mun PAKKO sanoa!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Miks mun mies on niin kova ääninen,joka kerta kun hän puhuu,tuntu että hän huuta,mua ärsyttää se niin paljon te ette voi edes kuvitella ja vielä silloin kun hän leikki lasten kanssa mun korvat ovat aina tukossa,miten lapset jaksavat :/
p035.gif
arghhhh...Onko täällä kohtalotovereita?

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
:wave:

Siis voi jessus, kun noista lähtee aina niin mieletön ääni!

Äijästä ja lapsista.

(ja mä nautin hiljaisuudesta)

vielä 5v sitten mä lulin että miehellä on maailman paras ääni,mutta nyt mua rupee heti ahdistamaan kun hän avaa suuta :kieh: hänen äidillä on myös kova ääni :/ :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Miks mun mies on niin kova ääninen,joka kerta kun hän puhuu,tuntu että hän huuta,mua ärsyttää se niin paljon te ette voi edes kuvitella ja vielä silloin kun hän leikki lasten kanssa mun korvat ovat aina tukossa,miten lapset jaksavat :/
p035.gif

Voi hyvä ihminen! Sullahan on kaikki asiat hyvin!!! Älä suotta moisesta stressaa vaan ole iloinen, iloinen, iloinen!!!

Mun isä on sellanen, kova ääninen. Mutta on se ääni kyll hyväkin, varsinkin kun se laulaa: tosin, pienenä mua hävetti ihan sikana aina kun se lauloi joka tilanteessa. Synttäreillä, bussissa turistiryhmälle... :D

Nykyään kyllä tajuan, miksi isällä on ne tietyt asiakkaat, jotka rakastaa sitä yli kaiken, ja uusia, jotka jää ikuisiksi ajoiksi ensimmäisestä matkasta eteenpäin.

Hauska mies se on, siitä ei pääse yli eikä ympäri. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
p035.gif

Voi hyvä ihminen! Sullahan on kaikki asiat hyvin!!! Älä suotta moisesta stressaa vaan ole iloinen, iloinen, iloinen!!!
ai,no=) kiitos :hug: stressaan turhaan I know,mutta joskus oikeasti ärsyttää toi kova ääni,pakko mun ostaa korvatulpat :/

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun isä on sellanen, kova ääninen. Mutta on se ääni kyll hyväkin, varsinkin kun se laulaa: tosin, pienenä mua hävetti ihan sikana aina kun se lauloi joka tilanteessa. Synttäreillä, bussissa turistiryhmälle... :D

Nykyään kyllä tajuan, miksi isällä on ne tietyt asiakkaat, jotka rakastaa sitä yli kaiken, ja uusia, jotka jää ikuisiksi ajoiksi ensimmäisestä matkasta eteenpäin.

Hauska mies se on, siitä ei pääse yli eikä ympäri. :D

juu joskus on kova ääni mutta semmonen kiva,mutta hänen ääni :x tulee joskus kuntelemaan,sun korvat ei kestää kauan :D mun mies myös laulaa paljon,mutta en saa edes selvä mitä hän laulaa aina jotain nnanaaana blalalallllllaaaaa ai oi oooo aaaaaaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Mä nukun aina korvatulpat korvissa :laugh:

:laugh: hei sitten suositelee minulla parhaat korvatulpat =)

Ihan apteekista olen nuo ostanut:) Mein talossa vaan on semmoista et koirat haukkuu tai jotku riehuu öisin siksi noi korvatulpat.

okej,mäkin haen niitä sieltä,kun tuntu ettei mielenterveys kestää :/ ,kun olen muutenkin herkkä nyt :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja juustokuu:
Ehkä kovaäänisesti puhuvalla on huono kuulo.

Minä kuulun tähän joukkoon ja monesti saa olla vastaamassa kysymykseen "miksi sä huudat". Tai kuulee toteamuksen "ei tarvitse huutaa" :(
Ja itse en todellakaan kuule omaa ääntäni, milloin se menee liian kovaksi. Varsinkaan jos on tausta hälyä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juustokuu:
Ehkä kovaäänisesti puhuvalla on huono kuulo.

Minä kuulun tähän joukkoon ja monesti saa olla vastaamassa kysymykseen "miksi sä huudat". Tai kuulee toteamuksen "ei tarvitse huutaa" :(
Ja itse en todellakaan kuule omaa ääntäni, milloin se menee liian kovaksi. Varsinkaan jos on tausta hälyä. :ashamed:

:hug: muuta kun nainen puhuu kovalla äänellä on ihan ok ja kiva:),muttei mies :x

Yhteistyössä