Mun mies on perseestä

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Tää on nyt siitä viime kesäisestä koiran päällekarkauksesta.

Vihdoin ja viimein poika ja mies ovat saamassa korvauksia. Eilen tuli vakuutusyhtiöstä kirje jossa pyydettiin pojan pankkitilin numeroa, mieskin sai kirjeen mutta sitä en lukenut. Mies alkoi sitten sanomaan että ne pojan rahat kuuluu hänelle ja menee hänen tililleen kun hän on kerran sitä asiaa hoitanutkin :o Mähän nostin äläkän.

Mun mielestä isän velvollisuuksiin kuuluukin hoitaa poikansa asioita, tässä tapauksessa varsinkin kun itsekin joutui saman koiran uhriksi.

Mä oon niin vihainen että teki mieli vipata koko ukko pihalle :/
Aattelin muuten soittaa sinne vakuutusyhtiöön :whistle:

juu, en kyllä tiedä minkälaiset välit sulla on miehes kanssa, ja onko teillä yhteiset rahat, muttakun asian noin esität, eli olet asiasta noin erimieltä, niin luulen, että tilanne on se, että taitaa olla parasta soittaa sinne vakuutusyhtiöön, ja pitää huoli, että rahat poitsun tilille tulevat! koitahan jaksaa;)

Alkuperäinen kirjoittaja sissuli:
juu, en kyllä tiedä minkälaiset välit sulla on miehes kanssa, ja onko teillä yhteiset rahat, muttakun asian noin esität, eli olet asiasta noin erimieltä, niin luulen, että tilanne on se, että taitaa olla parasta soittaa sinne vakuutusyhtiöön, ja pitää huoli, että rahat poitsun tilille tulevat! koitahan jaksaa;)

Meillä on omat rahat ja pojan tilille menevillä rahoilla ostetaan pojalle vaatteita yms.

Eipä nuo välit ainakaan parempaan oo menossa, eilisen "keskustelun" aikana sain kuulla useamman kerran turpa kiinni ämmä ja muutakin mukavaa.

Näyttää siltä että ajoikin omia etujaan eikä pojan :/

Eikös tuon nyt luulisi olevan selvää että jos poika saa korvauksia niin ne rahat kuuluvat pojalle?
Miehellesi tulevat korvaukset taasen ovat hänen.
Näin siis silloin jos jokaisella on perheessä omat rahat, kuten olin kirjoituksestasi ymmärtäväni.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Soitin sinne vakuutusyhtiöön ja olin oikeassa, niitä rahoja ei oltais ees miehen tilille laitettu :D Pistin s-postilla pojan tilinumeron.

Lällällällä lieru.......... se parhaitan nauraa..... :laugh:

:saint:

Minkä ikäinen poika kyseessä?

uskomatonta miten miehes ajattelee...omasta pojastaan!!! poika on kärsiny yhtälailla koiran hyökkäyksestä ja meinaa että sen "kipurahat"kuuluu hänelle...voi turkanne mikä ääliö!! :x ...anteeksi vain mutta en voi käsittää miten isä voi olla nuin ahne ja omahyvänen |O vähä mahtava homma ettei ne rahat mee miehes tilille..oikein kjäh kjäh :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
uskomatonta miten miehes ajattelee...omasta pojastaan!!! poika on kärsiny yhtälailla koiran hyökkäyksestä ja meinaa että sen "kipurahat"kuuluu hänelle...voi turkanne mikä ääliö!! :x ...anteeksi vain mutta en voi käsittää miten isä voi olla nuin ahne ja omahyvänen |O vähä mahtava homma ettei ne rahat mee miehes tilille..oikein kjäh kjäh :kieh:

Ääliö mikä ääliö. Pojan päällehän se koira nimenomaan hyökkäs, itse sai suojellessaan muutaman reijän käteen, pojan naama sen sijaan koki kovempia.

Mun vitutus kyllä häipyi ton puhelun myötä, nyt mä naureskelen vahingoniloisesti :saint:

Ääliö mikä ääliö. Pojan päällehän se koira nimenomaan hyökkäs, itse sai suojellessaan muutaman reijän käteen, pojan naama sen sijaan koki kovempia.

Mun vitutus kyllä häipyi ton puhelun myötä, nyt mä naureskelen vahingoniloisesti :saint:

Saapa nähdä mitenkäs miehes nyt reagoi kun vak.yht.kerrottiin samaa mitä sinäkin.Kerro sitten mitäköhän meinasi?
Ihmettelen sitä miksi hän halusi ne rahat? Yhtähyvin sinä oisit voinut sanoa miehelles eikun sinä otat.Ei mitään eroa,koska korvauksen saaja on poika

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mutta kysymys kuuluukin että mitäs kivaa poika saa kun rahaa nyt tulee :D *uteliaana*

Ei sieltä taida tulla kuin satanen kaks, eiköhän niillä osteta muutama pikkuauto ja kesäkamppeita :ashamed:

Sä et voi käyttää pojan rahoja, edes pikkuautoihin, ne ovat pojan rahoja, eivät sinun. Osta ne autot omilla rahoillasi jos on tarvis.

voi reppanaa...sattu varmaan kamalasti ja säikähti!!! kamalaa :( toivottavasti poikas on selvinny tästä tapuksesta hyvin!!
jep...hyvä että naureskelet ja tee se kunnolla ja ivallisesti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mutta kysymys kuuluukin että mitäs kivaa poika saa kun rahaa nyt tulee :D *uteliaana*

Ei sieltä taida tulla kuin satanen kaks, eiköhän niillä osteta muutama pikkuauto ja kesäkamppeita :ashamed:

Sä et voi käyttää pojan rahoja, edes pikkuautoihin, ne ovat pojan rahoja, eivät sinun. Osta ne autot omilla rahoillasi jos on tarvis.

Totta kai vanhempi/huoltaja voi alaikäisen rahoja käyttää, mutta pitää olla todistettavasti lapsen iloksi/hyväksi. Tuskin äiti ostaa niitä pikkuautoja itselleen...

Yhteistyössä