Sorry vaan taas, mutta pakko kehua taas rokotteen:D. Kävin Tyksissä tänään:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
just sain puhtaat paperit kontrollista. muutokset 4 luokkaan, osa 5 ei HPV jo toinen puhas tulos. että voi olla pieni ihminen onnellinen!

Sulla sitten varma joku perinnöllinen tekijä? Koska yleensä Hpb sen aiheuttaa. Vai oliko sulla Hpv vain nukkumassa, koska näinkin voi tapahtua mutta aika harvoille, että ei edes koepaloissa näkee Hpv:ta, mutta en muista mist proteinista saa nukkuva Hpv:ta tutkia

Milloin sulla todettiin ensimmäisen kerran papa-kokeessa muutoksia? Kuinka monta kertaa niitä on hoidettu? Aiheuttaako hpv yleensä oireita pian tartunnan jälkeen?

Kiitos jos viitsit vastata! :)

Sulla sitten varma joku perinnöllinen tekijä? Koska yleensä Hpb sen aiheuttaa. Vai oliko sulla Hpv vain nukkumassa, koska näinkin voi tapahtua mutta aika harvoille, että ei edes koepaloissa näkee Hpv:ta, mutta en muista mist proteinista saa nukkuva Hpv:ta tutkia

perintöhommelit.. paska nakki mutta minkäs tehet. serkkutyär 3v nuorempi jo 2x tehty sähkösilmukka hoito. ei hpv tä

Onhan se hienoa, jos se toimii. Miten EI olisi hienoa?

Ja miksei saisi olla omasta terveydestään huolissaan...jopa silloin, jos siihen ei ole ehkä "virallisesti" oikeaa syytä? :)

En minä varmaan olisi lähtenyt Meksikoon hakemaan piikkejä, en tiedä uskaltaisinko luottaa niihin jne, mutta Milannapa lähti, ja ilmeisen hyvällä lopputuloksella.

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
[QUOTE="vieras";26515616]Siis mikä luonnollinen aine siinä rokotteessa on, mitä ei ehkä Euroopassa hyväksytä, kiinnostaa, en kysy riidanhaastamismielessä :)[/QUOTE]

soluja:)

[QUOTE="Stella";26515633]Milloin sulla todettiin ensimmäisen kerran papa-kokeessa muutoksia? Kuinka monta kertaa niitä on hoidettu? Aiheuttaako hpv yleensä oireita pian tartunnan jälkeen?

Kiitos jos viitsit vastata! :)[/QUOTE]
ei ollut mitään oireita, todenäköisesti hormoonit teki poikkeava papa kuin olin raskaana

Onhan se hienoa, jos se toimii. Miten EI olisi hienoa?

Ja miksei saisi olla omasta terveydestään huolissaan...jopa silloin, jos siihen ei ole ehkä "virallisesti" oikeaa syytä? :)

En minä varmaan olisi lähtenyt Meksikoon hakemaan piikkejä, en tiedä uskaltaisinko luottaa niihin jne, mutta Milannapa lähti, ja ilmeisen hyvällä lopputuloksella.

Mä hain sen, siks kun kuulin varma 1000 lääkäreiltä mielipideet siitä ennen. Ja mulla 2 kaveria parantuivat täysin:) ei ole enä mitään jo kauan, vain pahoja muistoja

[QUOTE="vieras";26515783]Sikiön kantasoluja?[/QUOTE]

Yesh,just niitä. Niiden käyttö jos hyväksyttäisiin niin ALS ja diabeteskin vois hoitaa kokonaan.
Bioteknologia on ihmeellistä.
Mexico on katollinen maa,siellä ei käytetä kondoomeja.
Mexicossa abortit on ilmaisia vuodesta 2007 ja 3kk on raja.

Hippasen epäuskottavaa. Eikös siitä rokotteesta ole vasta viikko ja nyt muka olisi jo kaikki muutokset hävinneet niin ettei mitään näy?

