Mun mies löi mua eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MummoAnkka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Galadriel";24487929]Aggressio on miehelle luontaista. Ainakin tosimiehelle. Jos sitä tarpeeksi ärsyttää, niin noin se menee. Jos nyt kertoisit vielä hiukan tarkemmin miten tuo lyömätilanne muodostui ja miten se itse lyöminen tapahtui.

On eri asia huitasta kerran-pari "symbolisesti" kuin oikeesti hakata nainen. Naisen hakkaamisella tarkoitan sitä, että naista hakataan useasti kipua tuottaen. Periaatteessa niin, että nainen alistetaan täysin. Sisältää vähintäämn 5-10 lyöntiä/potkua, usein enemmän. Hakkaaminen ja pieksäminen pitää sisällään aina sellaisen kuritusaspektin, se ei ole pelkkää symbolista vihan purkamista.[/QUOTE]

Nyt ei voi muuta sanoa kuin, että HUHHUH!! :x

Musta tuossa kammottavinta on se, että sä oot raskaana. Jos mies löis (ei mitään tunnin turpasaunaa) KERRAN normaalitilanteessa niin antaisin toisen mahdollisuuden. Mutta jos mies ei edes syntymättömästä lapsestaan tuon vertaa välittäis niin mulla olis vaihtoehdot vähissä.. Itse haluaisin antaa kaikille toisen mahdollisuuden kun kaikki tekee isompia tai pienempiä virheitä mutta raskaana olevan naisen lyöminen on kyllä jotain sellasta, että enpä tiedä..

Ymmärrän senkin, että pelkäät tulevaisuutta. Ero on silti ihan varmasti parempi vaihtoehto kuin lyövä mies/isä. Jos päätätkin antaa vielä toisen mahdollisuuden niin älä missään nimessä anna kolmatta!

Joko mies hakee ammattiapua tai eroatte, muita vaihtoehtoja ei mielestäni ole. Jos mies vähättelee ammattiavun tarvetta tai ei halua sitä hakea, niin sitten vaan suoraan ero.

Samaa mieltä. On hirvittävän vaikeaa lähteä suhteesta, jossa on rakkautta ja lapsi(a tai tulossa) ja mies lyö ensimmäisen kerran. Rakkaus ei valitettavasti kuole siihen yhten lyöntiin. Jos mies ei yhtään kadu, tai ei ole valmis hakemaan apua, niin lähtisin. Mäkin ajattelin, että on hirveetä, kun lapset ei saa elää ydinperheessä, mutta niin elämäni paras päätös lähteä väkivaltaisesta suhteesta. Elämä on paljon parempaa monella tapaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24487944:
Kuhan nyt kysyin. Ja tää on toisaalta vähän huvittava ketju, eukot huutaa suu vaahdossa "jätä se", ja kuitenkin ehkä 1/1000 naisesta lähtee sen ensimmäisen lyönnin jälkeen, ja nyt ei tarvi tulla vastaamaan, että mä ainakin lähtisin. Tiedän sen rakkaat kanssapalstailijat :saint:

Tämäkin on varmasti totta ja kieltämättä tilanteeseen varmasti vaikuttaa se että miten tilanne siihen pisteeseen meni että toinen löi, jos itse on provosoinu minkä on ehtinyt, töniny ja tuuppinu, niin turha se on itkee et toisella palo hermo..Mutta taas toisaalta, jos ennen rauhallinen mies alkaa yhtäkkiä hakkaamaan raskaana olevaa naistansa, niin en mä kovin kauaa miettis et mitä teen, vaikka kuinka rakastaa yms. pidän tulevan lapsen elämää tärkeämpänä kuin omia tunteitani.

Nyt ei voi muuta sanoa kuin, että HUHHUH!! :x

En mä sanonut, että se on ok. Mutta kun se on noin. Väkivallallakin on eroja. On kai se nyt eri huitasta kerran-pari kuin oikeesti pieksää.

Kaikissa meissä on aggressiivinen puolemme ja jossain oloissa se voi purkautua. Naisetkin lyö miestään, varmaan useemmin kuin mies naista. Siitä ei vaan miehet tuu viuraamaan nettiin.

tärkeintä ny olis ap:n kertoa miten toi tilanne meni. Kokonaisuudessaan.

