mun pitikin kertoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Eilen kun kuitenkin päästiin lääkäriin korvia näyttämään, mutta ei ollu kuulema muuta kun vaikkua toisessa.

Mutta siinä sisälle odotellessa kyllä oli työtä ja tuskaa :kieh:
Oli joku 3-4v. tyttö siinä leikkimässä yksin, kattelin siinä vähän että kenenhän se on kun ei näy kun yks nainen mikä istuu siellä kaukana.
no poika meni siihen kanssa sitten ja jonkun lelun otti, tää tyttö repi joka ikisen lelun pojan kädestä mitä otti :o
Tietty siihen puutuin ja sanoin että anna takasi kun se pojalla oli että ei noin nyt revitä käsistä :/

Alko huutamaan mulle tämä tyttö että senkin #&%?$!*, painu v.ittuun :o
Sillon kyllä multa palo hihat ja sanoin että onkohan parempi että lähet kokonaan siitä pois kun et osaa käyttäytyä ja nostin sen tuoliin. samalla mainitsin että mulle et kyllä ala haistattelemaan. sitten kysyin että kenes kanssa täällä olet.

Juoksi sinne missä se nainen istu ja ilmeisesti sen äiti tai joku vastaava kun siihen sitten jäi viereen istumaan.

Tää eukko näki koko ajan mitä tapahtu mutta ei puuttunu sitte millään tavalla, kattoo möllötti vaan :o

jopas on kun ei komentanu lainkaan...joillakin on niin vapaa "kasvatus" että antaa tehdä mitä vaan haluu...jos mun muksu noin tekis et ottas kaikki lelut aina niin kyl kuiteskin komennan en anna tehdä mitä lystää :kieh:

Yhteistyössä