M
memmu
Vieras
Kyllä pitäisi ihmisen osata käyttäytyä julkisellakin paikalla.. oli sitten venakko tai suomimuija...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhahaja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä
![]()
voi että minkäläisi rasiisteja on olemassa mutta se on niin hauska kun mä rakastan käydä hermolle tommosille
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhahaja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä
![]()
voi että minkäläisi rasiisteja on olemassa mutta se on niin hauska kun mä rakastan käydä hermolle tommosille
... ilmeisesti Virossa rakastetaan venäläisiä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Se onkin tosi fiksua puhua puhelimeen kovalla äänellä julkisella paikalla. ihan sama mitä kieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Historiaan perehtynyt:Onko dsinulle tullut ikinä mieleen, että Monille suomalaisille vanhuksille venäjänkieli, kulttuuri tai ihmiset eivät ole sydäntä lähellä meidän ei niin mukavan historian takia. Varsinkin monille veteraaneille se on yhä kirous. Eivät varmaan halua olla rasisteja, mutta niin se vaan on! Ihan niin kuin venäjä on kirous myös Virolaisille, saksalaisille jne.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Ei se oo rasismia, jos vituttaa kuunnella toisten kailotusta bussissa...
ei kai,en mä huutanut ensiks sielä mutta kun huomasin miten hän alkoi käytämään sitten mä aloitin puhua todella kovalla äänellä ja naura triplasti enemmän
yks nainenkin nauroi mulle miten toi mies käytäyty
Tai sit se nauro sun käytökselles..?![]()
näinpä :/ ja vielä jotain sielä kiroili hilja ja oli niin vihaisen näköinen :x :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Miettikääs nyt tilannetta. Unohdetaan se kieli...
Miten itse reagoisitte, jos puhuisitte bussissa kännykkään (puhuisitte, ette huutaisi) ja vieressä/vastapäätä istuva pappa alkaisi jupisemaan jotain ja tunkisi kädet korvilleen näyttäen tosi typerältä? Multa varmaan pettäisi pokka. Ainakin ihmettelisin tosissaan että mit vit...
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:oisin kohteliaasti tiedustellut siltä papalta, että mikä mahtaa olla ongelman nimi? Että ovatko kenties jotkut äänet pään sisällä käyneet liian voimakkaiksi ja käskeviksi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Ei se oo rasismia, jos vituttaa kuunnella toisten kailotusta bussissa...
Alkuperäinen kirjoittaja shhh:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Se onkin tosi fiksua puhua puhelimeen kovalla äänellä julkisella paikalla. ihan sama mitä kieltä
Samaa mieltä! Mua inhottaa kanssa kovasti puhelimeen huutaminen ja kuulla toisten asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Ei se oo rasismia, jos vituttaa kuunnella toisten kailotusta bussissa...
Näinpä. Tuskinpa se sun kielestäsi kiinni oli, kaikkia ei vaan jaksa innostaa kuunnella vieraan ihmisen kailotusta. Vois vähän käytöstapoja vaikka opetelle, jos jossain välissä ehdit. Buahahaa vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhahaja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä
![]()
Mä olen kamelonti mä voin olla Virolainen tai Venäläinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhahaja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä
![]()
Mä olen kamelonti mä voin olla Virolainen tai Venäläinen![]()
Mutta et IKINÄ suomalainen. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja ne valtaa joka paikan! Apua!:Toi on just niin tota. Anoppilassa (asuu kerrostalossa) oli tänään heikäläiset tehneet leikkipaikasta olut-terassin. Rouvat siellä otti yläosattomissa aurinkoo. Sitten hyö ihmettelevät että heitä vihataan. Menisivät takaisin sinne mistä tulivatkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jj:mulla on sen verran fyffee ettei tarvi dösällä matkustaa rahvaan seassa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Jj:mulla on sen verran fyffee ettei tarvi dösällä matkustaa rahvaan seassa.
On mullakin fyffee mut käytän siltikin silloin tällöin dösää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Historiaan perehtynyt:Onko dsinulle tullut ikinä mieleen, että Monille suomalaisille vanhuksille venäjänkieli, kulttuuri tai ihmiset eivät ole sydäntä lähellä meidän ei niin mukavan historian takia. Varsinkin monille veteraaneille se on yhä kirous. Eivät varmaan halua olla rasisteja, mutta niin se vaan on! Ihan niin kuin venäjä on kirous myös Virolaisille, saksalaisille jne.