Musiikkimaku.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä olen aikani seurannut noita teidän musapinoja, discoja ja muita linkityksiä tonne youtubeen ja muualle.

Ihan vaan mielenkiinnosta: ettekö te kuuntele oikeasti muutakuin jotain teknopoppi ällötys baarimeininki musaa, olenko mä todellakin ainoa täällä joka kuuntelee yleensä jotain ihan muuta? Mitä radiokanavaa täällä ihmiset kuuntelee yleensä?

Onko täällä ketään, joka kuuntelee ihan aitoa, alkuperäistä rock´n rollia? :ashamed:

Ihmiset ei ymmärrä enää nimiä, kuten Eddie Cochran, Del Shannon jne. Mut mun musiikkiin kuuluu niin Beethoven ku Cradle of Filth. Musiikki vaan on niin siistii. Jotenki vaan aina ne mitä baarissa kuulee ei jotenki kuulosta yhtään hyvältä. Kai se on ku ei saa ite valita mitä haluaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
nimeä bändejä? meinaatko sitä fiftari meininkii?

En tiedä miksi juuri nyt on ollut kovassa nousussa taas toi Hurriganesi, pengoin jonkun 15 vuotta vanhan levyn ja sitä oon popittanut kaikki päivät. :D
Sitt ostin just Johny Cash levyn, ja Elvistäkin on tullut kuunneltua paljon. näitä tunnetuimpia siis. Jerry Lee Lewis on kanssa ok, Ricky Nelson...

Mä oon ollut nuorempana ihan torttu tukka. :D

Mulla noi teknoränkytykset soi välillä taustalla, jos sattuu esim Voice olemaan päällä. Lempimusiikki on sitte ihan muunlaista. Viimosin mihin oon tykästynyt taitaapi olla Billy Talent.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
nimeä bändejä? meinaatko sitä fiftari meininkii?

En tiedä miksi juuri nyt on ollut kovassa nousussa taas toi Hurriganesi, pengoin jonkun 15 vuotta vanhan levyn ja sitä oon popittanut kaikki päivät. :D
Sitt ostin just Johny Cash levyn, ja Elvistäkin on tullut kuunneltua paljon. näitä tunnetuimpia siis. Jerry Lee Lewis on kanssa ok, Ricky Nelson...

Mä oon ollut nuorempana ihan torttu tukka. :D

Ganes on muuten hyvä. Ajankohtaseks sen tekeepi varmaan leffan hyvää vauhtia lähestyvä ensi-ilta, joka pitää tietenkin mennä kattomaan.

Jos nyt ihan bandie/artistien nimia heittaa, niin...
Foo Fighters, Nirvana, Weezer, Beach Boys, The Who, Ramones, Sex Pistols, Elvis Costello, The Strokes, Coldplay, Gang Of Four, Television, The Clash,
The Jesus And Mary Chain, Bob Mould, Suede, Super Furry Animals, Badly Drawn Boy, Mars Volta, Franz Ferdinand, Pavement, Sugar, Gomez, Bloc Party, Arctic Monkeys...

Ja pari sataa muuta, mutta kai tuosta suurinpiirteinen musamaku selvisi.

mulla on aina ollut se periaate että hyvä musa on hyvää musaa, hyvä biisi on hyvä biisi. Rakastan musiikkia/lauluja/esittäjiä jotka koskettavat minua jollain tavalla. Sen kummemmin katsomatta genreen. Itse olen säveltäjä/sanoittaja/laulaja joten on tällainen henkilökohtaisempi taso musiikin suhteen. Mutta en ihmettele niitä ihmisiä jotka ei välitä sen kummemmin tutustua musiikkiin, diggailee sitä mitä radiosta soitetaan... Meitä on niin joka junaan... :)

Ai että! Oli sitä mullakin melkonen tuubi otsalla aikoinaan, mut nyt ku yritin kasvattaa yleensäkin hiuksia 2004 ni ei onnistunu. Syytän hiuskiinnevalmistajia. Prkl... Mul oli jopa pilottitakki mis oli Ganesin logo selässä! Ei ollu kellään sillon. Tosin menetin pari hammasta myös tuolloin ku ei saanu tykätä ku siitä mtä soitettiin radiossa

Onneksi makuja on monenlaisia.
Mä tkuuntelen heviä/rockia (CMX, Sentenced, Charon, Metallica, Iron Maiden,HIM,Nightwish,Don Huonot jne.) , mutta rakastan Elvistä ja välillä huvittais kuunnella Pentti Hietastakin (mutta neiti alkaa itkeen, kun on liian surullista/hiljaista/hidasta). Radiosta kuuntelen oikeastaan vain ja ainoastaan Radio Rockia.

mie tykkään monenlaisesta musiikista oon aikast kaikkiruokanen,mut jazzista en oikein tykkää enkä sellasesta hirveestä hevistä tyyliin heilutan-saatana-tän-pään-irti-ja-kitarisat-huudan-helvettiin.

:laugh:
Mä taidan olla nuorempaa sukupolvea, mutta itse tossa viisi vuotta sitten eli "nuoruudessani" omasin irokeesin, ja oli kerran tiili tulla takaraivoon. tais olla suojelusenkeli matkassa ja toisen kerran oli tulla turpiin, mutta enkeli pelasti silloinkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Mä kuuntelen Dire Straitsia ja countrymusaa :whistle:

Mä kuuntelen myös. Se tyttötrio on hyvä, mikä sen nimi on? Äh, en muista millään....

Dixie Chicks?

Just näin, otaksuisin.

Sitt ihan perus suomirokki on aina meillä suosiossa: neitin lemppari on Pauli Hanhiniemi. Äiti tykkää Vilkkumaasta, isi Yöstä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Zyklon B:
Ai että! Oli sitä mullakin melkonen tuubi otsalla aikoinaan, mut nyt ku yritin kasvattaa yleensäkin hiuksia 2004 ni ei onnistunu. Syytän hiuskiinnevalmistajia. Prkl... Mul oli jopa pilottitakki mis oli Ganesin logo selässä! Ei ollu kellään sillon. Tosin menetin pari hammasta myös tuolloin ku ei saanu tykätä ku siitä mtä soitettiin radiossa

Ei vitsi, mullakin oli ihan aito pilotti, ei mikään seppalän seikkailutakki. :D

ja bootsit tietty, ilman niitä ei ulos lähtenut erkkikään. Komeasti ajeltiin jenkeillä ja oltiin muka jotain mitä kukaan muu ei ollut... B) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Sitt ihan perus suomirokki on aina meillä suosiossa: neitin lemppari on Pauli Hanhiniemi. Äiti tykkää Vilkkumaasta, isi Yöstä. :D

neitillä on sit hyvä maku! :D

On, ei käy kieltäminen. Meinas kyllä mennä sumpit väärään kurkkuun kun kuulin sen ekan kerran laulavan surkastuvista munista ja krapulapäivän sillivoileivistä. Mutta kaikkeen tottuu.. :D

Yhteistyössä