Mun on pakko kysyä, mutta kellä meni synnytyksessä kans joku juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
alapäässä riikki tai jotain sinne päin. Mulla kun kivut alapäässä oli aika kovia, niin ajattelin käydä Mehiläisessä, tehdä kaikki mahdolliset tutkimukset. Niin lääkäri on tutkinut kaikki, munasarjat, kohdunkaula, kohtu, virtarakko, kaikki tutkimukset ja näytet on otanut. Niin kun sain vastaukset, niin kuulema olen onneksi terve. Mutta joku pieni palaa puutu tai riikki meni, siis joku luu vai mikä riikki mulla meni, en oikeastaan edes tiedä. En kysynyt edes sen enempää. Mutta mikä se voi olla? Kellä oli sama, kuinka kauan kivut kesti. Lääkäri sanoi että 1-2kk voi kestää... Sitten vielä lääkäri kertoi että jos en halua nyt lähiaikoina lapsia, niin mun on pakko käyttä suoja, koska minulta jo irtoa hirveä määrä munasoluja, olen kuulema todella hedelmällinen, siis whta, miten hän sen on tutkinut:D. Mutta en enää ihmettelee miksi raskaksi tulee yhdellä yrityksellä tai oikeasti en ikinä ees yritänyt, vaan aina bam ja tulen

[QUOTE="Minä";26100140]Mulla kyllä oli häntäluu tosi pitkään kipeänä. Kesti kyllä aika kauan ennenkin olo oli taas normaali.[/QUOTE]

mutta mulla poiki tai riikki joku juttu, en tiedä mikä se on, en edes muista nimejä, mutta 1cm puutu tai jotai

[QUOTE="Minä";26100140]Mulla kyllä oli häntäluu tosi pitkään kipeänä. Kesti kyllä aika kauan ennenkin olo oli taas normaali.[/QUOTE]

Mulla oli sama. Muuta ei ees tuu mieleen mikä vois olla "rikki".

Minulla repesi se häpyliitos neljännen lapsen synnytyksessä ja aikaa on 5 vuotta kulunut, silti joskus vaivaa edelleen. Mutta kyllä se pahin vihlonta ja kipu muutamassa kuukaudessa laantuu, nykyään saattaa mennä kuukausiakin ettei vihlo ollenkaan.

[QUOTE="vierastus";26100241]Minulla repesi se häpyliitos neljännen lapsen synnytyksessä ja aikaa on 5 vuotta kulunut, silti joskus vaivaa edelleen. Mutta kyllä se pahin vihlonta ja kipu muutamassa kuukaudessa laantuu, nykyään saattaa mennä kuukausiakin ettei vihlo ollenkaan.[/QUOTE]

Onko mulla sama juttu sitten. Miks hän sitten sanoi että jotain 1cm puutu?

[QUOTE="vieras";26100245]Voi jeesus, lisää paljastuksia alapään tilasta... jospa pyytäisit siltä lääkäriltä selityksen mikä on vialla, täältä tuskin vastausta saat..[/QUOTE]

no voi voi, halutko kerron lisää?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26100263:
Tuskin täällä kukaan osaa ennustaa mikä sulla on tai mikä puuttuu.
Lääkäri sen tietää ja olis voinut selittää.

täällä varma on muita synnyttäneitä ja on kokemuksia. Ei minulle tarvi mitään ennusta, en mä siitä pyytänytkään

Yhteistyössä