Varmaan parantaa selluliitin, peräpukamat ja maksaläiskätkin samaan syssyyn.

[QUOTE="Kifa";26516317]Hippasen epäuskottavaa. Eikös siitä rokotteesta ole vasta viikko ja nyt muka olisi jo kaikki muutokset hävinneet niin ettei mitään näy?

Varmaan parantaa selluliitin, peräpukamat ja maksaläiskätkin samaan syssyyn.[/QUOTE]

Mut voiko se raskaus itsessään aiheuttaa noita muutoksia jos kantaa virusta? Ja vastaavasti synnytyksen jälkeen palata "normaalitilaan"?

pistäs milanna sellane ketju pystyyn mis ihan ekana ois sun toosasta kuva. Kun se sinua niin kiehtoo ja mielellää jaat tiedot toosasta muillekki. JA sama suomeks:OLE JO HILJAA TOOSASTAS!

Mut voiko se raskaus itsessään aiheuttaa noita muutoksia jos kantaa virusta? Ja vastaavasti synnytyksen jälkeen palata "normaalitilaan"?

raskaus kai voi aktivoida lepotilassa olevan hpv:n joka sitten tekee noita solumuutoksia jotka voi olla aika hurjiakin raskausaikana.. Mutta voivat sitten kadota täysin raskauden aikana tai lieventyä paljonkin.. Siksi yleensä ei papa koetta oteta raskauden aikana koska se voi näyttää ihan mitä vaan ja sitten ollaaan "turhaan" paniikissa...

No niin mä muistelin, että gyne mulle joskus näin sanoi. Eli raskauden aikana ei kannata ottaa papa -koetta ja vielä synnytyksen jälkeen odottaa n.6kk. Eli Milannan hyvät tulokset VOIVAT johtua myös niinkin luonnollisesta asiasta kuin synnytys?

Kyse ei ole luonnollisesta jutusta, kysyin sen lääkäriltä. Koska sekin tapahtui just rokotteen jälkeen ja muutokset just oli siitä luokka jotka ei noin vaan häviä NIIN lyhyessä ajassa. Lääkäri on ammattilainen ihminen, ei se muutenkaan olisi kiinnostunut rokotteesta:). Mutta aina löytyy näitä jotka sano että mitä jos se oli ehkä se tai se.... eli kaikki paisti rokote itse, hassua, mutta aina se on näin

niin lisään, se että Cin2 häviä, vie luonnollisesti aika, ainakin minimi 6kk-2v tai ei häviä ikinä tai muutu Cin 3ksi...

Poikkeava papa voi olla papa raskaana ja se on yleistä, mutta koepaloissa jos on Cin, sitten on Cin, raskaus voi siitä aktivoida, mutta se ei häviä sormien napsauttamalla. Mulla viime näytteet oli otettu 5,5-6vkoa sitten, just ennen matka, kun läkäri tarvinnut tuloksia, myös mihin rokotetta pistää. Mulla jo 2n rokotteen jälkeen tää meni alas. Ja sellaisella nopeudella kaikki Cin/Dysplasiat voivat häviä vain rokotteella/terapeutisella, luonnollisesti näin ei kellä tapahtu:)

Ok nyt mä meen nukkumaan. Öitä:heart:

Yesh,just niitä. Niiden käyttö jos hyväksyttäisiin niin ALS ja diabeteskin vois hoitaa kokonaan.
Bioteknologia on ihmeellistä.
Mexico on katollinen maa,siellä ei käytetä kondoomeja.
Mexicossa abortit on ilmaisia vuodesta 2007 ja 3kk on raja.
Tää pitää paikansa, kun tää rokote on ihmellinen, mä puhuin hlön kanssa joka ymmärrä näistä asioista ja se tosissaan pistää monet mutkin tai voi pistää sairaukset pois, muistakseni jopa hepatiitti ja jotain vakavia kans:) Mutta ihme kun just kaikki toimivat ja hienot jutut, eivät voi hyväksyä:(

Yhteistyössä