Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:hei,oikeesti älä noin sano.meillä leimahti viikonloppuna tuikkukynttilä niin että katossa tuli jo roihusi.onneks saatiin itse sammumaan ja ei taatusti meille enää tuu sisälle yhtään tuikkukynttilää
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä en vaan tiedä palisko se edes, se kun on märkä paska |O
Meidän vuokranantaja on luvannut korjata pahimmat pois, jos vaan saa lääkäriltä lapun että meidän sairastelut oikeesti johtuu siitä talosta. Tänään saatiin se lääkärin lappu sille grynderille, niin se oli mennyt huutamaan ja raivoomaan mun miehelle ja uhkaillu jollain tanan asianajajalla! Sillä hemmolla ei kyl todellakaan oo kaikki murot kipossa, eikä ees kippo päässä :/ Mitä ihmeen väärää me tehdään, kun maksetaan sille siitä loukosta 2400?/kk :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Olisiko aika vaihtaa vuokra asuntoo, jos noin ääääshoooul vuokranantajakin on?
Kyllä tuolla summalla nyt muitakin vuokra-asuntoja saa..
Alkuperäinen kirjoittaja Siis missä v.itussa te asutte:linnassako?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Siis missä v.itussa te asutte:linnassako?
Eikun läpimädässä omakotitalossa
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Miten olis tolla vuokralla jo oman osto?
Alkuperäinen kirjoittaja Juma.lauta on kallista:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Siis missä v.itussa te asutte:linnassako?
Eikun läpimädässä omakotitalossa
2400euroa vuokra???Minkä kokoinen talo jos saan udella!?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Miten olis tolla vuokralla jo oman osto?
Kyllä meillä omakin on mutta eri maassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä en vaan tiedä palisko se edes, se kun on märkä paska |O
Meidän vuokranantaja on luvannut korjata pahimmat pois, jos vaan saa lääkäriltä lapun että meidän sairastelut oikeesti johtuu siitä talosta. Tänään saatiin se lääkärin lappu sille grynderille, niin se oli mennyt huutamaan ja raivoomaan mun miehelle ja uhkaillu jollain tanan asianajajalla! Sillä hemmolla ei kyl todellakaan oo kaikki murot kipossa, eikä ees kippo päässä :/ Mitä ihmeen väärää me tehdään, kun maksetaan sille siitä loukosta 2400?/kk :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Tehän maksaisitte ihan yyyber suurta lainaakin jo noilla lyhennyksillä..
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Miten olis tolla vuokralla jo oman osto?
Kyllä meillä omakin on mutta eri maassa![]()
aa, okei, mutta mitä se siellä auttaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Tehän maksaisitte ihan yyyber suurta lainaakin jo noilla lyhennyksillä..
Kuten jo tuossa ylempänä kirjotin, niin kyllä meillä on omakin talo, mutta se sattuu olemaan väärässä maassa...