Mun tekis mieli polttaa meidän talo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

hei,oikeesti älä noin sano.meillä leimahti viikonloppuna tuikkukynttilä niin että katossa tuli jo roihusi.onneks saatiin itse sammumaan ja ei taatusti meille enää tuu sisälle yhtään tuikkukynttilää

Mä en vaan tiedä palisko se edes, se kun on märkä paska |O

Meidän vuokranantaja on luvannut korjata pahimmat pois, jos vaan saa lääkäriltä lapun että meidän sairastelut oikeesti johtuu siitä talosta. Tänään saatiin se lääkärin lappu sille grynderille, niin se oli mennyt huutamaan ja raivoomaan mun miehelle ja uhkaillu jollain tanan asianajajalla! Sillä hemmolla ei kyl todellakaan oo kaikki murot kipossa, eikä ees kippo päässä :/ Mitä ihmeen väärää me tehdään, kun maksetaan sille siitä loukosta 2400?/kk :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Meidän vuokranantaja on luvannut korjata pahimmat pois, jos vaan saa lääkäriltä lapun että meidän sairastelut oikeesti johtuu siitä talosta. Tänään saatiin se lääkärin lappu sille grynderille, niin se oli mennyt huutamaan ja raivoomaan mun miehelle ja uhkaillu jollain tanan asianajajalla! Sillä hemmolla ei kyl todellakaan oo kaikki murot kipossa, eikä ees kippo päässä :/ Mitä ihmeen väärää me tehdään, kun maksetaan sille siitä loukosta 2400?/kk :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Olisiko aika vaihtaa vuokra asuntoo, jos noin ääääshoooul vuokranantajakin on?

Kyllä tuolla summalla nyt muitakin vuokra-asuntoja saa..

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Olisiko aika vaihtaa vuokra asuntoo, jos noin ääääshoooul vuokranantajakin on?

Kyllä tuolla summalla nyt muitakin vuokra-asuntoja saa..

Kyllä vaihdettas, jos niitä jossain ois. Tällä hetkellä lähin vapaa yksiötä isompi kämppä on 40km päässä ja näillä teillä sen matkan ajaminen kestää 1,5 tuntia joten ei kiitos...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Jos noin isoa vuokra pystytte hyvin lyhentämään niin eikö kannattaisi ostaa oma talo. Voisi saada lainaan kuukausierän jopa pienemmäksikin kuin tuo vuokra.

Yhteistyössä