELVATA!!!
Ja entä se firman hutsu sitten?!!! |O Hoh hoijaa, ängetä nyt ukko-miehen kanssa saunaan!!! |O

Onko tällaisen äijän kanssa väkisin pikkujouluihin tunkeva vaimo jotenkin erityisen fiksu sitten? *Yritän tässä hahmottaa asiaa...*

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minä en elämän ikänä nöyryyttäisi itseäni tunkemalla vängällä itseäni juhliin, joihin minua ei kaivata.

samoin, ja voi olla että en kauaa itseäni nöyryyttäisi myöskään ihme selityksiä kuunnellen ja tarinoita miehestäni toisen naisen kanssa saunomassa tms... :snotty:

Pikkujoulut johon puoliso ei voi tulla mukaan pitäisi poistaa kartalta!

Ei semmosia juhlia ole olemassakaan johon toinen ei voisi tulla.

Ei ole normaalia tommonen touhu et alkaa selitteleen et miksi ei voisi toinen tulla.Voisihan se miehesi jättää myös menemättä.

Olen samaa mieltä; jos on pikkujoulut järjestetty,niin puolisot mukaan jos sellainen on! Ja ne on pirskeet joissa AINA sikaillaan, koska ilmaista viinaa on tarjolla, ja KAIKKI miehet ovat kiusaukselle alttiita kun vain tilaisuus suodaan. Tietäisitte vain, kuinka moinen kuhina käy firmojen siivouskomeroissa ym paikoissa kun oikein höyryiissän intoudutaan ....
Ja nämä yleensä niitä, jotka eivät selvinpäin moista harrastaisi mitenkään! Perheenisit ja -äidit, miettikääs sitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Non avec -pikkujoulut pois kartalta:
Olen samaa mieltä; jos on pikkujoulut järjestetty,niin puolisot mukaan jos sellainen on! Ja ne on pirskeet joissa AINA sikaillaan, koska ilmaista viinaa on tarjolla, ja KAIKKI miehet ovat kiusaukselle alttiita kun vain tilaisuus suodaan. Tietäisitte vain, kuinka moinen kuhina käy firmojen siivouskomeroissa ym paikoissa kun oikein höyryiissän intoudutaan ....
Ja nämä yleensä niitä, jotka eivät selvinpäin moista harrastaisi mitenkään! Perheenisit ja -äidit, miettikääs sitä!

Ja ne akat vasta säälittäviä onkin jotka sortuu moiseen....ja tottakai ukot yhtäpaljon ällöttäviä......

Aikoinaan ite kun sinkkuna kuljin niin ukkomiehet jotka hanakasti yritti jos vaikka mitä niin pidin saarnat heille ja muutaman ukon sain kyyneliin ja kehut et ootpas fiksu tyttö :)

Yhteistyössä