Mun pakko kertoa Buahahahahha!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhaha :laugh: ja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä :laugh: :laugh: voi että minkäläisi rasiisteja on olemassa mutta se on niin hauska kun mä rakastan käydä hermolle tommosille :laugh: :saint:

... ilmeisesti Virossa rakastetaan venäläisiä? =)

Lehti: Suomalaiset luottavat ruotsalaisiin

Suomalaiset näyttävät luottavan oman maansa kansalaisten jälkeen seuraavaksi eniten ruotsalaisiin, selviää Valittujen Palojen tilaajille tehdystä kyselystä. Luottamus on molemminpuolista, sillä ruotsalaiset luottavat oman maansa kansalaisten jälkeen eniten suomalaisiin.

Kyselyyn vastanneet suomalaiset luottavat eurooppalaisista vähiten venäläisiin. Peräti kolme viidestä vastaajasta sanoo, etteivät he luota heihin. Näin vastanneita Suomessa on eniten koko Euroopassa.

Suomalaiset sijoittuvat listalla luotettavuudessa jaetulle kuudennelle sijalle englantilaisten kanssa. Eniten suomalaisiin luottavat ruotsalaisten ohella sveitsiläiset ja itävaltalaiset.

Suomessa tutkimukseen vastasi lähes 1 400 lehden tilaajaa. Kuudessatoista Euroopan maassa siihen vastasi 24 000 henkilöä.

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/lyhyesti-valitut-palat:-suomalaiset-luottavat-eniten-ruotsalaisiin(121027).ece

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhaha :laugh: ja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä :laugh: :laugh: voi että minkäläisi rasiisteja on olemassa mutta se on niin hauska kun mä rakastan käydä hermolle tommosille :laugh: :saint:

Mä olen kamelonti mä voin olla Virolainen tai Venäläinen :whistle:

Onko dsinulle tullut ikinä mieleen, että Monille suomalaisille vanhuksille venäjänkieli, kulttuuri tai ihmiset eivät ole sydäntä lähellä meidän ei niin mukavan historian takia. Varsinkin monille veteraaneille se on yhä kirous. Eivät varmaan halua olla rasisteja, mutta niin se vaan on! Ihan niin kuin venäjä on kirous myös Virolaisille, saksalaisille jne.

Toisaalta vaikka mua ärsyttää bussissa kännykkään puhujat niin olen sitä mieltä että suomalaiset ovat liian hiljaisia julkisissa kulkuneuvoissa.

jos úseimmat puhuisivat, ei yksi kännykkäkeskustelu kuuluisi läpi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Historiaan perehtynyt:
Onko dsinulle tullut ikinä mieleen, että Monille suomalaisille vanhuksille venäjänkieli, kulttuuri tai ihmiset eivät ole sydäntä lähellä meidän ei niin mukavan historian takia. Varsinkin monille veteraaneille se on yhä kirous. Eivät varmaan halua olla rasisteja, mutta niin se vaan on! Ihan niin kuin venäjä on kirous myös Virolaisille, saksalaisille jne.

no ei mulle oo väliä ;) piru olen

Miettikääs nyt tilannetta. Unohdetaan se kieli...
Miten itse reagoisitte, jos puhuisitte bussissa kännykkään (puhuisitte, ette huutaisi) ja vieressä/vastapäätä istuva pappa alkaisi jupisemaan jotain ja tunkisi kädet korvilleen näyttäen tosi typerältä? Multa varmaan pettäisi pokka. Ainakin ihmettelisin tosissaan että mit vit...

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Ei se oo rasismia, jos vituttaa kuunnella toisten kailotusta bussissa...

:laugh: ei kai,en mä huutanut ensiks sielä mutta kun huomasin miten hän alkoi käytämään sitten mä aloitin puhua todella kovalla äänellä ja naura triplasti enemmän :laugh: yks nainenkin nauroi mulle miten toi mies käytäyty

Tai sit se nauro sun käytökselles..? :whistle:

tai oli mielisairas?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Miettikääs nyt tilannetta. Unohdetaan se kieli...
Miten itse reagoisitte, jos puhuisitte bussissa kännykkään (puhuisitte, ette huutaisi) ja vieressä/vastapäätä istuva pappa alkaisi jupisemaan jotain ja tunkisi kädet korvilleen näyttäen tosi typerältä? Multa varmaan pettäisi pokka. Ainakin ihmettelisin tosissaan että mit vit...
näinpä :/ ja vielä jotain sielä kiroili hilja ja oli niin vihaisen näköinen :x :xmas:

oisin kohteliaasti tiedustellut siltä papalta, että mikä mahtaa olla ongelman nimi? Että ovatko kenties jotkut äänet pään sisällä käyneet liian voimakkaiksi ja käskeviksi....:whistle:

Toi on just niin tota. Anoppilassa (asuu kerrostalossa) oli tänään heikäläiset tehneet leikkipaikasta olut-terassin. Rouvat siellä otti yläosattomissa aurinkoo. Sitten hyö ihmettelevät että heitä vihataan. Menisivät takaisin sinne mistä tulivatkin.

Näinpä. Tuskinpa se sun kielestäsi kiinni oli, kaikkia ei vaan jaksa innostaa kuunnella vieraan ihmisen kailotusta. Vois vähän käytöstapoja vaikka opetelle, jos jossain välissä ehdit. Buahahaa vaan.

Näinpä. Tuskinpa se sun kielestäsi kiinni oli, kaikkia ei vaan jaksa innostaa kuunnella vieraan ihmisen kailotusta. Vois vähän käytöstapoja vaikka opetelle, jos jossain välissä ehdit. Buahahaa vaan.

Ei se ehi mitään käytöstapoja opetella, eikä kieltä. Sillä on niin kiire shoppailla.

Mutta et IKINÄ suomalainen. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:

Mutta et IKINÄ suomalainen. Piste.

joten: Hus hus

Alkuperäinen kirjoittaja ne valtaa joka paikan! Apua!:
Toi on just niin tota. Anoppilassa (asuu kerrostalossa) oli tänään heikäläiset tehneet leikkipaikasta olut-terassin. Rouvat siellä otti yläosattomissa aurinkoo. Sitten hyö ihmettelevät että heitä vihataan. Menisivät takaisin sinne mistä tulivatkin.

Niinpä!

Alkuperäinen kirjoittaja Historiaan perehtynyt:

Joo no nyrpistelköön nokkaansa oman ikäisille sotatovereilleen!!
Eihän niiden lapsen lapset ole sotimassa ollut eli on syyttömiä koko asiaan :headwall:

Yhteistyössä