Tämäkin on varmasti totta ja kieltämättä tilanteeseen varmasti vaikuttaa se että miten tilanne siihen pisteeseen meni että toinen löi, jos itse on provosoinu minkä on ehtinyt, töniny ja tuuppinu, niin turha se on itkee et toisella palo hermo..Mutta taas toisaalta, jos ennen rauhallinen mies alkaa yhtäkkiä hakkaamaan raskaana olevaa naistansa, niin en mä kovin kauaa miettis et mitä teen, vaikka kuinka rakastaa yms. pidän tulevan lapsen elämää tärkeämpänä kuin omia tunteitani.
Mä en käsitä sitä, että mies ei saa huitasta, jos eukko käy päälle kuin yleinen syyttäjä. Ei sillä, että kumpikaan niin sais tehdä.

[QUOTE="vierailee";24487931]Onko sillä muka jotain väliä? Lyönti on lyönti oli sde sitten nyrkillä tai huitaisten suoritettu.[/QUOTE]

Kyllä minusta on aika paljon eroa, onko "lyönti" hermostunut läppäisy olkapäähän vai nyrkki naamaan.

Mieheni löi mua siksi, kun olen ollut koko raskauden ajan tosi väsynyt enkä ole jaksanut tehdä juuri mitään kotitöitä, kun käyn töissä ja energia loppuu täysin työpäivän aikana. Pyysin illalla, josko mies voisi päivällä imuroida ja tyhjentää tiskikoneen kun hänellä on vapaapäivä. Ei muuta tarvinnut.

En vaan jaksa enää.

Olette varmaan molemmat hermostunu, sun raskaus ja hormoonit sekä mies vastuusta ja kaikesta muusta.
Jos haluatte jatkaa yhdessä kannattaisi varmaan mennä pariterapiaan.
Mies joka ei ennen ikinä ole lyönyt saattaa pelästyä ja hävetä omaa käytöstään niin että se on todella viimeinen kerta!!

[QUOTE="MummoAnkka";24488034]Mieheni löi mua siksi, kun olen ollut koko raskauden ajan tosi väsynyt enkä ole jaksanut tehdä juuri mitään kotitöitä, kun käyn töissä ja energia loppuu täysin työpäivän aikana. Pyysin illalla, josko mies voisi päivällä imuroida ja tyhjentää tiskikoneen kun hänellä on vapaapäivä. Ei muuta tarvinnut.

En vaan jaksa enää.[/QUOTE]

Tjooh, no tässä tapauksessa, lähe menemään. HETI.

[QUOTE="MummoAnkka";24488034]Mieheni löi mua siksi, kun olen ollut koko raskauden ajan tosi väsynyt enkä ole jaksanut tehdä juuri mitään kotitöitä, kun käyn töissä ja energia loppuu täysin työpäivän aikana. Pyysin illalla, josko mies voisi päivällä imuroida ja tyhjentää tiskikoneen kun hänellä on vapaapäivä. Ei muuta tarvinnut.

Tässä tapauksessa olisi nyt parasta asua erillään.

Reilun kuuloinen kaveri.

Paskamiehet lyövät naisia parisuhteessa, koska aina tuntuu olevan naisia jotka ottavat noita paskamiehiä. On oikein sisäänrakennettu mekanismi joissakin naisissa, että pitää haalia juoppoja, pettäjiä, hakkaajia, valehtelijoita (ehkä jopa samassa paketissa).

Toi, että mies ei viitti imuroida yms. vapaapäivänä ja sitten lyö kertoo kyllä kaiken. Ensin oot ottanut paskamiehen ja sitten vielä olet antanut sen vahvistaa sitä paskuuttaan.

Lähe menee vielä kun voit ja etsi sitten uusi paskamies. Näin näissä yleensä käy.

No kuten joku kirjoitti, 1/1000 lähtee. Joten ethän sä mihinkään lähde vielä. Lähdet 5 vuoden päästä kun ukkos on sut hakannut muutaman kerran lisää. Ja sit etsit uuden paskamiehen. Onnea vaan...

Tai sitten sä pysähdyt ja mietit hiukan.

Miesten naisiin kohdistama pieninkin väkivalta on tuomittavaa, mutta annas olla kun nainen hakkaa miehen on se palstamammojen mielestä huvittava tapahtuma.

Tasapuolisuuden vuoksi oili hyvä kuulla myös toisen osapuolen versio tapahtuneesta.

• Tykkää
Reactions: Nojaaja