Eilen oltiin mummon ja lapsien kanssa liikenteessä, tankkaamaan mentiin ja sillon jo huomasin kun viereisessä autossa akka tuijottaa ihan koko ajan
No käänsin pääni pois mutta tunsin kyllä että se kattoo ihan koko ajan.
Mentiin sitten sivummalla tupakoimaan, unohdin koko naisen jo.
No se kurvaa siihen meidän viereen ja alkaa mesomaan että näin ne lapset jätetään kuumaan autoon ja itse vedetään kessua, joo ja sulla on varmaan menny tuossa naamas ehostuksessa koko päivä
Vaikka mulla ei kyllä ollu mitään meikkiä, ja auton vieressä seisottiin eikä lapset sen kauempana ollu kun autossa. Mummon kanssa katottiin toisiamme että mikä sitä vaivaa :/ Nous vielä autosta ja kurkki mummon autoon että olette sentään saanu lapset laitettua vöihin :|
Joku kohtaus sillä kyllä oli päällä, ja oli sillä lapsia kyydissä itelläkin, ei kyllä ihan terveeltä toiminnalta vaikuttanu.
Ei kyllä uskaltanu mitään sanoo, kai se ois päälle käyny.
No käänsin pääni pois mutta tunsin kyllä että se kattoo ihan koko ajan.
Mentiin sitten sivummalla tupakoimaan, unohdin koko naisen jo.
No se kurvaa siihen meidän viereen ja alkaa mesomaan että näin ne lapset jätetään kuumaan autoon ja itse vedetään kessua, joo ja sulla on varmaan menny tuossa naamas ehostuksessa koko päivä
Joku kohtaus sillä kyllä oli päällä, ja oli sillä lapsia kyydissä itelläkin, ei kyllä ihan terveeltä toiminnalta vaikuttanu.
Ei kyllä uskaltanu mitään sanoo, kai se ois päälle käyny.