Mun mies löi mua eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MummoAnkka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MummoAnkka"

Vieras
Mun mies löi mua eilen. Oon raskaana, viikko 25. Se ei ole koskaan ennen tehnyt sitä. Mua pelottaa. Tuntuu pahalta, jos meidän vauva joutuu elämään onnettomassa perheessä. Mitä mun pitäis tehdä? Oon aina ennen ollut sitä mieltä ja neuvonut muita, että jos lyö kerran, niin lyö toisenki kerran. Että pitäis erota. En uskalla kuitenkaan. Pärjäisinkö sitten yksin kun vauva syntyy.. Ja eroperhe on kauheinta, mitä voisin vauvalle ajatella.

On meidänkin isäntä muutaman kerran suutuspäissään motassu tms, mutta silti ollaan yhes. Eri asia, jos tulis mustaa silmää ja ois tapahtunu useemmin. Sehä o jokaisesta ite kii, millasta käytöstä sallii ja missä menee raja. Rakastan miestäni ja hän minua ja meillä on pian vuoden ikäinen lapsi.

Kyllä sä pärjäät aivan varmasti vauvan kanssa, kunhan saat olla rauhassa. Ettei tarvitse pelätä kummankaan. Mutta miehen kanssa saman katon alla voi tehdä tiukkaa. Syvät traumat lapsi ainakin saa.

niin saat asiat eteenpäin... kenties turvakoti saa miehenkin jonnekkin lyömättömän linjan terapiaan.

Ja toimi heti,pahimmassa tapauksessa vauvas ei ehdi syntyä jos miehes pahoinpitelee sua ja saat keskenmenon tai kohtukuoleman pahoinpitelyn seurauksena...

[QUOTE="näin meillä";24487877]On meidänkin isäntä muutaman kerran suutuspäissään motassu tms, mutta silti ollaan yhes. Eri asia, jos tulis mustaa silmää ja ois tapahtunu useemmin. Sehä o jokaisesta ite kii, millasta käytöstä sallii ja missä menee raja. Rakastan miestäni ja hän minua ja meillä on pian vuoden ikäinen lapsi.[/QUOTE]

:O

Tottakai lähdet ja otat eron, et varmaan halua elää loppuelämääsi väkivaltaisessa suhteessa. Jatkuvasti joutuisit pelkäämään itsesi ja ehkä vauvankin puolesta. Aluksi voi tuntua raskaalta, mutta usko pois se on varmasti parempi vaihtoehto. Ehkä löydät vielä myöhemmin paremman miehen itsellesi ja "uuden" isän lapsellesi. Eikä sinun tarvitse olla yksin.

Anteeksi nyt tuo uusi isä juttu, mutta minusta mies joka lyö raskaana olevaa vaimoaan, ei ansaitse kyllä lastakaan.

• Tykkää
Reactions: Maira
Joko mies hakee ammattiapua tai eroatte, muita vaihtoehtoja ei mielestäni ole. Jos mies vähättelee ammattiavun tarvetta tai ei halua sitä hakea, niin sitten vaan suoraan ero.

Älä välitä nuiden ihmisten puheista. Ilmeisestikki on huono päivä jollaki... Jos rakastat miestäs ja tuntuu, että voit vielä jatkaa ja jos mies katuu, niin anna mahdollisuus, äläkä heti heitä kamppeita parvekkeelta.

[QUOTE="näin meillä";24487877]On meidänkin isäntä muutaman kerran suutuspäissään motassu tms, mutta silti ollaan yhes. Eri asia, jos tulis mustaa silmää ja ois tapahtunu useemmin. Sehä o jokaisesta ite kii, millasta käytöstä sallii ja missä menee raja. Rakastan miestäni ja hän minua ja meillä on pian vuoden ikäinen lapsi.[/QUOTE]

Arvostatko itseäsi lainkaan ? Ihan hirveää,että naiset sallii tällaista käytöstä miehiltään. Mun mielestä parisuhteen yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on keskinäinen kunnioitus ja jos toinen alkaa lyömään niin sitä kunnioitusta ei tosiaan ole. Yksikin kerta on liikaa.

Ensi kerralla ei ehkä naurata kun mies lyö teitä lapiolla. Jokaisen tehtävä on suojella lastaan väkivaltaisilta kusipäiltä.

Aggressio on miehelle luontaista. Ainakin tosimiehelle. Jos sitä tarpeeksi ärsyttää, niin noin se menee. Jos nyt kertoisit vielä hiukan tarkemmin miten tuo lyömätilanne muodostui ja miten se itse lyöminen tapahtui.

On eri asia huitasta kerran-pari "symbolisesti" kuin oikeesti hakata nainen. Naisen hakkaamisella tarkoitan sitä, että naista hakataan useasti kipua tuottaen. Periaatteessa niin, että nainen alistetaan täysin. Sisältää vähintäämn 5-10 lyöntiä/potkua, usein enemmän. Hakkaaminen ja pieksäminen pitää sisällään aina sellaisen kuritusaspektin, se ei ole pelkkää symbolista vihan purkamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24487912:
Mutta itsehän sä päätät.. Ja miten se sua löi? Nyrkillä, vai huitas?

Onko sillä muka jotain väliä? Lyönti on lyönti oli sde sitten nyrkillä tai huitaisten suoritettu.

[QUOTE="näin meillä";24487908]Älä välitä nuiden ihmisten puheista. Ilmeisestikki on huono päivä jollaki... Jos rakastat miestäs ja tuntuu, että voit vielä jatkaa ja jos mies katuu, niin anna mahdollisuus, äläkä heti heitä kamppeita parvekkeelta.[/QUOTE]

Ignooraa tämä! Jos olet hyvä äiti niin et aseta lastasi tuollaiseen tilanteeseen. Se on vaan niin nähty että ku kerran on lyönyt on siihen aina suuri riski. Jossain vaiheessa se oksa taas katkeaa ja et halua että se on joko sinun lapsesi tai sinä niin että lapsi on näkemässä!

[QUOTE="vierailee";24487931]Onko sillä muka jotain väliä? Lyönti on lyönti oli sde sitten nyrkillä tai huitaisten suoritettu.[/QUOTE]

Kuhan nyt kysyin. Ja tää on toisaalta vähän huvittava ketju, eukot huutaa suu vaahdossa "jätä se", ja kuitenkin ehkä 1/1000 naisesta lähtee sen ensimmäisen lyönnin jälkeen, ja nyt ei tarvi tulla vastaamaan, että mä ainakin lähtisin. Tiedän sen rakkaat kanssapalstailijat :saint:

[QUOTE="Galadriel";24487929]Aggressio on miehelle luontaista. Ainakin tosimiehelle. Jos sitä tarpeeksi ärsyttää, niin noin se menee. Jos nyt kertoisit vielä hiukan tarkemmin miten tuo lyömätilanne muodostui ja miten se itse lyöminen tapahtui.

On eri asia huitasta kerran-pari "symbolisesti" kuin oikeesti hakata nainen. Naisen hakkaamisella tarkoitan sitä, että naista hakataan useasti kipua tuottaen. Periaatteessa niin, että nainen alistetaan täysin. Sisältää vähintäämn 5-10 lyöntiä/potkua, usein enemmän. Hakkaaminen ja pieksäminen pitää sisällään aina sellaisen kuritusaspektin, se ei ole pelkkää symbolista vihan purkamista.[/QUOTE]

Voi apua mitä sontaa. Jos mun mies erehtyis "symbolisesti" huitaisemaan niin todellakin olis entinen mies.