murinaa anopista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen miniä

Vieras
Juuh, mulla siis oikein "unelma-anoppi".. Oon ollut ton mun ukkoni kanssa 17 vuotta yhessä ja lapsiakin on muutama, mutta mä olen aina ollut sille piikki lihassa..:( No eilen lähin miehen pikkuveljen kanssa astuttaan meidän koiraa, ja anoppi sille sitten soitteli ja kun kuuli että ollaan kahden liikkeellä niin me nyt sitten oltiin pa...messa.. huoh.. ja sitten puhu sille että kuinka mun mieheni hoitaa lapset, käy töissä ja mä olen vaan v...u levällää kotona..:( hitto että tää on henkisesti aina yhtä rankkaa, vaikka kännissä noita juttujaan laukookin..

Jos olisin sinä, en enää koskaan tapaisi kyseistä ihmistä. En edes vaivautuisi riitelemään sen kanssa. Tuo on jo siis niin sairasta! Ei hullun kanssa kannata tapella, mutta sulla ei ole mitään velvollisuutta kuunnella tuollaista. Älä enää koskaan tapaa sitä ihmistä, rakasta itseäsi.

Toi ON rankkaa ja kännikin heikko puolustus, tietääkö miehesi et anoppi puhuu sulle/susta tollalailla?? Ehkä hän voisi huomauttaa äidilleen, et hänen vaimostaan ei tohon sävyyn puhuta, et se loukkaa häntä ja vaimoa. Yritä jaksaa!!

Kyllä tuo mies tietää, kun puhuu sille samoja asioita. Ei siihen auta varmaan mikään muu kun se että me erottais..:( Ja muutaman kerran on kyllä sekin ollut todella lähellä näiden juttujen takia..

niin ja sitten kun se oli kai soitellu niiden puolen sukulaisille ja puhunut näitä samoja juttuja niillekkin..:( Mä joskus kysyin että mikä mussa on vikana kun vihaat mua näin paljon, niin ei se kuulema vihaa on vain kännisen ihmisen hörinöitä.. juu juu..

Yhteistyössä