Mun mies ei halua mua pikkujouluihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos annat miehesi mennä edeltä ja pyydät äitisi sitten vasta teille kun se on lähtenyt? Menet itsekkin viihteelle ja voithan tietty käydä pistäytymässä "vähän kuin ohimennen" siinä kuppilassa missä ukkos luulet olevan?! Jos sulla on munaa niin tee noin! Ja Mellu sullahan on!!

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Miten olisi ihan reilusti keskustelu miehen kanssa?

Sanot suoraan, että nuo selitykset haisevat, ja sun mielestä mies on ihastunut siihen naiseen, ja haluaa "kokeilla kepillä jäätä" tai ainakin flirttailla vapaasti.

Ja että sua se loukkaa. Eka suhde pitää hoitaa loppuun, sitten aloittaa uusi, tai edes kokeilla uuden kanssa.

Tätä peesaan.
Ja voima- :hug: mellulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
siis en mä halua toista kieltää..
meillä on muutenkin ollu tää retuperällä tää suhde...
mä en jaksa yksin yrittää enää..
vaikka rakastankin toista niin että sattuu niin eipä se paljoa auta jos toisella osapuolella ei oo mitään intressiä pitää sitä rakkautta yllä..
noi pikkujoulut olis ainoo mahdollisuus päästä viihteelle..
mulla ku ei ystäviä eikä kavereita siihen hommaan täällä tuppukylässä enää ole ku kaikki muutti syksyllä pois :'(

Joskus on vaikea tietää onko kyse rakkaudesta vai riippuvuussuhteesta. Jos mies kohtelee sinua huonosti eikä mitenkään vastaa rakkauteesi, mitä saat sellaisesta suhteesta ja miksi siinä olet?

Sekään ei ole hyvä, että oma elämä on toisen ihmisen varassa. Omia ystäviä ja elämänsisältöä pitäisi olla eikä elää toisen kautta ja varassa.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Jos annat miehesi mennä edeltä ja pyydät äitisi sitten vasta teille kun se on lähtenyt? Menet itsekkin viihteelle ja voithan tietty käydä pistäytymässä "vähän kuin ohimennen" siinä kuppilassa missä ukkos luulet olevan?! Jos sulla on munaa niin tee noin! Ja Mellu sullahan on!!

se ravintola mihin he menevät on n.50km päässä...venäjän rajan lähellä..
heillä on yhteis kyyditys sinne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis miksi ei olisi järkeä mennä? Meillä mies varmasti tuntis itsensä todella yksinäiseksi kun muilla on vaimot/tyttöystävät mukana ja mies istuis yksin pöydässä ja söis.Kuten jo sanoin AINA ovat avec juhlat.

++++++++++++++++++++++

Tulee mielikuva että sun mies on kuin pikkulapsi ja sinä sen äiti. Siellä se yksin istuis ja söis... voi pientä. :(

Kuules Mellu... ihmiset kohtelee sua sillälailla, niinku sä annat niiden kohdella. Jos suostuu ovimatoksi, niin mä takaan, että löytyy ihmisiä, jotka mielellään sitä käyttää. Sun mies kohtelee sua väärin, okei se tekee väärin, mutta niin teet sinäkin kun alistut vaan siihen!
Mä muistan jotenkin sen juhannuksen aikasen jutun ja jos tosiaan tällä mallilla vieläkin mennään, niin ei se Mellu hyvältä näytä. Fiksuna naisena sä jo näet noiden tekosyiden läpi, ja silloinko miehes vasta pettää sua kun se menee sänkyyn sen naisen kanssa? Mä en tunne sua, mutta oon satavarma, että sä ansaitset parempaa kun miehen, joka ei selvästi arvosta sua. Nyt on aika tehdä päätöksiä: jos te jatkatte yhdessä, niin se vaatii 100% molemmilta, älä tyydy vähempään! Tsemppiä paljon elämääsi!

kiitos tilli..
katsotaan miten asia tästä etenee...
pitää puhua miehen kanssa ja yrittää selvittää asia...
ku en haluis miehestäni luopua..
rakastan häntä...

Kun me mentiin naimisiin, eräs sukulaismies (70v) sanoi mulle että muistakaa
kunnioittaa toisianne. Ja tuota hänen sanomaansa olen usein miettinyt. Vaikka rakkaus hetkeksi parisuhteessa vähenisikin, se ei ole liiton loppu. Mutta jos kunnioitus häviää, ei parisuhteesta ole enää mitään jäljellä.
Ilman rakkauttakin voi yhdessä elää (jonkin aikaa), jos molemmat kunnioittaa toisiaan. Mutta vaikka kuinka rakastettaisiin ja se kunnioitus puuttuu, ei liitto toimi.

Sinun miehesi ei sinua kunnioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Non avec -pikkujoulut pois kartalta:
Olen samaa mieltä; jos on pikkujoulut järjestetty,niin puolisot mukaan jos sellainen on! Ja ne on pirskeet joissa AINA sikaillaan, koska ilmaista viinaa on tarjolla, ja KAIKKI miehet ovat kiusaukselle alttiita kun vain tilaisuus suodaan. Tietäisitte vain, kuinka moinen kuhina käy firmojen siivouskomeroissa ym paikoissa kun oikein höyryiissän intoudutaan ....
Ja nämä yleensä niitä, jotka eivät selvinpäin moista harrastaisi mitenkään! Perheenisit ja -äidit, miettikääs sitä!

täh?tulee tilanteita kun ei yhdessä voida olla,niin sittenkö pitää pelko persiissä olla et pettääkö vaiko ei?kyllä pitäs sen verta pystyä luottaan jotta voi molemmat mennä omiakin menojaan,ja siinäpä se testataan..

mutta valitettavasti näyttää ettei ap voi luottaa..:/ kannattaa pohtia koko suhdetta,yks pikkujoulu taitaa tossa vaiheessa olla aika yhdentekevä juttu..

No ohhoh :o
Mä en tosiaankaan hyväksyis tuollaista, joko tunkisin itseni väkisin mukaan tai vaikka kahletsisin miehen kotiin! |O
Tietenkään ei voi estää miestä esim. tapailemasta toista tai ihastumasta, mutta kyllä mä toimisin ja pian.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:

se ravintola mihin he menevät on n.50km päässä...venäjän rajan lähellä..
heillä on yhteis kyyditys sinne...

taitaapi olla Isokenkäisten klubilla ne juhlat!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis miksi ei olisi järkeä mennä? Meillä mies varmasti tuntis itsensä todella yksinäiseksi kun muilla on vaimot/tyttöystävät mukana ja mies istuis yksin pöydässä ja söis.Kuten jo sanoin AINA ovat avec juhlat.

++++++++++++++++++++++

Tulee mielikuva että sun mies on kuin pikkulapsi ja sinä sen äiti. Siellä se yksin istuis ja söis... voi pientä. :(

:o

Kuten olen jo noin.100 kertaa sanonut sulle on aivan turha sanoa mitään, et osaa muuta kuin vittuilla ja vetää aivan järettömiä johtopäätöksiä joka asiasta.

on selvitetty...
24pv tätä kuuta ne on...
ja mä olen menossa...

sen ruuan kanssa vaan tuli ongelma...mun piti soittaa sinne ja selittää tarkkaan mitä saan syödä ja näin..
eli se todellakin johtu siitä ruuasta ja hinnasta...
30e olis ollu paljon jos en olis voinut syödä juuri mitään..

se ateria olis ollu kalapainotteinen ilman mun soittoa...nyt mulle tehdään erilliset annokset... =)

Yhteistyössä