Muslimeilta puuttuu huumorintaju - ammuskelivat taas ihmisiä Ranskassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rauhan uskonto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taas sä tääl vedät yksinpuheluu. Hahahahaha. Ennenku mä kirjauduin tänne mä jo tiesin, et kuka suomineitoliimaletti täällä taas riehuu ja vikisee. Onneks nää sun jutut lähinnä naurattaa mua. Oot säälittävyyden huippu.

Taas sä tääl vedät yksinpuheluu. Hahahahaha. Ennenku mä kirjauduin tänne mä jo tiesin, et kuka suomineitoliimaletti täällä taas riehuu ja vikisee. Onneks nää sun jutut lähinnä naurattaa mua. Oot säälittävyyden huippu.

Jos satuit huomaamaan, niin joku muu on tehnyt aloituksen samasta aiheesta kanssani ihan samaan aikaan. Enpä ole siis yksin ihmetellessäni näitä muslimien touhuja. Eikä näköjään tarvitse käydä yksinpuheluakaan.

Stubb kovasti tuomitsee twitterissä, ja kysyy sananvapauden puoleen. Samaan aikaan Suomessa mollaavat rasistiksi jos sanoo yhtään mitään, ja ISIS taistelijoille annetaan kriisiapua. Vähän on taas sanat ja teot ristiriidassa, mutta mitä sitä muutakaan kaksinaismoralisteilta eli hyysäreiltä voi odottaa, kun loogisuudella ei ole toiminnan kanssa mitään tekemistä.

Stubb kovasti tuomitsee twitterissä, ja kysyy sananvapauden puoleen. Samaan aikaan Suomessa mollaavat rasistiksi jos sanoo yhtään mitään, ja ISIS taistelijoille annetaan kriisiapua. Vähän on taas sanat ja teot ristiriidassa, mutta mitä sitä muutakaan kaksinaismoralisteilta eli hyysäreiltä voi odottaa, kun loogisuudella ei ole toiminnan kanssa mitään tekemistä.

Erikoista. Mua ei ole kukaan koskaan nimittänyt rasistiksi, vaikka olen kyllä sanonut vähän kaikkea ja vielä vähän päällekin. Olen toiminut monissa ihan avoimesti radikaaleissa ja muutoshakuisissa liikkeissä ja yhdistyksissä, mutta rasistin leimaa en ole kyllä saanut.

Oletko sä nyt ihan varma, että niissä sun tekemisissäsi ja sanomisissasi ei siis ole ollut kyse rasismista? Kun tällainen tässä nyt tulee vähän väkinsinkin mieleen, että rasismin on todettu olevan rasismia. Itse näkisin niin, että jos kerran olet rasisti, niin et saa loukkaantua siitä, että tämä sanotaan ääneen ja sinuun myös suhtaudutaan kuin rasistiin.

En kyllä uskaltaisi noin avoimesti kirjoitella noita juttuja kuin palstapersu.. paljon pahempaa stooria kuin nuo lehden pilapiirrokset! Kyllä sinne bunkkeriinkin joku tiensä löytää, muu kuin mamma puurolautasen kanssa.

Tuollainen on kyllä kuin ampuisi itseään otsaan. Niin paljon murhat herättävät vastarintaa ja vihaa maahanmuuttajia kohtaan. Lisäksi kun länsimaassa kuolee terroristien uhrina 10 ihmistä, tapetaan terroristeja tuhat.

Oletko sä nyt ihan varma, että niissä sun tekemisissäsi ja sanomisissasi ei siis ole ollut kyse rasismista? Kun tällainen tässä nyt tulee vähän väkinsinkin mieleen, että rasismin on todettu olevan rasismia. Itse näkisin niin, että jos kerran olet rasisti, niin et saa loukkaantua siitä, että tämä sanotaan ääneen ja sinuun myös suhtaudutaan kuin rasistiin.

Tätä samaa olen itsekin ihmetellyt. Ihme prinsessoja nämä palstan rasistit. Jos kerran ovat rasisteja, niin miksei niitä saa sanoa rasisteiksi? Mitäs pahaa siinä on? Rasisti on ihan neutraali nimitys rasistitisia ajatuksia omaavasta ihmisestä. Nehän ovat ihan itse todistaneet, että esim. neekeri on ihan neutraali nimitys mustaihoisesta ihmisestä ja mahdolliset sivumerkitykset tulevat vain jonkun vinksahtaneesta ajatusmaailmasta. Näkevät ne itse jotain vinksahtanutta siinä rasisti-nimityksessa, vai mistä ihmeestä tässä mahtaa olla kyse?

13658352.jpg

9RG153Q.png

Islam on rauhan ja rakkauden uskonto! Näitä vaan lisää suomeen, vai mitä punavihreät (vasemmisto, vihreät, rkp, sdp, kd jne).

Siinä kuvassa maltilliset muslimit puolustavat tekoja.

Yhteistyössä